Φινλανδία: 18.000 θέσεις εργασίας με μισθό 6.000 ευρώ, αλλά κανένας Έλληνας δεν ανταποκρίνεται

http://www.protothema.gr/
Ζητά κυρίως γιατρούς και νοσηλευτικό προσωπικό.
Η προκήρυξη έχει ανέβει στον ΟΑΕΔ εδώ και δύο εβδομάδες και μόνο δύο γιατροί έχουν κάνει αίτηση – Προσφέρουν δωρεάν μαθήματα φινλανδικών, ευκολίες μετακόμισης και εγκατάστασης στη Φινλανδία, ακόμη και εύρεση σχολείων για τα παιδιά

18 χιλιάδες θέσεις εργασίας προσφέρει η Φινλανδία με προκήρυξή της που δημοσιεύτηκε πριν από δύο εβδομάδες στην ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ, στην ενότητα EURES, με έμφαση σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό.

Παρά το μέγεθος των θέσεων εργασίας και τα τεράστια ποσά που προσφέρονται, μόλις δύο γιατροί έχουν κάνει αίτηση έως τώρα. Οι μισθοί κυμαίνονται γύρω στις 6 χιλιάδες ευρώ για 35-40 ώρες εργασίας την εβδομάδα, ενώ όπως αναφέρει η προκήρυξη, «προσφέρουμε υποστήριξη μετοίκησης , έτσι ώστε να μπορείτε να αισθάνεστε ευπρόσδεκτοι όταν ξεκινάτε την εργασία σας σε μια νέα χώρα. Υποστηρίζουμε:

– Διαδικασίες μετακόμισης στη Φινλανδία
– Εύρεση κατοικίας
– Εξεύρεση σχολείου/παιδικού σταθμού για τα παιδιά σας
– Επαφές με τις διοικητικές υπηρεσίες (εφορία, δήμος, ληξιαρχείο)
– Ενημέρωση για την τοποθεσία, τη διαμονή και τη ψυχαγωγία».

Όπως φαίνεται όλα τα παραπάνω… δεν είναι αρεκτά για να προσελκύσουν τους απαιτητικούς Έλληνες γιατρούς.

«Ελληνες γιατροί και νοσηλευτές ζητούνται για την κάλυψη τουλάχιστον 18.000 διαθέσιμων θέσεων εργασίας μέχρι το έτος 2025. Οι Ελληνες γιατροί έχουν πολύ καλή φήμη στη Φινλανδία, όχι μόνο για τις καλές σπουδές τους, αλλά και για τον χαρακτήρα τους», εξηγεί στο «Εθνος» η Κίρσι Μέλβολα-Γεωργακαράκου της BBi Communication, που έχει αναλάβει εκ μέρους της φινλανδικής κυβέρνησης τη διαχείριση των αιτήσεων από την Ελλάδα. «Επειδή έζησα στην Αθήνα για πέντε χρόνια και εργαζόμουν σε γραφείο ευρέσεως εργασίας, όταν βγάζαμε τέτοιου τύπου προκήρυξη στην Ελλάδα, μέσα σε μία μέρα είχαμε 1.000 αιτήσεις! Μου έχει κάνει εντύπωση που εδώ και δύο εβδομάδες μόλις δύο άτομα έχουν ενδιαφερθεί για μία τόσο καλή θέση εργασίας», λέει.

Η πλήρης απασχόληση στη Φινλανδία είναι 37,5 ώρες την εβδομάδα (χωρίς μεσημεριανό διάλειμμα) ή 40 ώρες την εβδομάδα (με μεσημεριανό διάλειμμα). Ο μέσος βασικός μισθός για τους γιατρούς είναι 6.393€/μήνα. Οι συγκεκριμένοι μισθοί, βέβαια, προσαρμόζονται από την τοποθεσία και την ειδικότητά τους, όμως οι γιατροί δικαιούνται επιπρόσθετες αμοιβές κατά μέσο όρο 28% του βασικού μισθού τους.

Σύμφωνα με τις συλλογικές συμβάσεις για τους βασικούς μισθούς, οι μισθοί για νοσηλευτές είναι 1.935,44€/μήνα, αλλά ανεβαίνουν για επαγγελματία νοσοκόμο (2.236,42€) ή για προϊστάμενο (2.861,74€). Προβλέπονται πρόσθετες αμοιβές, κατά μέσον όρο 20%-30% πλέον του βασικού μισθού.

Το κόστος της εκπαίδευσης καλύπτεται από τον εργοδότη και προσφέρει στους επαγγελματίες την ευκαιρία να αποκτήσουν την απαιτούμενη επάρκεια στη γλώσσα, αλλά και γνώσεις διαπολιτισμικής επικοινωνίας πριν από την έναρξη των εργασιών στη Φινλανδία.

 
\
ΣΧΟΛΙΑ:
 
Ανεξιχνίαστος22/11/201418:30
Oι 18000 θέσεις εργασίας είναι… 13!!! Πέφτει πολύ δούλεμα τελικά, θέλουν να μας πάρουν τα σπίτια και να μας διώξουν όλους, δε θα τους περάσει όμως. Τέταρτη φορά που το γράφω, να δω αν θα το περάσει το θέμα ή θα συνεχίσει τη λογοκρισία…
Απάντηση
Ε.Π22/11/201418:25
Μόλις διάβασα το topic που φυσικά παίρνει θέση στα μουλωχτά. ‘ Κανένας Ελληνας δεν ανταποκρίνεται…’ δηλαδή, είμεθα τεμπέληδες. Μετά διευκρινίζει ότι αφορά σε γιατρούς κ νοσηλευτές για 38-40ε δουλεια/ βδομάδα. Και αντί το θέμα μας να είναι ότι μιά σοβαρή χώρα αναζητεί αποκλειστικά ειδικευόμενους, εμείς αναλωνόμαστε στο ποιός τρώει τη σύνταξη της γιαγιάς φραπεδοπίνοντας και ποιός όχι και πόσοι είναι οι φόροι στο χιονισμένο Ελσίνκι!!!Στο μεταξύ εδώ έχει παρεισφύσει ότι σαβούρα κυκλοφορεί και προσλαμβανεται αφειδώς. Πχ προχθές σκουρόχρωμος τύπος στην Λεωφ Αθηνών πήγε να βάλει πετρέλαιο στο αυτοκίνητό μου αντί για αμόλυβδη. Μπράβο λοιπόν στη Φινλανδία που έχει αυτοσεβασμό και σέβεται το πολίτη της και ντροπή σ εμάς που δεν υπάρχει κανένας έλεγχος. Εννοείται πως αν είχα τα προσόντα θα πήγαινα τρέχοντας όσο ψωφόκρυο κι αν έχει, προκειμένου να σωθώ απ το θέατρο του παραλόγου
Απάντηση
@22/11/201418:43
Ναι σέβονται τους δικούς τους, αλλά δεν ισχύει όμως το ίδιο για τους ξένους που βρίσκονται στην χώρα αυτή
Απάντηση
Ένας γιατρός22/11/201418:09
Όλοι εσείς που βγάλατε το συμπέρασμα ότι ο έλληνας γιατρός δεν εγκαταλείπει τη χώρα του, ενώ θεωρητικά έχει βρει την καλύτερη ευκαιρία της ζωής του στη Φινλανδία (…) , διότι έχει πιάσει την καλή εδώ στην Ελλάδα και απομυζεί κράτος και νοσηλευόμενους ή είναι τεμπέλης (??!), πραγματικά είστε βαθιά νυχτωμένοι (για να μην επεκταθώ στο γεγονός ότι έχετε άποψη επί παντός επιστητού). Γιατί αν είχατε λίγο υπόψιν σας τον αγώνα που κάνουν οι νέοι απόφοιτοι μετά από κόπους ετών, πρώτα να τελειοποιηθούν στην ξένη γλώσσα, να προετοιμαστούν ξανά για εξετάσεις στη χώρα υποδοχής για να τους αναγνωρίσουν, να τους αφήσουν όλους πίσω, για να βρουν αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας, δε θα γράφατε τόσες αερολογίες. Και μην ξεχνάτε όλους αυτούς που μένουν εδώ, σε αυτές τις συνθήκες, ειδικευόμενοι σε αυτό το ΕΣΥ, με αυτές τις συνθήκες, με ψίχουλα συγκριτικά με τις θυσίες μιας ζωής που έχουν κάνει, γιατί δε θέλουν να αφήσουν τη χώρα τους και τους ανθρώπους τους-απλά. Κανείς από σας που κάνατε αυτά τα σχόλια προφανώς δεν έχει εικόνα τι σημαίνει να είσαι ειδικευόμενος ή νέος επιμελητής σε δημόσιο νοσοκομείο (σοβαρά πιστεύει κάποιος ότι εδώ οι γιατροί ξύνονται;;). Για να σας προλάβω, ΟΧΙ δε δικαιολογεί κανέναν αυτή η κατάσταση, να ζητάει φακελάκι και πράγματι αυτά συμβαίνουν. Σταματήστε όμως να τα ισοπεδώνετε όλα και να τους τσουβαλιάζετε όλους. Δεν ξέρετε με ποιον τα έχετε ορισμένοι και σας φταίνε όλοι οι άλλοι. Υ.Γ: Το τελευταίο πράγμα που θα ήθελα είναι να εμπλακώ σε γελοίες κομματικές αντιπαραθέσεις.
Απάντηση
ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΟΥΗΔΙΑ22/11/201418:40
Αυτοί που γράφουν για καλύτερους μισθούς γιατρών στην Σκανδιναβία , ξεχάσαν να γράψουν και την αρνητική πλευρά της ιστορίας, ότι για να πάρουν τα λεφτά αυτά ζουν στο σκοτάδι, στο κρύο στα χιόνια, ή στον γκρι βροχερό καιρό με συννεφιά για πολλούς μήνες τον χειμώνα, αλλά και βροχερό άσχημο καλοκαίρι. Γιατί νομίζετε έρχονται οι Σκανδιναβοί στην Ελλάδα, για την ιστορία μας ή για να συναντήσουν μαυροκέφαλους Ελληνες;; Για τον ΗΛΙΟ μας έρχονται, και το φτηνό πιοτό, για «να γεμίσουν τις μπαταρίες» του σώματος τους όπως λένε με βιταμίνη D, ώστε να μπορούν να αντιμετωπίσουν τον χειμώνα που έρχεται …όπως πάντα χωρίς ήλιο, για πολλούς μήνες
Απάντηση
ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΟΥΗΔΙΑ22/11/201418:05
30 χρόνια δουλεύω νοσοκόμος σε μεγάλο δημόσιο νοσοκομείο του Γκέτεμποργκ. Αυτούς τους μισθούς γιατρών που περιγράφουν μερικοί εδώ για Σκανδιναβία είναι επιστημονικής φαντασίας και παραφουσκωμένα φούμαρα. Έχω συναντήσει πάρα πολλούς γιατρούς που δουλεύουν εδώ. Για παράδειγμα Ελληνίδα γιατρός πνευμονολόγος με επταετή προυπηρεσία ηλικίας 34 ετών στο ίδιο νοσοκομείο παίρνει μικτά (χωρίς τις εφημερίες) 40.000 κορώνες δηλαδή 4.210 ευρώ. Καθαρά γύρω στα 25.000 κορώνες δηλαδή 2.631 ευρώ σε χωρα που το κοστος ειναι διπλάσιο της Ελλάδας. Ελληνας Γιατρός ακτινολόγος 35 ετών στο ίδιο νοσοκομείο παίρνει ακριβώς τα ίδια λεφτά. Όταν είχε έρθει τους ζητούσε 60000 δηλαδή 6.300 ευρώ αλλά δεν του τα έδωσαν, στους δικούς τους όμως μεγάλης ηλικίας γιατρούς τα δίνουν. Οι μισθοί των νοσοκόμων σε ακόμα χειρότερη κατάσταση, κυμαίνονται γύρω στα 2600 ευρώ μικτά, καθαρά γύρω στα 1830 με πολυετή προυπηρεσία. Όποιος νομίζει ότι στο εξωτερικό θα κάνει λεφτά είναι πολύ γελασμένος, το κόστος ζωής μεγάλο, τα νοίκια τεράστια. Την ζωή που κάνουν στην Ελλάδα δεν την κάνουν πουθενά αλλού, γιατί εδώ δουλειά σπίτι και τα έξοδα πολλά. Στην Νορβηγία έχουν καλύτερους μισθούς αλλά και οι τιμές είναι διπλάσιες της Σουηδίας, τριπλάσιες της Ελλάδας. Δηλαδή συν πλην …το ίδιο στο τέλος. Οι Φινλανδοί που είναι σε χειρότερη κατάσταση από τις δυο προηγούμενες χώρες δεν νομίζω να θέλουν να πληρώσουν περισσότερα και ΠΟΛΥ ΑΜΦΙΒΑΛΩ ότι θα δώσουν 6.000 ευρώ, όταν η Φινλανδία βρίσκεται σήμερα σε ύφεση. Μια Νόκια είχαν και την πούλησαν κι αυτήν, η δε ξυλεία τους έχει χάσει το μεγαλείο της γιατί οι υπόλοιπες χώρες αγοράζουν φτηνότερη ξυλεία από την Ρωσία
Απάντηση
ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΟΥΗΔΙΑ22/11/201418:03
30 χρόνια δουλεύω νοσοκόμος σε μεγάλο δημόσιο νοσοκομείο του Γκέτεμποργκ. Αυτούς τους μισθούς γιατρών που περιγράφουν μερικοί εδώ για Σκανδιναβία είναι επιστημονικής φαντασίας και παραφουσκωμένα φούμαρα. Έχω συναντήσει πάρα πολλούς γιατρούς που δουλεύουν εδώ. Για παράδειγμα Ελληνίδα γιατρός πνευμονολόγος με επταετή προυπηρεσία ηλικίας 34 ετών στο ίδιο νοσοκομείο παίρνει μικτά (χωρίς τις εφημερίες) 40.000 κορώνες δηλαδή 4.210 ευρώ. Καθαρά γύρω στα 25.000 κορώνες δηλαδή 2.631 ευρώ σε χωρα που το κοστος ειναι διπλάσιο της Ελλάδας. Ελληνας Γιατρός ακτινολόγος 35 ετών στο ίδιο νοσοκομείο παίρνει ακριβώς τα ίδια λεφτά. Όταν είχε έρθει τους ζητούσε 60000 δηλαδή 6.300 ευρώ αλλά δεν του τα έδωσαν, στους δικούς τους όμως μεγάλης ηλικίας γιατρούς τα δίνουν. Οι μισθοί των νοσοκόμων σε ακόμα χειρότερη κατάσταση, κυμαίνονται γύρω στα 2600 ευρώ μικτά, καθαρά γύρω στα 1830 με πολυετή προυπηρεσία. Όποιος νομίζει ότι στο εξωτερικό θα κάνει λεφτά είναι πολύ γελασμένος, το κόστος ζωής μεγάλο, τα νοίκια τεράστια. Την ζωή που κάνουν στην Ελλάδα δεν την κάνουν πουθενά αλλού, γιατί εδώ δουλειά σπίτι και τα έξοδα πολλά. Στην Νορβηγία έχουν καλύτερους μισθούς αλλά και οι τιμές είναι διπλάσιες της Σουηδίας, τριπλασιες της Ελλάδας. Δηλαδή συν πλην …το ίδιο στο τέλος. Οι Φιλνανδοι που είναι σε χειρότερη κατάσταση από τις δυο προηγούμενες χώρες δεν νομίζω να θελουν να πληρώσουν περισσότερα και ΠΟΛΥ ΑΜΦΙΒΑΛΩ οτι θα δωσουν 6.000 ευρώ, όταν η Φινλανδία βρίσκεται σήμερα σε ύφεση. Μια Νόκια είχαν και την πούλησαν κι αυτήν, η δε ξυλεία τους έχει χάσει το μεγαλείο της γιατί οι υπόλοιπες χώρες αγοράζουν φτηνότερη ξυλεία από την Ρωσία
Απάντηση
Lkare Sverige22/11/201418:32
Που είδες τα νούμερα αυτά? Μήπως είσαι νοσοκομός σε κανένα ελληνικό νοσοκομείο και τα μπέρδεψες? Για να μην αρχίσουμε τα ένας γνωστός μου, κι ο ξάδελφος της θειάς μου, επειδή κι εγώ δουλεύω Σουηδία, αντιγράφω τα στατιστικά στοιχεία από τον σουηδικό ιατρικό σύλλογο (που είμαι μέλος): μ.ό. για ειδικό πνευμονολόγο (Specialistkompetent lkare) για το 2013 ήταν 65.108 κορώνες. μ.ό για ειδικό ακτινολόγο 68.123 κορώνες. Οι μισθοί που γραφεις είναι προφανώς για ειδικευόμενο (ST-lkare). Για Νορβηγία βάλτε κάπου 20-30 % πιο υψηλοί μισθοί. Για Φιλανδία δε γνωρίζω, φαντάζομαι στα ίδια με Σουηδία. Αν κάποιος (γιατρός) ψάχνεται μόνο για φράγκα, τα λεφτά είναι από την άλλη πλευρά του ατλαντικού. Μισθοί σε USA της τάξης των 200.000 $ το χρόνο είναι ο κανόνας. Σε χειργουργικές ειδικότητες αγγίζεις τα 300.000 $. Δε θέλει τρελές ιστορίες, υπάρχουν άπειρα sites με στατιστικά για πολλές χώρες. Τώρα γιατί ένας γιατρός κάθεται στην ελλάδα και καλά με ένα χιλιάρικο το μήνα, είναι σίγουρα ύποπτο και πραγματικά βάζει σε σκέψεις και τον πιο καλοπροαίρετο…
Απάντηση
φρ22/11/201417:00
Είναι περίεργο με τόσο καλό όπως μας λένε εκπαιδευτικό σύστημα που έχουν να αναφέρουν ότι έχουν τόσο μεγάλες ελλείψεις σε γιατρούς. Εύλογο συμπέρασμα λοιπόν ότι τους Φιλανδούς δεν τους συμφέρει να γίνουν γιατροί που συνεπάγεται μεγάλη πνευματική προσπάθεια μέχρι να τελειώσεις την ιατρική ειδικότητα και συνεχής μεγάλη ευθύνη κατόπιν κατά την εξάσκησή της. Προφανώς τα χρήματα που δίνουν στους γιατρούς δεν είναι τόσα που θα αποτελέσουν δέλεαρ με βάσει τις οικονομικές ανάγκες διαβίωσης μιας οικογένειας. Όταν λοιπόν οι ίδιοι οι Φιλανδοί δεν προτιμούν την ιατρική τότε για ποιο λόγο να θελήσουν άλλοι να στελεχώσουν τη δημόσια υγεία τους όταν μπορούν να εργαστούν σε άλλα κράτη με καλλίτερες συνθήκες?
Απάντηση
manimani22/11/201416:52
Για διαβαστε προσεκτικα….
Απάντηση
Μανος22/11/201416:50
Η ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΧΩΡΑ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΕΚΕΙ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΦΕΡΘΗΚΑΝ ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ….ΣΑΝ ΣΚΥΛΙ ΣΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΜΑ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΨΥΧΡΕΣ ΚΑΙ ΑΜΑ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΣΕ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ ΜΕ ΑΠΕΧΘΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΧΥΠΟΨΙΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ
Απάντηση
Medikios22/11/201416:41
Το πιο αστείο στα τόσα ςχόλια αλλά και στο ρεπορτάζ είναι ότι κανένας φωστήρ-παντογνώστης δεν μπήκε στην ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ να δει πόσες πραγματικά θέσεις εργασίας προσφέρονται. Η συγκεκριμένη αγγελία αφορά 10 θέσεις για γιατρούς και 3 για οδοντίατρους.. Τόσο κόμπλεξ και προκατάληψη μαζεμένα κι ούτε ένας δεν μπήκε στο site του ΟΑΕΔ! Ούτε ΕΝΑΣ!
Απάντηση
ΑΣΤΕΙΟ ΠΟΣΟ!22/11/201414:53
Αυτά τα ποσά είναι αστεία για την Ελληνική πραγματικότητα! Ο γιατρός που πηγαίνω, παίρνει 60 ευρώ την επίσκεψη – ΜΑΥΡΑ ΦΥΣΙΚΑ και δεν είναι καθηγητής – και είναι κάθε μέρα φούλ! Και βέβαια ποτέ δεν έχει δώσει απόδειξη (με απόδειξη χρεωνει επιπλέον φπα). Κάντε τους υπολογισμούς για να δείτε οτι τα 6000 ευρώ είναι ΨΙΧΟΥΛΑ!
Απάντηση
ρια22/11/201414:44
Και μετα σου λεει διεθνη επιστημη….παλευω να πεισω το μαθηταρα γιο μου να χτυπησει ιατρικη και δεν τον πειθω…κατι θα ξερει τελικα……
Απάντηση
Ιατρος 22/11/201414:07
Nα μαθετε να μην κλαιγεστε και να κανετε παζαρια στον Ιατρο που σας ζητα φακελακι δηθεν, ενω ειναι στοιχειωσης σας υποχρεωση να αμοιβετε τον Ιατρο σας. Οχι 500, 400. Οχι 1200, 1000. Τι ειναι αυτα τα γυφτικα παζαρια; Ο Ιατρος θα παρει οσα ζητει αλλιως δεν εχει ποιοτικες υπηρεσιες.
Απάντηση
ntemon22/11/201414:50
αν ο ελληνας αμοιβεται θα πληρωσει, αν παιρνει ομως 500 ευρ το μηνα τι φακελακι θες να σου δωσει ρε γιατρε. αν εχει χρηματα παει σε ιδιωτικα θεραπευτηρια και δεν ειναι αναγκη να δωσει φακελακι. καταλαβες γιατρε και ασε τις εξυπναδες. αν παρω θα παρεις αν δεν παρω δεν θα παρεις ετσι παει ολα ειναι αλυσιδα και το ξερεις.
Απάντηση
Doctor X22/11/201413:48
Αυτα τα λεφτα ο γιατρος στην ελλαδα που ναι μεσα στα κολπα τα βγαζει την βδομαδα,μαυρα κ αφορολλογητα και μαλλιστα το παιζει και κλαψας αφου δηλωνει πως περνει ενα ψωρομισθο.Χωρια που στο ελλαδα καλοπερναει κ το χρημα του το χαιρεται,ενω στην Φινλανδια μαυρη ειναι η νυχτα στα βουνα στους βραχους πεφτει χιονι…Εξι χιλιαρικα μεν αλλα τα μισα στους φορους (η φοροδιαφυγη εκει ειναι αγνωστη λεξη) κ τα αλλα μισα στο ενοικο,και εννοειται φακελακια,δωρακια,μπονους απο φαρμακευτικες και αλλα τυχερα αλα ελληνικα δεν υπαρχουν ουτε στην φαντασια των Φινλανδων
Απάντηση
Manos 22/11/201417:21
Η αλήθεια είναι οτι για Φινλανδία τα 6000 είναι πολύ λίγα, εννοείται οτι οι φινλανδοι γιατροί παίρνουν τα διπλάσια. Τώρα αν σου επιτρεψουν να χεις κ ιατρείο τοτε αξίζει. Με τις φαρμακευτικές κ κει εχει πάρτυ αλλα σαφέστατα περιορισμένο. Συμφέρει μονο για νέους που δεν έχουν τίποτα στην Ελλάδα κ κυρίως εργαστηριακους
Απάντηση
χαχαχα22/11/201416:44
Πες τα χρυσόστομε!!!
Απάντηση
@ Doctor X22/11/201416:17
Αυτά τα «κόλπα» στην Ελλάδα πώς και πότε θα τα κόψετε? Γιατί αυτά είναι η αιτία που η κανονική αμοιβή του έλληνα γιατρού είναι ψίχουλα. Γιατί από ιδρύσεως ΕΣΥ είχε γίνει μεταξύ των κατεργαρέων (κυβέρνηση και Π.Ι.Σ.) συνεννόηση του τύπου: δε μας αγγίζετε τα φακελάκια και δεν απεργούμε να ζητήσουμε αυξήσεις. Ειδικά στην επαρχία η συμμετοχή τη δεκαετία του 90 σε απεργίες άγγιζε το… εξωφρενικό ποσοστό του 10-15%. Από τότε φώναζα: 1. πραγματικό 8ωρο και όχι όποτε θέλει ο καθένας να έρχεται και να φεύγει, ήτοι χτυπάμε κάρτα, 2. πραγματική αντάξια της εργασίας αμοιβή πάνω από το τραπέζι (ξεκινώντας από 2000+εφημερίες για ειδικευόμενο και κατάργηση του ανόητου πλαφόν με βάση το μισθό αρεοπαγίτη για τους διευθυντές) με παράλληλη πάταξη κάθε λογής υπόγειας συναλλαγής με ασθενείς ή με εταιρίες, 3. για τον τελευταίο λόγο να υπάρχει όπως στο εξωτερικό κονδύλι κάθε νοσοκομείου για χρηματοδότηση των μετεκπαιδευτικών συνεδρίων των ιατρών, 4. οριστική παύση από κάθε δημόσιο οργανισμό των ιατρών που συλλαμβάνονται να χρηματίζονται, μετά από παραπομπή σε τακτικό δικαστήριο (ΕΔΕ δεν χωρά σε μη επιστημονικής φύσεως ζητήματα), 5. πραγματική ωρομίσθια αποζημίωση των εφημεριών ως υπερωριακή απασχόληση και όχι 3 φορές κάτω από την υπερωρία του ανειδίκευτου εργάτη (όπως ήταν την εποχή που ήμουν στο ΕΣΥ). ΥΓ. όσο για τη Φινλανδία, γιατί να πάει κανείς? Η γλώσσα δύσκολη, η χώρα αφιλόξενη, το κλίμα κακό. Όσοι θέλουν να ξενιτευτούν θα πάνε είτε Γερμανία είτε σε αγγλόφωνη χώρα.
Απάντηση
@ Doctor X22/11/201413:4822/11/201414:05
…………..»και εννοειται φακελακια,δωρακια,μπονους απο φαρμακευτικες και αλλα τυχερα αλα ελληνικα δεν υπαρχουν ουτε στην φαντασια των Φινλανδων»………….Αυτά στην αρχή για τους Έλληνες ! Γιατί αργότερα θα μάθουν να τα παίρνουν ακόμη και οι Φινλανδοί ! Το Ελληνικό πνεύμα έχει τεράστια δύναμη !…….
Απάντηση
Ρομαντικος22/11/201413:40
Τι δουλεια εχει να παει ο Ελληνας επιστημονας στην αλλη ακρη της Ευρωπης;Για να παρει 6000 ευρω;Το θεμα παρουσιαζεται με τοσο στομφο και με τετοια κουτοπονηρια που εντασεται και αυτο οπως και εκατονταδες αλλα στα πλαισια της κατασυκοφαντησης του Ελληνα ειτε ειναι δημοσιος υπαλληλος ειτε ιδιωτικος ειτε γιατρος ειτε σκουπιδιαρης ειτε οτιδηποτε εμπεριεχει μεσα Ελληνισμο.Ολοι οι Ελληνες ειναι στραβοι τεμπεληδες λαμογια και αναξιοι.Να φτιαξουν το συστημα οι αχρηστοι που κυβερνανε 450 χρονια και να παιρνει εδω ο Ελληνας γιατρος οχι 6,000 αλλα 10,000 το μηνα.Για παρουσιαστε μας και μια ερευνα για τους Φιλανδους πολιτικουςμε κλιμακα απο το ενα ως το εκατο ποσο λαμογια ειναι απεναντι στους Ελληνες πολιτικους.Να σηκωθουν δηλαδη να φυγουν ολοι οι Ελληνες απο την Ελλαδα μικροι μεγαλοι μορφωμενοι αμορφωτοι να πανε στο εξωτερικο,και δω ποιος θα μεινει ο παππους και η γιαγια;Ολοι εδω να μεινουν να μη φυγει κανενας και ολοι μαζι να παλεψουμε να αλλαξουμε το κολοσυστημα που επικρατει και να γινει η Ελλαδα τοπος προσελκυσης και σημειο αναφορας απο ολο το πλανητη,οχι μονο για τα αρχαια αλλα για ολα.Για να γινει αυτο πρεπει να αναγεννηθει η Ελλαδα κι αυτο πρεπει να ξεκινησει απο τη κορυφη.
Απάντηση
Κώστας22/11/201419:22
Έχεις απόλυτο δίκιο και αναγέννηση είναι ωραίος τίτλος για νέο κόμμα με άξια στελέχη μορφωμένα, που αγαπούν τον τόπο τους και θέλουν πραγματικά να προσφέρουν!!!
Απάντηση
@Αναγέννηση ΤΩΡΑ!22/11/201417:39
Πέστα πατριώτη.Αναγέννηση χρειάζεται ο τόπος, όχι αφελλήνιση και δημογραφική απίσχναση.
Απάντηση
kostas DJ22/11/201417:02
Λάθος όνομα διάλεξες. Δεν είσαι ρομαντικός αλλά απόλυτα ρεαλιστής. Εύγε!
Απάντηση
πήρες φόρα!!!22/11/201416:54
Μη, γιατί συγκινήθηκα. Δηλαδή εσύ πιστεύεις πως ο γιατρός που φακελώνεται από 500 και άνω στην Ελλάδα ή παίρνει ανά επίσκεψη το λιγότερο 50 , δεν φτάνει αυτόν τον «μισθό»? Βέβαια, μισθός δεν είναι ακριβώς. Δίκιο έχεις. Είναι πολλες φορές προιόν εκβιασμού και, άνευ ορίων, φοροδιαφυγής. Να τα λέμε αυτά. Δεν πηγαίνουν, λοιπόν, οι γιατροί γιατί δωράκια και φακελάκια δεν έχει. Όσο για τους νοσηλευτές και νοσηλεύτριες, εκεί θα δουλεύουν, δεν θα χαζολογάνε στους διαδρόμους με τον καφέ στο χέρι. Ειδικά στη νυχτερινή βάρδια, όπου δεν υπάρχουν συνοδοί και ούτε αποκλειστικές για να μην χαλάνε τη δική τους ησυχία.
Απάντηση
pan22/11/201414:01
Έχεις τόσο δίκιο, μας χρειαζόταν η κρίση τελικά για να καταλάβουμε ότι δεν είναι αστείο όταν ψηφίζουμε!
Απάντηση
Που κρύβεται ο Πατούλης;22/11/201413:32
Ο διάσημος Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Αθήνας, κύριος Πατούλης, δεν ενδιαφέρεται καθόλου να βοηθήσει τους χιλιάδες άνεργους ή υποαπασχολούμενους ιατρούς της Περιφέρειας του; Δεν ορκίστηκε πίστη και αφοσίωση στους συναδέλφους του; Είναι συνεχώς απορροφημένος στα καθήκοντα του Δημάρχου του Αμαρουσίου, Προέδρου της ΚΕΔΕ, και Κομματικού στελέχους; Τον ακούγαμε επί μήνες να διαφημίζει και να προωθεί 5 θέσεις ιατρικής εργασίας στο ακριτικό Καστελόριζο, με μισθούς πείνας. Εδώ προσφέρονται 18.000 μόνιμες θέσεις εργασίας, σε άριστες συνθήκες, σε προηγμένη Χώρα της Βορείου Ευρώπης, κι αντί να το κάνει πρώτο θέμα στον Σύλλογο του και να στείλει άμεσα πολυμελή διαμεσολαβητική Επιτροπή στη Φινλανδία, ώστε να επιταχύνει τις διαδικασίες μετεγκατάστασης, έχουμε απόλυτη σιωπή!
Απάντηση
@22/11/201417:49
Εσυ μαλλον εισαι απ αυτους που πιστευουν οτι διαβαζουν στο ιντερνετ
Απάντηση
Παραμύθια της Χαλιμάς και της Παγωνιάς22/11/201413:26
Εκτός από τις θέσεις για γιατρούς, στον ΟΑΕΔ υπάρχει ακόμα μία προκήρυξη για webdesigner στη Φιλανδία, από ιδιωτικό σχολείο. Θέλουν ένα site σχεδιασμένο εξ αρχής, θέλουν να ολοκληρωθεί η δουλειά σε 1 μήνα και πληρώνουν το εξωφρενικό ποσό των 948 ευρώ. Η δουλειά πρέπει να γίνει εκεί, ο εργαζόμενος θα μένει υποχρεωτικά εντός του σχολείου. Το ποσό διαμονής/διατροφής 391 ευρώ θα αφαιρεθεί από το μισθό, οπότε έχεις καθαρά 557 ευρώ. Για ένσημα/ασφάλεια ή και φόρους δε γνωρίζω λεπτομέρειες. Σκέφτομαι ότι αν κάνεις ωτοστόπ για να γλυτώσεις τα εισιτήρια και πάρεις έτοιμο ταπεράκι από εδώ για να φας στο ταξίδι… ίσως κάποιους να τους συμφέρει.
Απάντηση
Κύριλλος22/11/201413:17
Θα τρελαθώ. Υπάρχουν άνθρωποι που αναρωτιούνται και θυμώνουν γιατί κάποιοι συμπολίτες τους δεν ξενιτεύωνται. Καλά είστε καλά ρεεεεεεεεεεεεεε. Σας απαντά ξενιτεμένος. Η μεγαλύτερη δυστυχία που θα ευχώμουν σε εχθρό είναι να μην γευτεί ποτέ το νόστιμο ήμαρ. Ντροπή ελληνόφωνοι.
Απάντηση
Διονύση22/11/201413:04
Αυτά είναι ψίχουλα για τους περισσοτερους γιατρούς στην Ελλάδα. Ασε που δεν αφήνεις τα μαύρα να πας σε χώρα με 50% φορολογία. Επιπλέον παρατάει ο Ελληνας τον ήλιο, τη θάλασσα και τον φραπέ; Μόνο αν φτάσει στο αμην. Οι περισσότεροι είναι μια χαρά, βγαζουν πολλά μαύρα και παρά το κλάμα η ποιοτητα ζωής τους είναι απο τις καλύτερες στον πλανήτη
Απάντηση
@22/11/201413:57
Ετσι ακριβως μπορει η ελληνικη οικονομια να χει μαυρα χαλια αλλα η ελληνικη παραοικονομια ζει και βασιλευει,εκει ειναι τα χοντρα λεφτα τα μαυρα και τα αφορολλογητα.Στην Φινλανδια δεν εχει τετοια,σπιτι δουλεια δουλεια σπιτι μες στο σκοταδι και το κρυο και για διασκεδαση κανα ποτο με τους μαγκουφηδες τους φιλανδους με τα αγελαστα και τα παγωνενα προσωπα
Απάντηση
gianna22/11/201412:51
Όταν οι εντιμοι και οι δουλευταραδες στην Ελλάδα,είναι το10% ,πως είναι δυνατόν να φύγουμε απο τη χώρα της τεμπελιας της διασκέδασης και της ψευτιας κ.λ.π.?
Απάντηση
SOS 22/11/201412:40
ΜΑ φυσικά . Θα χάσει ο ελληνας τους φραπέδες , το αραλίκι και τις παπαριες τύπου «είμαστε η ωραιότερη χώρα του κόσμου » για να πάει να δουλέψει ;;;;
Απάντηση
Mετανάστης στη Σαουδική Αραβία22/11/201412:38
Προσωπικά δεν θα πήγαινα να δουλέψω στη Φινλανδία. Εχω πάει τρείς φορές, και τις τρείς χειμώνα, και έπαθα κατάθλιψη. Αυτό που παθαίνουν ορισμένοι άνθρωποι στη Φινλαδία λέγεται SAD-Seasonal Affective Disorder και είναι μια μορφή κατάθλιψης η οποία προκαλείται απο την έλλειψη ηλιοφάνειας. Ορθά είπε κάποιος ότι είναι πολύ ψηλά στον διεθνή πίνακα των αυτοκτονιών. Οι γυναίκες είναι όμορφες-μπιμπελό αλλά κρύες, ανοργασμικές και οχι σέξυ. Γενικά νομίζω πώς οι Φινλανδοί είναι καλύτεροι άνθρωποι (πιο ανθρώπινοι) απο τους Σουηδούς, τους οποίους τους θεωρώ απάνθρωπους σάν τους Γερμανούς. Δεν μπορώ να πώ ότι δε μου άρεσε η Φινλανδία, αλλά καλύτερα τη βγάζω στη Σαουδική Αραβία, έχει μαυρούκες και μιγάδες εδώ γυναικάρες και έχει και τυχερά. Δεν θα παρατούσα τη Σ Αραβία για να πάω στου διαόλου τη μάνα στην Υπερβορεία με τις κρύες λευκές γυναίκες. Οσο να’ναι, με τους Αραβες λές και ένα αστείο να περνάει η ώρα, μ’αυτούς τους ανθρώπους τι να πείς και τι να σου πούνε. Αυτά τα έγραψα ώς μετανάστης ήδη. Κοιτάξτε στο Google τον Kaj Stenvall , Φινλανδό ζωγράφο-καλλιτέχνη. Μου έκανε εντύπωση η δουλειά του όταν ήμουνα Φινλανδία.
Απάντηση
Ευθυς22/11/201412:56
Μπράβο βρε φίλε….πρεπει να εισαι ο μόνος που τη βρίσκει στην χειροτερη χωρα του κόσμου την Σαουδικη Αραβια. Η Φινλανδία ειναι χωρα για αυτους που θέλουν να δουλέψουν σε μια υγιή, οργανωμένη χωρα, χωρίς φακελάκια, διαφθορά κλπ. Η Φινλανδία εχει το καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα αν σου λέει τίποτε αυτο, αλλα απο τα λεγόμενα σου μονο οι γκόμενες σε ενδιαφέρουν. Μιλάς για τον χειμώνα, ο οποίος ειναι πολυ καλύτερος απο τον χειμώνα στην Ελλαδα, λευκός χειμώνας με χιόνια που το χαίρεται ο κόσμος, και οχι οπως στην Ελλαδα όπου ολοι στριμώχνονται γύρω απο μια σόμπα σε κανενα καφενείο για να ζεσταθούν. Έχεις παει Φινλανδία καλοκαίρι να δεις; Οπως είπαμε η χωρα αυτη ειναι για αυτους που θέλουν να προκόψουν, για τους άλλους Ελληναρες καλυτερα ας μείνουν εδω….
Απάντηση
Panoulis22/11/201414:50
Αν η φινλανδια ειχε φοβερο εκπαιδευτικο συστημα θα ειχε και φοβερους γιατρους αλλα μαλλον εκει στο φοβερο συστημα απ το να γινεις γιατρος καλυτερα να γινεις οδηγος αγωνων η αστροναυτης, βεβαια θα μου πεις να χαιρομαι το ελληνικο εκπαιδευτικο συστημα με ολους τους επιστημονες της ανεργους , ας ειναι καλα οι γονεις που ξεπαραδιαζοντε πραγμα που δεν κανουν οι κατοικοι του βορρα ακομα και οι γερμανοι με τα φοβερα κοινωνικα επιδοματα και τα εκπαιδευτικα συστηματα και κρατος προνοιας και κρατος ευκαιριας και κρατος ισοτητας και παπα@ια μαντολες. Εχω βαρεθει να μας λενε τεμπελιδες να μας δειχνουν με το δαχτυλο και απο πανω να μας ζητανε για δουλεια σαν πιο φτηνα εργατικα χερια , μαλιστα γιναμε εμεις οι αλβανοι της ευρωπης και οι φιλοι φιλανδοι πανε στη σουηδια για δουλεια με μεγαλυτερους μισθους και μικροτερη φορολογια.
Απάντηση
ABCDE22/11/201413:11
Εχω παει Φινλανδια χειμωνα και για να περπατησω 100 μετρα μπηκα και βγηκα σε 10 μαγαζια
Απάντηση
Mεταναστης22/11/201413:37
Πολυ καλομαθημενο σε εχει η μαμακα σου!!
Απάντηση
grec22/11/201412:29
ΧΑΖΟΣ ειμαι να παω Φινλανδια , ΕΚΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ !
Απάντηση
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΟΙ ΦΙΝΛΑΝΔΟΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ22/11/201412:26
Κανείς δεν αναρωτήθηκε γιατί δεν πανε οι Φινλανδοι σε αυτές τις δουλειές. Προτιμούν λιγώτερες ευθύνες με άλλες προσοδοφόρες δουλειές. Γιατί δεν πάνε άλλοι Βαλκάνιοι ; Διαβάζω να βαράνε όλοι τους Έλληνες γιατρούς γιατί δεν πάνε. ΘΑ ΠΑΝΕ ΟΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ. Είναι καλοί κατά γενική παραδοχή, έχουν επιλογές σε καλλίτερα κράτη και δεν θέλουν να ζήσουν σε αυτή τη χώρα με τα κρύα και τόσα άλλα μειονεκτήματα.
Απάντηση
@22/11/201413:49
Γιατι απλα οι φινλανδοι δεν σπουδαζουν,μετα το σχολειο πιανουν σχεδον ολοι δουλεια
Απάντηση
Αργυρώ22/11/201415:47
Δεν σπουδάζουν γιατί δεν …συμφέρει προφανώς και όχι γιατί είναι τόσο στόκοι. Αν οι μισθοί ήταν εξαιρετικοί οπως περιγράφεται τότε θα γίνονταν και αυτοί γιατροί. Το ίδιο ισχύει και σε άλλες ευρωπαικές χώρες. Δεν υπάρχουν πολλοί γιατροί γιατι οι μισθοί τους και τα εν γένει προνόμια ΔΕΝ ειναι ικανοποιητικά. Δεν χρειάζεται να είσαι Αϊνστάιν για να το καταλάβεις….
Απάντηση
Όμως..22/11/201414:38
Η Νοσηλευτική μπορεί να είναι από 2-4 χρόνια. Ούτε εκεί δεν πάνε. Όχι τουλάχιστον 11 που θέλει η Ιατρική με ειδικότητα.
Απάντηση
Bulsara22/11/201412:06
Ούτε φραπέ προσφέρουν ούτε φακελάκι μπορεί να υπάρξει.
Απάντηση
Εισαγγελέας. 22/11/201411:46
Γιατί τόσο πρεμούρα να τους στείλετε στην Φινλανδία? Ποιός πληρώνει για την εκεί εκπαίδευση στα Φινλαδικά? Σε ποιούς και πόσο προμήθεια πληρώνει κάποιος? Για ψάξτε το καλήτερα, γιατί η όλη ιστορία έχει αρχήσει να λαμβάνει περίεργη οσμή.
Απάντηση
Iatros22/11/201411:45
Εγω στην Ελλαδα με τα φακελακια βγαζω πολυ περισσοτερα. Γιατι να τρεχω να ξεπαγιαζω στην Φινλανδια;
Απάντηση
planet22/11/201411:34
Αφού εκεί δεν έχει φακελάκια τι να τους κάνουν τα 6.000 ευρώ ψίχουλα. Εδώ περνάνε καλύτερα με τα φακελάκια και όλα μαύρα!
Απάντηση
γρηγορης22/11/201411:32
Ολα υπεροχα ειναι στην ελλαδα τι λες τωρα
Απάντηση
marvel22/11/201411:29
Όποιος έιναι έξω από το χορό πολλά τραγούδια λέει. Ειμαι γιατρός στη σουηδία και η αλήθεια ειναι κάπου στη μεση. μια ξένη γλωσσα μαθαινεται σε έξι μηνες με εντατική δουλειά ισα για να έισαι λειτουργικος. Από εκει και πέρα χρειάζεται προσωπική προσπάθεια για να γινεις απόλυτα ενταγμένος. Και επειδή οι σκανδιναβοί δεν ειναι ηλίθιοι έχουν υπόμονη, γενικά επενδυουν σε εσένα για μμακροχρόνια συνεργασια. Δεν προσφέρουν επικουρικα, αλλά μονιμες θεσεις για να έχουν σταθερό τιμ στις κλινικές τους. Τα λεφτά ειναι τουλάχιστον 4000 χωρις έφημάριες, ακόμη και με το κόστος στέγης (γιατι η υπλοιπή ζωη δεν διαφερει εντυπωσιακα) ειναι ικανοποιητικά και ζει μια οικογένεια συντηρητικό, αλλά ανετότερα από μια οικογένεια με 2 μισθούς στην ελλάδα. Ο καιρός? δεν παλευεται ούτε από τους ίδιους. Πολύ κρύο και σκοτεινια που σου διαλύει το βιόρυθμό και σου ρίχνει την ψυχολογία, αλλά συνηθίζεται. Ζωή? Υυποτονική, και αυτή στις μέβαλες πόλεις, επαρχια τιποτα. Από την άλλη άριστα οργάνωμένα κράτη με φοβερη πρόνοια και ανθρώπινες συνθηκες για παιδιά. Ρατσισμος? Όχι φανερός, κρύοβεται από ευγένεια υποκριτική, αλλά υπάρχει και κάποιες φορές πολύ έντονος. Και εδω οι γνωστοι ευνοούνται. Γιατι ένας γιατρός δεν πάει εύκολα? Συνηθως ένας γιατρος στο τέλος της ειδικότητα ειναι παντρεμενός, πιθανώς έχουν και καποιο σπιτι. Επειδή κανένας δεν σου εξασφαλιζει ότι δουλειά θα βρέι και το έτερο ημισι, ειδικά αν δεν ανηκει στο χωρο της υγειας, ούτε ότι θα προσαρμοστει όλη η οικογένεια, αν έχουν σχετικά καλη δουλειά και μια στρωςμενημερώσει ζωή στην ελλάδα δεν βλέω το λόγο γιατι να φύγει κάποιος. Ποιοι φεύγουν? Όσοι δεν ενδιφέρονται τόσο για τα λεφτά ή την καλή ζωή ενδιαφέρονται γαι ένα σταθερό περιβάλλον για οικογένεια. Στη σκανδιναβία δεν θα γινει που πλουσιος, αλλά θα ζήσεις άνετα, και σαν γιατρός καλύτερα και από το μεσο σκανδιναβο. Αν έισαι ήρεμος άνθρωπος, της οικογενειακής ζωής ειναι μια χαρά. Πάντως ακόμη και με κριτήριο τα οικονομικα ένα ζευγαρι αν έχουν δουλειά και οι δύο ειναι λεφτά που δεν ππρόκειται να τα βρέι ελλάδα. Για κάποιες άλλες περιπτωσεις που ανέφερε και συνάδελφος παρακάτω ειναι μονοδρόμος. Αν έισαι γιατρός γύρω στα 40 με νοσοκομειακη ειδικότητα και σε ενδιαφερει νοσοκομείακή καριέρα καθώς έχουν πάγωσε οι διορισμοί στο ΕΣΥ δεν νομιζ ότι υπάρχει επιλογή, ειδικά με το όριο ηλικιας στα 45. Φυσικά όλα αυτα ισχύουν για τη νότιο σσουηδία από στοκχόλμη και κάτω και τις μεγαλες πόλεις. Επαρχια, και βορας δεν παλεύονται. Και από ότι ειδα οι περισσότερες θέσεις ειναι τέτοιες.
Απάντηση
Η ΜΕΓΑΛΗ αποδειξη22/11/201411:16
… οτι μια χαρα την βγαζει ο «σπουδαγμενος» (απο μαμακα, μπαμπακα, γιαγιακα, παπουλη, θειους κτλ) ελληνας, παρ ολα τα κλαματα και τα παρακαλια σε ξενους, «δωστε μας παραδες και διαγραψτε τα δανεια μας γιατι το αξιζουμε, ετσι καναμε και με τους παραπανω που μας σπουδασαν, ακομα τους παιρνουμε την συνταξη, ακομα τους βαζουμε να «κρατανε» τα παιδια και αυτα θα τα μεγαλωσουν και αυτα θα τα πληρωσουν χρυσα οπως εμας»!!!!!!!!!! Περιμενει κανεις να φυγουν οι «σπουδαγμενοι» και να πανε που; για δουλεια; χωρις να εχουν την ευκαιρια να παιζουν και να βριζουν με/το κακο κρατος, γιατι στην φινλανδια θα τους παρει και θα τους σηκωσει; τρελλοι ειναι; τωρα που θα δωσουν και τη ψηφο στον τσιπρα που τους καταλαβαινει, που γνωριζει απο τον εαυτον του τι χρειαζονταιγια για επιτυχη ξαπλα; δεν πατε καλα, δεν πατε καθολου καλα!!!!!! Τους προσφερουν εξη χιλιαρικα (μεικτα βεβαια) εδω με λαμογιες, λιγο συνδικαλισμο και αλλα γνωστα, συν την συνεχη βοηθεια (εκβιαστικα) των γονεων, την βγαζουν μεγκλα χωρις σχεδον να δουλευουν εχοντας το λιγοτερο το ιδιο ποσο των 6000 αλλα οχι μεικτα παρακαλω!!!!! Δοξαστε τα «παιδια», το μελλον της Ελλαδας… χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Απάντηση
Τζενυ22/11/201411:47
Εχετε δικιο. Εγω σαν εφοριακη υπαλληλος βγαζω πανω απο 7-8.000 καθαρα. «Βοηθα» και ο κοσμακης φυσικα να μην τους μοιασω.
Απάντηση
κρατικοδίαιτος επιχερηματίας22/11/201413:26
και εγώ σαν ελεύθερος επαγγελματίας δεν έχω ποτέ πληρώσει ποτέ φόρο στην ζωή μου. ‘Άσε τους μισθωτούς να πληρώνουν.
Απάντηση
mm22/11/201411:30
εισαι λιγο βλαξξξξξξ….
Απάντηση
σχολιο22/11/201411:08
Καποιο λακο θα εχει η προκηρυξη.Καποιο ιδιαιτερο προσον θα ζηταει αλλιως θα ηταν πολλαπλασιες οι ατησεις
Απάντηση
Τσιπρανδεικός νεοδημοκράτης22/11/201410:58
Εγώ που έχω τα λεφτά μου εξω, μολις έρθουν οι τσιπροδραχμές θα αγοράσω τη μισή ΑΘΗΝΑ και τον πειραια.. Οπότε γιατί να πάω φιλανδία. Αλλωστε τα νοκια δεν μου αρέσουν .. εχω iphone 6 plus των χιλίων ευρώ.. Παω τωρα να ξοδεψο το επίδομα ανεργείας που μου δίνει το κράτος…
Απάντηση
alex22/11/201414:47
ΠΟΙΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΡΕ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΕ ΣΑΜΑΡΟΒΕΝΙΖΕΛΕ ? ΤΩΝ 350 ΕΥΡΩ ?
Απάντηση
ΚΥΠΡΙΟΣ22/11/201410:45
Στην Κύπρο μας τα … με το τέλειο εκπαιδευτικό μοντέλο της Φινλανδίας. Παράγει απολύτως μορφωμένα άτομα και κατευθύνει και σωστά τους νέους όσο αφορά την επαγγελματική αποκατάσταση. Εκείνο που δεν καταλαβαίνω είναι πως εμείς έχουμε πλεόνασμα γιατρών – με χάλια σύστημα- κι εκείνοι έλλειμμα. Εντάξει έχουμε χιλιάδες άνεργους πτυχιούχους, αλλά η χώρα μοντέλο γιατί έχει έλλειμμα;
Απάντηση
ξυπνιος22/11/201411:47
γιατι ο φιλανδος που μπορει να ζει μια χαρα με ενα μεσο ευκολο επαγγελμα δεν ειναι κορόιδο να χαραμισει τη ζωη του στο διαβασμα και στα νοσοκομεια, επιλεγει αλλα επαγγελματα λιγοτερο απαιτητικα αλλα με εξισου καλες απολαβες
Απάντηση
Ντίνος22/11/201410:09
Μη σώσετε και έρθετε γύφτοι των Βαλκανίων. Εκεί να καθήσετε, γιατί αλλιώς θα μολύνετε κι άλλες χώρες εκτός από την Ελλάδα.
Απάντηση
Κυριάκος22/11/201409:49
Δεν ξέρω για σας παιδιά, μόλις ξύπνησα από τον 10ωρο ύπνο μου, ετοιμάζομαι να πάω για καπουτσίνο με τη δικιά μου, ο ήλιος 22/11 είναι σχεδόν καλοκαιρινός, και στις 12 έχω κλείσει με παρέα να πάμε παραλία για χειμερινό μπανάκι…
Απάντηση
παρατηρητης22/11/201409:45
παμε να τα φαμε μαζι και στη φινλανδια!!!!!
Απάντηση
Γεωργία22/11/201409:44
Δεν πάω πουθενά, πουθενά, πουθενά, ΕΔΩ θα μείνω! Δεν θα μας διώξετε, όσο κι αν προσπαθείτε!
Απάντηση
Μη απαιτητικε δημοσιοφραπεδαρα22/11/201409:24
Εσυ που δεν εχεις απαιτησεις δημοσιοφραπεδιαρα πηγαινε να ζησεις στη Φινλαδια τη χωρα νο1 σε αυτοκτονιες και καταθλιψη λογω των κλιματολογικων συνθηκων….στη ζωη δεν ειναι μονο τα λεφτα.
Απάντηση
ΠΕΡΚΕΛΕΔΕΣ ΑΛΚΟΟΛΙΚΟΙ ΦΙΝΛΑΝΔΟΙ22/11/201409:12
Η Φινλανδία δεν είναι χώρα να μεταναστεύσει κάποιος. Οι Φινλανδοί είναι μεγάλοι ρατσιστές και δεν βλέπουν καθόλου με καλό μάτι κάποιον Νοτιο-ευρωπαίο ας είναι και γιατρός. Η οικονομία της χώρας αυτής βρίσκεται σήμερα σε ύφεση, και πάει από το κακό στο χειρότερο. Δύσκολη γλώσσα, παράξενοι άνθρωποι, μεγάλη φορολογία και ακρίβεια αυτή είναι η Φινλανδία. Τα 6000 που υπόσχονται είναι μικτά , μετά από τις κρατήσεις δεν μένουν ούτε 3000 ευρώ καθαρά, σε μια χώρα με διπλάσιες τιμές από την Ελλάδα στα πάντα. Ήταν η μόνη χώρα που ζήτησε ένα δις ευρώ εγγύηση για να υπογράψει να πάρει η Ελλάδα το δάνειο μη το ξεχνάτε αυτό…δείχνει πόσο μας «αγαπάνε». TOΥΣ ΜΑΘΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ, γιαυτό δεν θέλει κανένας Ελληνας γιατρός να πάει. Όλη η Σκανδιναβία είναι μια μεγάλη ΠΑΡΑΜΥΘΑ
Απάντηση
ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΟΥΗΔΙΑ22/11/201412:35
Να κανουμε τα πραγματα λιγο πιο απλα! Φινλανδια = Καιρος χαλια ειδικα τον χειμωνα,μεγαλες νυχτες τον χειμωνα μεγαλες ημερες το καλοκαιρι,μονοτονο τοπιο,υποτονικη διασκεδαση,αλκοολισμος,μελαγχολικοι ανθρωποι! Στον αντιποδα εχουμε ενα οργανωμενο κρατος με υποδομες ητοι εκπαιδευση,περιθαλψη,ασφαλεια,νομους που τηρουνται,καλο εργασιακο περιβαλλον με ικανοποιητικες αμοιβες εαν λαβουμε υποψην την δωρεαν εκπαιδευση ,περιθαλψη και τις κοινωνικες παροχες. Στον αντιποδα εχουμε την Ελλαδα η οποια προσφερει τα ακριβως αντιθετα. Πιστευω οτι ειδικα για εναν Ελληνα γιατρο το θεμα ειναι καθαρα ηθικο!
Απάντηση
amerikanos22/11/201412:16
εσυ την φιλανδια την εχεις δει μαλλον απο φωτογραφιες η θα πηγες και σαν τεμπελης θα ζητησες απο την KELLA να σου δωσει ΤΣΑΜΠΑ ΣΠΙΤΙ να ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ αλλα οταν θα σου εκανε ενα κοντρολ και ειδε οτι γυρνουσες σαν την αδικη καταρα σου εριξε φολλα οσοι πηγαν εκει και θελησαν να ενσωματοθουν τα πηγαν ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ εκει μονο με την δουλεια πας μπροστα οσο για το γιουμα λαουτα περκελε …. μηπως σε λεγανε χομο γιουνκαρι γιαιτι κοπροσκυλιαζες ?? η γυναικα μου ειναι φιλανδεζα και δουλευε υπεθyνη γιατρος στην Mehilaien τα λεφτα που δινουν ειναι τα ΙΔΙΑ που ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΑΝΔΟΥΣ μακακα … αλλα τι λεω θα εισαι απο τα καμακια της παλιας γεννια που βρωμαγανε τα σωβρακα του και οι καλτσες του ποδαριλα και γνωρισαν καπια φιλανδεζα και ειρθαν να την πεξουν μαγκικα εδω …. οσο για τον αλκοολισμο αντε να μου πεις οτι στην ελλαδα δεν πινουνε … οσο για τον ρατσισμο αυτα να τα πειτε στους πολιτικους σας οπως ο παπαντρεας που ελεγε οτι ειμαστε κλεφτες οταν ο φιλανδος πληρωνει φορους τους βλεπει σαν εργα στην χωρα του ο πολιτικος που εκλεψε εστω και 50 ευρω τον πηγανε δικαστηριο και απο τοτε δνε χαναγηκε …
Απάντηση
@22/11/201411:45
οι γενικεύσεις σου είναι τραγικές αλλά είναι αλήθεια οτι σε γενικές γραμμές όλοι οι Βόρειοι δεν πάνε τους Έλληνες ιδιαίτερα. Μπορεί να ζείς και να εργάζεσαι εκεί, ως νομοταγής Ευρωπαίος πολίτης αλλά μην περιμένεις σε βόρεια χώρα να σε ενσωματώσουν. Δεν σε θέλουν να τους μείνεις εκεί.
Απάντηση
ΑΚas22/11/201411:10
H Φινλανδία δεν είναι Σκανδιναβικό κράτος. Κατάγονται από Τούρκους και Μαγιάρους (Ούγγρους). Η γλώσσα είναι Ουραλική. Σκανδιναβοί είναι μόνο οι Νορβηγοί, Σουηδοί, Δανοί, Ισλανδοί.
Απάντηση
το χαλασες22/11/201410:55
Αν ελεγες τα μισα θα συμφωνουσα, αλλα μετα τις γενικευσεις και την ιστορια με τις εγγυησεις με εχασες. Ισχυει οτι το κοστος ζωης (ειδικα στο Helsinki) ειναι απιστευτα υψηλο, αλλα σε μικροτερες πολεις ειναι ισως 30-40% πιο ακριβα απο την Αθηνα (καποια πραγματα αρκετα πιο ακριβα καποια αλλα πιο φθηνα). Οι Φινλανδοι ειναι οσο ρατσιστες ειναι και οι Ελληνες.. δεν βλεπω ιδιαιτερη διαφορα. Η γλωσσα ειναι πολυ δυσκολη αλλα οι περισσοτεροι μιλανε Αγγλικα και Σουηδικα. Επισης εχουν μια κοινωνια πολυ οργανωμενη που λειτουργει. Το μονο εμποδιο (περαν της γλωσσας) ειναι ο καιρος (το λιγοτερο 3 μηνες χιονια/χρονο).
Απάντηση
@Περκελές22/11/201410:37
Άλλος ένας απροσάρμοστος ελληνάρας που δεν μπόρεσε να προσαρμοστεί στα δεδομένα ενός οργανωμένου κράτους, και που – ως γνήσια Αισώπια αλεπού – κατηγορεί τα σταφύλια που είναι ξινά.
Απάντηση
Οι ελληναράδες σνομπάρουν Φινλανδία22/11/201412:13
Περκελέ, από τα καλύτερα σχόλια που έχω διαβάσει τον τελευταίο μήνα (ίσως και δίμηνο…). Ολη η αλήθεια!!!
Απάντηση
JB in DC22/11/201408:01
Είμαι ΗΠΑ 3 χρόνια περίπου. Κάνοντας ουσιαστικά την ίδια δουλειά που έκανα Αθήνα, η αγοραστική μας δύναμη είναι διπλάσια, ΧΩΡΙΣ να δουλεύει η σύζυγος. Και εξαιρετική η περιοχή που μένουμε. Πράσινο, μονοπάτια, αρκετός κόσμος έξω περπατάει, κάνει ποδήλατο, παιδικές χαράς παντού. Κοςμος πολύ φιλικός, πέρα από κάθε προςδοκια. Οι γείτονες μας έχουν βοηθήσει παρά πολύ, ιδιαίτερα με τη προσαρμογή των παιδιων μας. Δημόσια σχολεία, επίσης, σε άλλο επίπεδο. Τα μεγάλο μείον: παρά το ότι έχουμε κάνει παρέες και φίλους, μας λείπουν πολύ τα πρόσωπα που αφήσαμε πίσω. Επίσης, υπάρχουν πολιτιστικές διάφορες που σε κάποια πράγματα για εμάς, σαν Έλληνες, είναι σημαντικές. Bottom line: το βιοτικό μας επίπεδο έχει ανεβεί αισθητά εδώ, και οι συνθήκες και οι προϋποθέσεις για τα παιδιά μας είναι σαφώς καλυτερες. Παρά τη νοσταλγία, λοιπόν, που μας πιάνει κατα καιρούς, πολύ δύσκολο να γυρίσουμε πλέον Ελλάδα, εάν συνεχίσει η ζωή μας έτσι. Η εμπειρία που περιγράφω θα μπορούσε να είναι αρκετά διαφορετική σε ένα άλλο μέρος των ΗΠΑ, η για κάποιον εργένηδες/χωρίς οικογένεια, αλλά εμείς σταθήκαμε τυχεροί, μας «έκατσε» η περίπτωση.
Απάντηση
Βασιλης22/11/201415:19
Να εισαι καλα ρε λεβεντια…Να περνατε καλα και καλη τυχη να χετε…Πολυ αισιοδοξο το μηνυμα σου
Απάντηση
Σπύρος22/11/201412:11
Πολύ όμορφο, περιληπτικό και αισιόδοξο μήνυμα ! Να είσαι πάντα καλά εσύ και η οικογένεια σου! Καλή τύχη σε όλους σας
Απάντηση
Μαρκος22/11/201407:54
Ναι! Αλλα στην Φιλλανδια, δεν εχει φακελακι!
Απάντηση
εε22/11/201407:27
ξερω ανθρωπους που πηγαν εκει,εκαναν οικογενεια και ολα ειναι αληθεια ως προς το κρατος αλλα ,υπαρχει ενα μεγαλο αλλα ,πως μπορει καποιος και ιδιαιτερα ενας ελληνας να ζησει εκει?οταν εχεις μαθει στον ηλιο και το φως πως μπορεις εκει?δεν ξεπερνιεται με τιποτα.
Απάντηση
Βασίλης22/11/201407:17
Η χώρα είναι πανέμορφη.Πεντακάθαρη, πολιτισμένη, οργανωμένη.Ιδανικό μέρος για οικογένεια.Δεν υπάρχουν ιδιωτικά σχολεία, μίζες, φακελάκια.Δουλειές υπάρχουν, αρκεί να θέλεις να δουλέψεις.Κατώτατος σε σούπερ μάρκετ από 1800 με 2300.Τιμές στα σούπερ μάρκετ λίγο πιο ακριβά από Ελλάδα.Ενοίκια φωτιά.Από 600 ευρώ για δυο δωμάτια μέχρι 800 και χίλια.Αλλά οι τράπεζες δίνουν δάνεια.Εάν έχεις σταθερή δουλειά, φιλανδέζα γυναίκα ή εγγυητή, παίρνεις σπίτι.Οι άνθρωποι ντροπαλοί.Όχι κρύοι.Απλά διαφορετικοί.Ο καιρός….άστα να πάνε.Μέση θερμοκρασία στο νότο από -5 έως -14.Εάν πας, ξέχνα τον ήλιο και την θάλασσα…Θα βουτήξεις σε καμιά λίμνη τον Αύγουστο.Εκεί είναι οργανωμένοι.Ή δουλεύεις ή φεύγεις.Και όπως είπαν και πολλοί, δεν γουστάρουν και πολύ τους ξένους…
Απάντηση
μια λογικη εξηγηση..22/11/201407:16
βασικα δεν πανε γιατι εκει δεν εχει φακελακια,αν σε πιασουν εξω να ζητας φακελακι πας φυλακη για αρκετα χρονια,και ετσι δεν τους συμφερει το εξωτερικο…συμμαθητης μου γιατρος με προτασεις απο αγγλια και γερμανια,αλλα δεν παει και προτιμαει να δουλευει σε νοσοκομειο δημοσιο της αθηνας..και φυσικα κλαιγεται γιατι τους κοψανε τις υπερωριες και τα επιδωματα,χαχα..
Απάντηση
dr X22/11/201405:20
Οι φιλανδοι βολευονται με τους εσθονους που μιλανε παρομοια γλωσσα και ειναι αδερφακια και γειτονες. Ελληνες γιατροι αξιζει να πανε μονο σε αμερικη ή αγγλια οπου οι μισθοι ειναι πολυ καλοι και οι συνθηκες εργασιας και εξελιξης πολυ ικανοποιητικες (ΗΠΑ ειναι σαφως η καλυτερη επιλογη αλλα και η πιο απαιτητικη). Σκανδιναβια ή Γερμανια μονο αν σου αρεσει ο τροπος ζωης τους ή ξερεις καλα τη γλωσσα, τα λεφτα που δινουν δεν ειναι και τοσο πολλα, καθαρα δεν σου μενουν αρκετα. Αυτα εχοντας ζησει σε σκανδιναβια και τωρα στις ΗΠΑ.
Απάντηση
Αλέξανδρος22/11/201402:31
Καλό θαταν να κάτσουν όλοι οι γιατροί στη χώρα με τις όποιες συνθήκες. Σκοπός του κράτους είναι η έμμεσα βίαιη μετανάστευση των γιατρών, για να μας καταντήσουν όπως κατάντησαν και τους άγγλους συναδέλφους οι οποίοι κατέφυγαν στα ιδιωτικά κέντρα και στην Αυστραλία,Καναδά Αμερική, για να γεμίσουν τελικά το εκεί δημόσιο σύστημα υγείας με πακι και ινδούς. Αυτό θέλουν να μας κάνουν κι εδώ. Η ζωή θέλει αγώνα και διεκδικήσεις. Ούτε μαζικές απεργίες δεν είδα από τους γιατρούς του ΕΣΥ για τα μνημόνια και τις μειώσεις >50% των αποδοχών τους την τελευταία τετραετία, ούτε τους φοιτητές της ιατρικής που όταν τελειώνουν δεν έχουν στον ήλιο μοίρα. Κλάψα κλάψα κλάψα. Νομίζετε ότι οι μόνες σας επιλογές είναι ή να ψηφίζετε τους ίδιους που έφεραν τη χώρα σαυτή την κατάσταση και τώρα το παίζουν σωτήρες, ή να μεταναστεύσετε. Τραγικό
Απάντηση
Καράντη Μαρία22/11/201412:17
Σιγά μην κάτσουν εδώ στη Σοβιετία οι γιατροί να πεινάνε, για να εξυπηρετήσουν τις ιδεολογικές σου εμμονές! Εσύ θα εργαζόσουν για 100 ευρώ το μήνα, όταν είχες προσφορές για 900 ευρώ το μήνα, ελληναρά μου;
Απάντηση
Αλέξανδρος22/11/201417:01
Ευτυχώς που (ακόμα) η πλειοψηφία δεν έχει το σκεπτικό σου, αλλιώς σαυτή τη χώρα θα είχαν απομείνει μόνο ηλικιωμένοι, νεογέννητα και λαθρομετανάστες
Απάντηση
Επισκέπτης22/11/201402:24
Επισκέπτομαι αρκετά συχνά το Ελσινκι λόγω δουλειάς. Σας λέω τις εντυπώσεις μου, ατάκτως ειρημένες. Το δείγμα μου είναι μικρό αλλά μη αμελητέο. Μια φορά πήγα σε ένα κουρείο -τίποτα το ιδιαίτερο- για αντρικό κούρεμα. 50 ευρώπουλα, ακόμα τα κλαίω. Από τότε πάω πάντα κουρεμένος από Ελλάδα. Το κόστος ζωής είναι μεγάλο και οι φόροι πολλοί. Αλλά και πάλι καθαρά θα σου μένουν τουλάχιστον κάπου ανάμεσα στα 3 και 4 χιλιάρικα καθαρά. Ένας άνθρωπος μόνος του τη βγάζει πολύ άνετα με 2.5 το μήνα. Ειδικά αν πας με τη/τον σύντροφο σου και μπαίνουν 2 μισθοί, είστε πασάδες αλλά όχι πλούσιοι. Επίσης, δεν παίζει να αγοράσετε ούτε γκαρσονιέρα σε 5-10 χρόνια σχετικά κοντά στο κέντρο του Ελσινκι, εκτός αν πάρεις δάνειο. Εκπλητικό εκπαιδευτικό σύστημα μέσης εκπαίδευσης . Δε νομίζω να έχουν απόφοιτους που με βεβαιότητα λένε πως το Όσλο είναι στη Φινλανδία. Τα πανεπιστήμια τους είναι πολύ μέτρια σε σχέση με τα του εξωτερικού. Οι καλοί Φινλανδοί την κάνουν για αμέρικα, ειδικά τώρα που τη Νοκια τη πήρε ο άνεμος. Η Ελλάδα διεθνώς έχει πολύ πιο αναγνωρισμένους επιστήμονες σε όλους τους τομείς μηχανικών/θετικών επιστημών με τις οποίες ασχολούμαι. Οι Φινλανδοί: ολιγομίλητος λαός και πολύ πειθαρχημένος σε αντίθεση με εμάς. Δε διαμαρτύρονται, θα κάτσουν να λύσουν το πρόβλημα. Οι γυναίκες είναι πολύ όμορφες, αν και αυτά είναι προσωπικά γούστα. Επίσης είναι πιο ομιλητικές. Το χειμώνα ψοφόκρυο και υποτονικές καταστάσεις. Τον Ιούλη λείπουν όλοι διακοπές και πάλι είναι τότε υποτονικά. Τα 2 φύλα είναι ίσα. Επίσης γουστάρουν πολύ τη σάουνα. στο Β παγκόσμιο ήταν με το μέρος των Ναζί αλλά καμία σχέση με τους Γερμαναράδες. Το έκαναν γιατί είχαν μπουχτήσει με τους Ρώσους. Ήρωας τους ο τυπάς αυτός που μόνος του έφαγε μερικές 100δες ρώσους. Δε θα μπορούσα με τίποτα να ζήσω μόνιμα σε μια τέτοια χώρα παρότι τη θαυμάζω για όσα έχει καταφέρει.
Απάντηση
Ανώνυμος 22/11/201402:07
Ειμαι Γιατρός κ Μολις ΤΕΛΕΙΩΣΑ Την Ειδικότητα μου με Άριστα αφου Διαπίστωσα Το συμμοριτισμό του δημοσίου κ ιδιωτικού τομέα υγείας στην ΕΛΛΑΔΑ ειχα 2 σοβαρές Προτάσεις μια Απο Βοστωνη κ Η άλλη στο Λονδίνο την οποια κ Προτίμησα λογω Προσβασιμότητας με καθαρές μηνιαίες Αποδοχές σημερα 7350 νομιμότατα κ Πεντακάθαρα σε Ενα Υποδειγματικό Σύστημα Υγείας με Συνεχή Αναβάθμιση κ Εξειδίκευση αλλα ΠΑΝΩ Απο Ολα Προοπτικές . Οσο για την ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ .. Νοικιάζω Ενα πολυτελές διαμέρισμα 100τμ στο λονδινο οδηγώ Ενα υπερπολυτελές Range Rover evoque με leasing το ΟΠΟΙΟ μου ανανεώνουν ΚΑΘΕ 18 μηνες κ Εχω Σχεση Με Μια ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ Γαλλίδα γιατρό που ΓΝΩΡΙΣΑ σε Ενα Ιατρικό Συνέδριο πρόσφατα . Resume η καλοπέραση στην ελλαδα Ανήκει ΠΛΕΟΝ στη Μυθολογία … Έξω Περνάμε Πολυ Καλυτερα ! Κ Οταν Βρεχει Απολαμβάνουμε Το ΣΠΙΤΙ Μας … Ελληνες Γονεις … Τουλάχιστον proficiency στα Παιδια σας κ Στροφή σε Διεθνή Επιστήμη Οπως η ΙΑΤΡΙΚΗ. Προς Τους Νέους Ελληνες Γιατρούς … Ξεσκονίσετε Τις Ξένες Γλώσσες Σας κ αφου ΚΑΝΕΤΕ Καλη Ειδικότητα μπείτε Στο ιντερνετ κ Εξερευνηστε Την Απεριόριστη Διεθνή Ζήτηση Για Ιατρικό ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ . Για Τους Ελληνες ΠΟΛΙΤΕΣ . Ενα Σύστημα ΥΓΕΙΑΣ Που στον γιατρό Φερεται σαν Να Ειναι Σκύλος (900..) στον Ασθενή Πως Θα Φερθει …;
Απάντηση
ανακρίβειες22/11/201416:02
πλακα μας κάνεις; για ποιό σύστημα υγείας μας μιλάς στην Αγγλία; γι αυτό που έχουν ιδιωτικοποιήσει με ένα παράδοξο μοντέλο και τώρα σφάζονται μεταξύ τους για να το επανακρατικοποιήσουν γιατί δεν λειτουργεί; γι αυτό που οι πολίτες αναγκάζονται να περιμένουν 2-3 χρόνια για να κάνουν μία εγχείρηση στο γόνατο και αναγκάζονταν να κατεφεύγουν σε γειτονικές χώρες βλέπε Γαλλία, Βέλγιο, Γερμανία και επειδή το σύστημα υγείας στην Αγγλία αρνούνταν να τους αποζημιώσει γιατί πήγαν σε αλλη χώρα της ΕΕ αναγκάσθηκαν να πάνε την κυβέρνηση στα δικαστήρια και στο τέλος να δικαιωθούν οι άνθρωποι; για το σύστημα που οι νοσοκομειακοί γιατροί φέρνουν το σάντουιτς απο το σπίτι γιατί δεν φθάνουν τα λεφτά: σταματήστε να λέτε ψέμματα και να ξεσηκώνετε τον κόσμο. Το να νοικιάσεις ένα έστω και μικρό διαμέρισμα στο Λονδίνο είναι πανάκριβο πρεπει να πας στην επαρχία και να τρώς κανά δυό ώρες μέσα στο τραίνο για commuting… Γιατί δεν πάνε οι Αγγλοι να γίνουν γιατροί αφού είναι τόσο ρόδινα όλα; μήπως γιατί δεν τους κόβει;
Απάντηση
Dr22/11/201400:53
Μονο που εδω στην Ελλαδα αμα ο γιατρος μπει στα κολπα με τα φαρμακα,τις υπερσυνταγογραφησεις τις μιζες κ τα φακελακια αυτα τα λεφτα τα δινει χαρτζιλικι στα παιδια του
Απάντηση
takis22/11/201400:31
GP STO UK. SE EURO 7000. PE’SEIS POS TA MATHATE TA FINDANDIKA? 7-8 XILIAPIKA POLLA MOY FAINONTAI.
Απάντηση
Καράντη Μαρία22/11/201412:20
Παραπληροφορείς: GP από 100,000-170,000 λίρες Στερλίνες! Αυτά που γράφεις είναι για νέους, σε locum.
Απάντηση
Arkalos22/11/201400:11
Τα λεφτα που προσφερουν οι Φιλανδοι είναι ψιχουλα μπροστα στα μαυρα που βγαζουν οι γιατροι σήμερα, μην αναρωτιεστε λοιπον γιατι δεν πανε.
Απάντηση
γιατρος21/11/201423:26
Φίλοι μου όλα είναι θέμα επιλογών. Εγώ (33χρ) έχω επιλέξει (εδώ και χρόνια) να ζω στο βορρά με όλα τα γνωστά αρνητικά του (αναφέρθηκαν αναλυτικά). Το βασικό για μένα είναι ότι ζω σε ένα Κράτος με το Κ κεφαλαίο. Ο μισθός (σημαντικός παράγοντας προφανώς) κοντά στα 8.000 euros (χωρίς εφημεριές). Αν θες το κάνεις κι εσύ, αν δε θες δεν το κάνεις, απλά πράγματα, τα υπόλοιπα είναι είχαμε να λέγαμε…
Απάντηση
@γιατρος22/11/201410:38
Αυτά δεν ισχύουν. Η ζωή είναι πανάκριβη, οι φόροι υψηλοί, ο καιρός χάλια, οι άνθρωποι εσωστρεφείς και αμίλητοι (το ξέρεις το ανέκδοτο πηγαν δύο Φιλανδοί σε ένα μπάρ, και ο ρωτάει ο ένας τον άλλο: τι πίνεις; και του λέει ο άλλος: ήρθαμε εδώ για να πιούμε ή για να μιλήσουμε;). Οι γιατροί αντί να τρεχουν στην Φιλανδία να πάνε σε κανένα νησί που τους χρειάζονται και να αφήσουν τα ξένα.
Απάντηση
Enzo22/11/201409:42
η ξενιτια δεν ειναι για ολους. λιγοι αντεχουν. δουλειες μπορει να υπαρχουν εξω αλλα μονο λιγοι αντεχουν. πρεπει να εισαι πολιτης του κοσμου και να προσαρμοζεσαι ευκολα.
Απάντηση
@γιατρος -ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΟΥΗΔΙΑ22/11/201409:16
Ρε γιατρέ για πες μας σε ποια βόρεια χώρα παίρνεις σε ηλικία 33 ετών 8.000 ευρώ χωρίς εφημερίες να μάθουμε κι εμείς. Ούτε οι δικοί τους δεν παίρνουν τόσα, και τα έδωσαν σε σένα;; Πολύ φουσκωμένα μας τα λες, και πολύ αλατισμένα
Απάντηση
@γιατρος -ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΟΥΗΔΙΑ22/11/201401:15
Για πες μας ρε παραμυθά ποιο βόρειο κράτος σου δίνει 8.000 ευρώ χωρίς εφημερίες να μάθουμε κι εμείς;; Λίγο παραγεμισμένο και πολύ αλατισμένο το παραμύθι σου
Απάντηση
γιατρός22/11/201413:19
Ήμουνα σίγουρος ότι θα εμφανιζόντουσαν κάποιοι κλασσικοί κομπλεξικοί έλληνες με απαντήσεις αυτού του είδους. Τελείωσα την ειδικότητα της γενικής ιατρικής εδώ (Νορβηγία) και ως γενικός γιατρός σε κέντρο υγείας τόσα παίρνω (66.000 νορβ κορώνες, μικτά). Διορισμένος, όχι locum. Τόσα παίρνουν κι οι άλλοι στην γενική ιατρική εδώ. Ξέρω νορβηγούς που παίρνουν κ πιο πολλά. Καθαρά είναι σχεδόν 5000 ευρω το μήνα. Ακριβή ζωή, αλλά 1000-1500 ευρω μένουν στην άκρη κάθε μήνα χωρίς τη παραμικρή στέρηση (συνυπολογίζοντας 3-4 ταξίδια ελλάδα το χρόνο, διακοπές κτλ). Αν θές να κάνεις εφημερίες, φτάνεις πολυ ψιλά. Είμαι σίγουρος, στη Φιλανδία θα παίζουν τα ίδια ποσά στην γενική ιατρική. 6.400 ευρω μικτά είναι ο μ.ο για όλες τις ειδικότητες, η γενική ιατρική πληρώνεται πάντα πολύ καλύτερα.
Απάντηση
Κι εδώ μέσα τι κάνεις;22/11/201400:52
Τόση ευτυχία πια…
Απάντηση
DrN21/11/201422:58
Τελείωσα την σχολή το 2002,δίχως μήνα καθυστέρηση.Αγροτικό το 2003(δεν είχα»Μόρια»)… Στρατος το 2004-05,ένα χρόνο ανεργία ώσπου να ανοίξει η ειδικότητα(γενικό τμήμα)… 2 χρονια εκεί, μετά πάλι ανεργία έως να μπω στη ειδικότητα… τέλος ειδικότητας Σεπτ 2012,εξ ετάσεις Δεκ, τίτλος επίσημα Ιαν 15…. Και άρχισαν τα ωραια… διοριμοί νοσοκομειακων 0,ιδιωτικό επαγγελμα αδύνατο(ρωτήστε τριγύρω πόσο κοστίζει ένας μέσος αξιόλογος ηπερηχος),οπότε ή περιμένεις προκύρηξη για επικουρικά(όπερ σημαίνει συμβόλαιο 1 χρόνου, μετά ευχαριστούμε πολύ,γειά σας),αλλάζεις πόλεις στην Ελλάδα σαν τον γύφτο,με πλαφόν τα 7 συνολικά έτη ως επικουρικός… και ανώτερη ηλικία προσληψης ως ιατρός ΕΣΥ (όταν και αν προκυρηχθουν ποτέ ξανά) τα 45…. δηλαδή τεράστια πιθανότητα να φτάσεις τα 45, να μην έχεις στεριώσει σε πόλη, πιθανόν να μην έχεις μπορέσει να κάνεις οικογένεια,και να σου πει το κράτος «δεν μπορεις να διοριστείς , επειδή εισαι 45″….. οπότε @Konstantinos,όσο και να θέλεις να μας βαφτίσεις όλους φακελάκηδες,χαρακτηρισμός που ανήκει σε μια μερίδα 55-65 χρ,στα 38 μου μόνο μιά απόφαση θα μου δώσει αξιοπρέπεια,και μια σύνταξη-την οποία εδώ δεν θα πάρω μάλλον ποτέ. Δουλειά στο εξωτερικό,για να ταίσω την αυριανή μου οικογένεια. Κ.διαχειριστα,σεβάσου τον κόπο μου
Απάντηση
Χρήστος Χ,22/11/201400:48
ΣΥΜΦΩΝΩ απο την πρωτη μεχρι την τελευταια λεξη. Θα ηθελα να σου πω απο τα 35 μου μοναχα αυτο, οτι οταν φευγεις αφηνεις μια κενη θεση .Εδω ειναι που πρεπει να συνεχισουμε ολοι, εδω πρεπει να βρουμε τις λυσεις, οχι μονο για εμας αλλα και για τα παιδια μας, καποια στιγμη θα ειμαστε και εμεις 55 – 65, οπου και αν ειμαστε θα ειμαστε ελληνες (προσωπικα μου αρεσει, αν θα ηθελα να εχω μια εθνικοτητα αυτη ειναι η ελληνικη) και τοτε καποιοι 35αρηδες θα μας κρινουν. Η ιστορια μας ,μας εχει δειξει οτι η μεταναστευση δεν ειναι λυση μακροπροθεσμα.
Απάντηση
Να ηταν Αγγλικα…21/11/201422:38
Καλα δεν ειναι οτι ευκολοτερο το να μαθει κανεις Φινλανδικα. Ευκολοτερο ειναι να πεισεις Φινλανδο να μαθει Ελληνικα.
Απάντηση
ggggggggggggggggggggggggg21/11/201421:46
θα μεινω στην ελλαδα και ας τρωγο ξερο ψωμι
Απάντηση
anemosUK22/11/201410:42
ελα που ουτε ξερο ψωμι δεν θα εχεις συντομα
Απάντηση
Πανος21/11/201421:41
παιδια δεν ξερω πως ειναι εκει επανω. Μπορω να πω για Ιταλια οπου εργαζομαι τα τελευταια δυο χροωια σαν γιατρος στις πρωτες βοηθειες, ασθενοφορα και ελικοπτερα, εδω εγω καθαριζω βασικο μισθο γυρω στα 3.100 καθαρα συν ενα δυο 12ωρα εξτρα απο 400 ευρω καθαρα το καθενα και επιστροφη φορου γυρω στο χιλιαρικο το χρονο. Μπορω να πω οτι με τρια παιδια και ενοικιο 500 ευρω το μηνα περνας μετρια/καλα, αν βαλεις και τα εξοδα καθε χρονο για εισητηρια κτλ. Ο καιρος εδω στην βορεια Ιταλια δεν ειωαι και τοσο χαλια, σιγουρα οχι σαν την ελλαδα, αλλα τι να κανεις οταν δεν εισαι μεγαλογιατρος! Καλη τυχη σε ολους σας
Απάντηση
georg 21/11/201422:23
Φιλε Πανο πλακα μας κανεις ;ποια ελλαδα στην ψωροκωσταινα
Απάντηση
.21/11/201422:21
500 ευρώ το μήνα ενοίκιο για να μένετε 5 άτομα; Πλάκα μας κάνεις έτσι; Δεν υπάρχει αυτό( εκτός Ελλάδας)! Άσε που για Ιταλία, ακόμα και Βόρεια, μου φαίνονται πολλά τα λεφτά που παίρνεις αν κρίνω και από τους εκπατρισμένους Ιταλούς στη Βόρεια Ευρώπη αλλά για να το λες.. Έχεις την τύχη να ζεις καλά σε μια μεσογειακή χώρα. Κάτσε εκεί..
Απάντηση
Πανος@georg@.21/11/201422:47
Ειμαι 46 χρονων, αυτα που λεω δεν ειναι φανφαρες, ειμαι σοβαρο ατομο. Στην Ιταλια επειδη υπαρχει ζητηση σε γιατρους πρωτων βοηθειων (emergency room) και θα υπαρχει τα επομενα χρονια, γιατι η δουλεια ειναι «βρομικη, πληρωνομαστε λιγο καλυτερα απο τους αλλους που δουλευουν σε κλινικη. Οποιος ξερει που να ψαξει και εχει τα προσοντα μπορει να βρει αρκετα ευκολα δουλεια. Παντα βεβαια επειτα απο προκυρηξη θεσεως, προφορικη/γραπτη και πρακτικη εξεταση. μπορω να σου πω οτι υπαρχουν και επαρχιες που πληρωνουν και λιγο καλυτερα απο οτι σε μενα (200/300 ευρω παραπανω στον βασικο μισθο). Οσων αφορα στο ενοικιο, λογω κρισης και πολλων διαμερισματων που ενοικιαζονται, οι τιμες κυμαινονται εκει. Γιατην ακριβεια εγω πληρωνω 480 ευρω ενοικιο, 10 λεπτα απο το κεντρο της πολης (200.000 κατοικους), 120 τμ, 300 ευρω το μηνα για θερμανση κτλ.
Απάντηση
aporw22/11/201410:24
Αγαπητέ φίλε, συγνώμη που ρωτάω, αλλά επειδή η αδελφή μου είναι γιατρός στη Βόρεια Ιταλία και μένει εκεί τα τελευταία 18 χρόνια (οπότε πηγαίνουμε κι εμείς δύο φορές τον χρόνο, όπως καταλαβαίνεις), μπορείς να μας πεις πού νοικιάζονται σπίτια 120 τ.μ. με 480 ευρώ;;;;;;;;; Και, επίσης, σε ποιά πόλη είσαι (αν δεν είναι μυστικό, βέβαια), να της πω να κατευθυνθεί, γιατί τα 3.100 το μήνα ακούγονται πολύ δελεαστικά. Εκείνη είναι καρδιοχειρουργός, βέβαια, αλλά ίσως κάτι βρεθεί! Ευχαριστώ!
Απάντηση
νικόλας21/11/201421:38
Άσε ρε που θα πάω στην άκρη του κόσμου για ένα καλό μισθό. Ευχαριστώ αλλά δε θα πάρω. Καλά είμαστε εδώ έστω και χωρίς δουλειά. Να τώρα σε μια βδομάδα πληρώνονται τις συντάξεις τους η μάνα μου και ο πατέρας μου και περιμένω πως και πως!. Ελλαδάρα ρεεε!!
Απάντηση
next21/11/201420:31
Λοιπόν μετά από 4νχρονια σε ιταλία, 3 Γερμανία και 1 ΗΠΑ κατέληξα στην Ελλάδα. Η οικογένεια στην Ιταλία -Βόρεια, (4μελής) χρειάζεται οπωσδήποτε 3700-4000. τα ίδια και στη ΓΕρμανία. Αλλιώς δεν αξίζει. Φιλανδία δεν έχω πάει ποτέ αλλά αν είναι σαν την Νορβηγία και τα 6000 είναι μικτά, τότε είναι μεγάλη πίκρα. Θεωρώ όμως ότι για ειδικευμένο γιατρό στη Φιλανδία, πιθανότατα τα 6000 θα είναι καθαρά. Επομένως εάν είναι καθαρά, αποτελεί μία καλή σχετικά επιλογή, δεδομένης όχι μόνο της χρεωκοπημένης οικονομίας της Ελλάδας αλλά και της τεταρτοκοσμικής κουλτούρας της . Για να φτάσει η Ελλάδα πολιτισμικά να συγκριθεί με την Ιταλία – για βόρειες χώρες η σύγκριση αποτελεί βλασφημία- θα περάσουν αιώνες. Αρα εάν θα θέλαμε να προσφέρουμε στον εαυτό μας και πολύ περισσότερο στα παιδιά μας ένα πολιτισμένο περιβάλον στο οποίο θα μπορούν να αναδείξουν τις ικανότητες τους και να δημιουργησουν χωρίς να έχουν αναγκη την πολιτική ευνοιοκρατία, τότε είναι ευκαιρία.Το μεγάλο σύν είναι το οργανωμένο κράτος και η ποιότητα ζωής, το μεγάλο πλήν η γλώσσα και ο καιρός. Η επιλογή δική σας.
Απάντηση
Που πας ρε Καραμητρο !!!21/11/201420:24
Δηλαδη σωνει και καλα να μας στειλετε ΟΛΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ !!!! Μπας και υσηχασετε απο μας….Αχρηστο Κρατος.
Απάντηση
Καραμητρος απο Νεα Υορκη21/11/201421:03
Πατριωτ’ εσυ να μηνεις αφτου. Φραπεδουρα, μπεγλερι, τσιγαρια, βαβουρα, παχια λογια, ξερωλιες, λαμογιες και κεφτεδουδια στην θαλασσα. Απ το κρατος τα περειμενης ουλα, τιμπελαρε. Αντε βρε αποστασε λιγο κουρασκες.
Απάντηση
Που πας ρε Καραμητρο !!!22/11/201400:54
Ρε ……δεν τ απληνες ολα τα πιατα !!!! Γρηγορα στη κουζινα Τεμπελχανα …… Και μην ξεχασεις τις Κατσαρολες !!!!
Απάντηση
βασιλης21/11/201422:04
ετσι μιλατε στο νιουγιορκ ρε μπαγασα;
Απάντηση
Ioannis21/11/201420:15
Παιδες, γιατροι στην εξοχη της Μεγαλης Βρετανιας παντως την εχουν πολυ γλυκα. Καλος μισθος, σχετικα φθηνη η ζωη, εργαζονται και σε αξιοπρεπες περιβαλον και η κοινοτητες των Ελληνων μεγαλωνουν (αν αυτο ειναι κινητρο). Ομως εχουν εκτακτα εξοδα τα ταξιδια στην Ελλαδα, ο καιρος τραγικος, η ζωη ειναι σαν να ζεις στον Πυργο η στην Ηγουμενιτσα αλλα χωρις ηλιο θαλασσα. Ολοι πρεπει να το κανουν για μερικα χρονια ειδικα αν δεν εχουν αλλη επιλογη. Αυτα ειναι που σε κανουν καλυτερο ανθρωπο, ανοιγουν το μυαλο σου και σε κανουν καλυτερο επαγγελματια.
Απάντηση
ΚΟψε τα λιγμενα22/11/201402:01
Σχετικα φθηνη στην Μ Βρετανια? Εχεις πατησει το ποδι σου εδω? Κοψε τα ναρκωτικα
Απάντηση
Νίκος22/11/201401:16
«η κοινοτητες των Ελληνων μεγαλωνουν (αν αυτο ειναι κινητρο)» Γιατί να είναι; «Ομως εχουν εκτακτα εξοδα τα ταξιδια στην Ελλαδα» Γιατί να έρχονται στην Ελλάδα; «η ζωη ειναι σαν να ζεις στον Πυργο η στην Ηγουμενιτσα» Το Λονδίνο είναι σαν την Ηγουμενίτσα; «Αυτα ειναι που σε κανουν καλυτερο ανθρωπο, ανοιγουν το μυαλο σου και σε κανουν καλυτερο επαγγελματια» Είπες και κάτι σωστό.
Απάντηση
claire21/11/201420:06
Και για να το κλείσω, πιστεύω ότι έχει ένα ενδιαφέρον μόνο για ένα νέο ζευγάρι χωρίς παιδιά που θέλει να μαζέψει χρήματα και επαγγελματική εμπειρία. Με μια μετρημένη καθημερινότητα θα φτιάξουν ένα κεφάλαιο και θα απολαύσουν μερικά ωραία ταξίδια στις γειτονικές χώρες, θα χαρούν να ζουν σε πολιτισμένο, φιλικό κράτος και θα αισθάνονται ασφαλείς. Οι εργένηδες θα περάσουν δύσκολα και μοναχικά άν δεν πίνουν, ιδιαίτερα αν τους χτυπήσει η εποχική κατάθλιψη που εκεί είναι λίγο σαν το κρυολόγημα. Σε όσους το αποφασίσουν θα πρότεινα να παραμείνουν όσο πιο νότια γίνεται – τον βορρά τον εγκαταλείπουν οι κάτοικοι γιατί δεν αντέχουν το κρύο και το σκοτάδι -και να μην κάνουν συμβόλαιο για πάνω από 3 χρόνια.
Απάντηση
Ντεν21/11/201420:25
Claire επειδή απο ότι έχω καταλάβει έχεις πάει, οι συνθήκες πέρα από τον καιρό πως είναι; Οι Φινλανδοι πως σου συμπεριφερθηκαν; Η γλώσσα είναι όντως δύσκολη, εσύ πως την είδες;
Απάντηση
GIANNIS21/11/201421:35
αδερφε τα πραγματα δεν ειναι τοσο ευκολα οσο τα λενε..η ζωη δεν ειναι ευκολη..νυχτωνει πολυ νωρις κοσμος κρυος..πραγματικα πας εκει με την κοπελα σου μαζευεις καποια λεφτα και επιστρεφεις ελλαδα!
Απάντηση
Βασιλης22/11/201415:35
Να πω τωρα οτι δε λες αληθεις….Ψεμματα θα πω…Ανατριχιαστικα τα γραφεις ομως…Καλα να περνας
Απάντηση
ΑΛΕΞ22/11/201415:05
ΤΡΟΜΕΡΟ ΚΕΙΜΕΝΟ…..
Απάντηση
Pure22/11/201406:04
Μας έκανες τη καρδιά περιβόλι.
Απάντηση
Ο – Έλληνας.21/11/201423:30
Ας μπω κι εγώ στην κουβέντα. Το ρίσκο είναι μεγάλο φίλε. Έτσι έπεσα κι εγώ στο …λάκκο των Λεόντων. Πήγα στη Γερμανία για λίγο να δουλέψω, γιατί στην Ελλάδα δεν είχα μία, δευτεροετής φοιτητής τον Ιούλιο 1966 και το ΛΙΓΟ έγινε σχεδόν σαράντα χρόνια. Ευτυχώς πρόλαβε και πήρα κάπως πρόωρα τη σύνταξή μου, κάπως μειωμένη, και τώρα μοιράζω το χρόνο μισό εδώ, μισό εκεί. Τυχερός, βέβαια, αφού έχω όλα τα καλά τής Γερμανίας, το κυριότερο ιατρική περίθαλψη. Και παρόλα που φροντίζω την υγεία μου πέρσι χρειάστηκε μια χειρουργική επέμβαση και βρέθηκα για πρώτη φορά σε Νοσοκομείο και έμεινα έκπληκτος με ότι είδα και ότι έζησα! Λες και ήμουν δύο εβδομάδες σε τεσσάρων αστέρων Ξενοδοχείο! Τέτοια οργάνωση, τέτοια ευγένεια, τέτοια περιποίηση από ασκούμενες νεαρές όμορφες γαλανομάτες νοσοκόμες και τόσα άλλα που φαίνονται αναληθή. Εδώ, πήγα να δω τον αδελφό μου στο Ζάνειο Νοσοκομείο/Πειραιάς κι έπαθα την πλάκα μου. Συνθήκες τριτοκοσμικές! Δε υπερβάλω. Στο τέλος ήθελα να δώσω κάτι και μου το απέκλεισαν, με πολύ παρακαλετό έβαλα σε ένα κουτί 10 ευρώ στον κουμπαρά τού καφέ στο γραφείο τους και πήρα εκατό ευχαριστώ. Κάθε πρωί 8,30 ο Professor με τε τους 4 βοηθούς του από δωμάτιο σε δωμάτιο και σε κάθε κρεβάτι μισό ή ένα λεπτό προσωπική κουβέντα με τους ασθενείς του. Ανάμεσα στα γιατράκια και ένας συμπαθέστατος νεαρός Έλληνας ονόματι Χρήστος. Καλή του ώρα.Το μόνο που με λείπει είναι ο χωρισμός από τους 2 γιους μου και πρόσφατα από το πρώτο εγγόνι μου. Αλλά στις μέρες μας σε 3 ώρες εισαι στη Γερμανία… Αυτό πού βασικά ήθελα να πω για τους νέους συμπατριώτες μου: αλλιώς τα σχεδιάζεις κι αλλιώς σου βγαίνουν. Χιλιάδες από εμάς πήγαμε πριν 50 χρόνια στις Φάμπρικες τής Γερμανίας και τού Βελγίου τις Στοές για 5 χρόνια με Κοντράτο και ελάχιστοι κράτησαν το λόγο τους. Τα πέντε έτη έγινα σαράντα και βάλε. Στο τέλος τής πορείας αναπολώντας κανείς τις νεανικές μας αποφάσεις διαπιστώνει αν έπραξε σωστά ή λάθος. Βέβαια είναι πολύ αργά για μετάνοια. Το τρένο τής ζωής μας πλησιάζει αγκομαχώντας τον τελευταίο του Σταθμό. Από κει και πέρα Σιωπή…
Απάντηση
Μετανάστης21/11/201420:02
Η φινλανδική είναι πάρα πολύ δύσκολη γλώσσα, κυρίως ως πρός το λεξιλόγιο. Δεν έχει νόημα να πάς σε μια χωρα μετανάστης και να μην μπορείς ποτέ να μάθεις τη γλώσσα. Για αυτό και όλοι οι εχέφρονες άνθρωποι προσπαθούν να πάνε σε αγγλόφωνες χώρες. Το γλωσσικό εμπόδιο στην περίπτωση της Φινλανδίας είναι πάρα πολυ υψηλό για να το υπερβείς. Και σαν γιατρός πρέπει να έχεις επαφή με τον κόσμο, τους ασθενείς, στην εθνική τους γλώσσα. Δεν μπορείς να τους μιλάς αγγλικά. Καλύτερα ως γιατρός να μεταναστέυσεις σε μια χώρα που γουστάρεις σαν νοοτροπία και να μάθεις μια γλώσσα που μαθαίνεται στη διάρκεια μιας ζωής, παρα να πάς κάπου μόνο για τα λεφτά και να είσαι ξένο σώμα, και να μη μπορείς να πείς ουτε γειά.
Απάντηση
xaxaxaxa21/11/201419:58
ενα μηνα τριγυρνουσα για δουλεια στη περιοχη της Βαλτικης,απο τον μηνα ζητημα ειναι αν ειδα ηλιο 2 μερες,μιλαμε για μηνα Οκτωβριο-Νοεμβριο.που πατε ρεεεεε,ασε το κρυο,τη βροχη το χιονι την ομιχλη τη μαυρη τη τυφλα τους.Ελλαδαρα και παλι Ελλαδαρα αν δεν την ειχαν τα ρεμαλια οι πολιτικοι καταντησει σε τετοιο χαλι.
Απάντηση
Nten21/11/201419:40
Όπως σχολίασα κι αλλού, πού ειναι αυτή η ρημάδα η προκήρυξη και δε βρήκα πουθενά τίποτα το συγκεκριμένο όσο κι αν έψαξα και στον οαεδ και στο eures! Αφήστε τις γενικολογίες και τη τζάμπα διαφήμηση. Hauska tutustua!
Απάντηση
@Nten22/11/201401:59
Άμα δεν μπορείς να βρεις καν την προκήρυξη, παράτα τα, δεν έχει νόημα.
Απάντηση
Καράντη Μαρία21/11/201420:11
Είσαι προφανώς ανίκανος, μην προσπαθήσεις καν να πας στη Φινλανδία, βάλε μέσον για κάποιο Κέντρο Υγείας στην Ελλάδα.
Απάντηση
Nten21/11/201423:45
Καραντομαρία, τη δουλειά στην Ελλάδα την εχω. Αντε γυρνα στο greekmeds.
Απάντηση
Jim21/11/201419:39
45%εφορια 100%διαφορα τιμών. 17%ιδιοκατοικηση. Άριστη δωρεάν παιδιά υγεία Για να μαζέψεις χρήματα …..
Απάντηση
δεητζης21/11/201420:05
εμ βεβαια… εκεί δεν έχουν κοπροδημοσιους υπαλληλους
Απάντηση
αναγνώστης21/11/201419:33
Πριν να φτάσω να καταδικάσω κάθε έλληνα γιατρό ως επίορκο καλό θα ήταν να αναλογιστώ τις διάφορες παραμέτρους που εμπεριέχονται στο άρθρο. Έτσι για παράδειγμα εύλογη απορία θα ήταν αν τα ποσά είναι μικτά και φορολογημένα κατά 30%, αν επίσης το δικαίωμα-υποχρέωση στο αναφερόμενο επιπλέον εισόδημα αφορά αποκλειστικά σε ώρες εφημέρευσης. Επίσης θα με απασχολούσε το κόστος ζωής (αν π.χ το ενοίκιο ενός διαμερίσματος 25 τ.μ αγγίζει τα 450 ευρώ), προσθέτοντας σε αυτό και την επιπλέον ανάγκη σου να επισκεφτείς τον τόπο σου ανά κάποια διαστήματα (σαφώς πρόσθετα έξοδα διαβίωσης. Θα κατέληγα σε ένα ποσό που ένας επιστήμονας μάλλον καταφέρνει να έχει ως εισόδημα και στην χώρα του δουλεύοντας ίσως σε χειρότερες συνθήκες, σαφώς αδικημένος σε σχέση με άλλους γνωστούς επαγγελματίες που για να μπουν σπίτι σου θέλουν ακατέβατο 50ευρω, βεβαίως χωρίς απόδειξη. Θα αναρωτιόμουν επίσης τη σκοπιμότητα του να υποστηρίξω το φαινόμενο brain drain ( πιο απλά το να διώχνω καλά μυαλά από τη χώρα τους) αν δεν ανήκω σε αυτούς που έχουν κληρονομικό δικαίωμα σε όλες τις θέσεις αξιώσεων (το φαινόμενο νεποτισμός) αντί του να είμαι υπέρμαχος του να μείνουν εδώ και να διεκδικήσουν όσα τους αναλογούν, προσπαθώντας για τον τόπο τους και όχι για ξένους τόπους που παρά την σημαντική σοβαρότητά τους δεν καταφέρνουν να παράγουν τον απαραίτητο αριθμό αξιόλογων επιστημόνων ώστε να μην χρειάζονται την εισαγωγή απο χώρες σαν τη δική μας. Παπαγαλάκια πολλά στη χώρα μας, πολύχρωμα και λαλίστατα. Η εμπάθεια επίσης μπόλικη, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στους κόλπους των γιατρών δεν θα συναντήσεις και απαράδεκτους. Ας είμαστε λοιπόν λίγο πιο προσεκτικοί απέναντι στους αφορισμούς που τόσο βολεύουν κάποιους! P.S Σε περίπτωση που τα αναφερόμενα ποσοστά φορολόγησης ή τα ποσά ενοικίασης δεν αντιπροσωπεύουν την πραγματικότητα θα παρακαλούσα την επισήμανση από κάποιον αναγνώστη με ακριβέστερες πληροφορίες.
Απάντηση
Dimitris – Salzburg21/11/201419:31
Sxetika ta posa… ta posa einai kathara h meikta? Zw sto Salzburg ths Austrias edw kai 2 xronia, katharizw san Hlektronikos 3500 Euro meikta, to katharo einai meta twx apodoxwn 2200 EURO. H zwh panakring, sthn polh tou Motsart kostizei ena duaraki twn peripou 40 me 50 tetragwnikwn kai oxi oi spitarones pou exoun katw oi patriwtes mexri kai 1000 EURW, 700 to enoikio sun thermansh, reuma, skoupidia, ftaneis eukola ta 1000 eurw ton mhna. Sunepws kalutera na to xilioskeftoun oi giatroi katw, ekei exei zwh, hlio, thalassa, kalo faghto. Edw monaksia, mono douleia, frikto kai katathliptiko kairo, entono ratsismo enantion twn notiwn xwrwn kai idiaitera enantion twn Ellhnwn, apo thn allh pleura oi skandinavikes xwres einai pio akribes, ean kapoios thelhsei na paei ekei na anazhthsei plhrofories se sxesh me to meikto eisodhma posh einai h sunolikh parakrathsh forou, ean sthn Austria kerdizeis 6000 meikta ton mhna, exeis peripou 55 me 60 % krathseis, egw eixa sunoliko meikto akatharisto eisodhma ton 2014 stis 50 000 EURO kai kathara 27000 peripou.auta gia osous nomizoun oti eksw einai paradeisos.. Parakalw to thema na dhmosieusetai to sxolio mou pros bohtheia twn sumpatriwtwn mou.. Filika, Dimitris
Απάντηση
harris21/11/201420:08
Αν βγάζεις 27000 ευρώ στην Αυστρία και σου φαίνονται λίγα, τι να πώ! Εδώ στο Ελλάντα για να βγάλεις αυτά τα λεφτά πρέπει να πέρνεις μισθό στον ιδιωτικό κάπου στα 1928 μαζί με τα δώρα Χρ/νων-Πάσχα και επίδ.αδείας. Πλάκα μας κανεις ρε φίλε που δουλεύω σε μια δουλειά 15 χρόνια παντρεμένος με 2 παιδιά και παίρνω 800 ευρώ! Να την χέσω και την θάλλασα και τον ήλιο μαζί.
Απάντηση
ork21/11/201420:37
η γυναικα σου δεν δουλευει η τεμπελα? τι να σε κανω αν δεν δουλευει και επαγγελεται οικιακα..φαε πικρα..ετσι είναι αυτά…ελληνιδα ηθελες..
Απάντηση
@ork21/11/201421:58
Ork ονομα και πράγμα… Δεν ξέρω για τη γυναίκα του φίλου, αλλά νομίζω ότι το έχεις χάσει λίγο. Για ανεργία δεν έχει πάρει τίποτα το αυτί σου? Ασχέτως από αυτό πάντως, η διαφορά Ελλάδας – εξωτερικού είναι ότι έξω έστω και ένας να δουλεύει, τα κουτσοβολεύεις. Εδώ….
Απάντηση
claire21/11/201419:28
Έξοδα 2.500 – 2.800 ευρώ για ένα σπίτι που μπορεί να φιλοξενήσει μια τετραμελή οικογένεια. Βέβαια δεν πληρώνεις τίποτα για περίθαλψη, κοινωνικές παροχές (παιδικοί σταθμοί, σχολεία, δραστηριότητες) οι οποίες είναι εξαιρετικές. Στα υπόψιν ότι η φορολογία εισοδήματος φθάνει το 45%. Διακοπές υποχρεωτικά τον Ιούλιο – όλες οι δημόσιες υπηρεσίες ανοίγουν τον Αύγουστο. Αν συνυπολογίσεις την απουσία φυσικού φωτός για 4-5 μήνες το χρόνο δεν ξέρω πόσο «ευκαιρία» είναι. Και δεν είναι μόνο οι Έλληνες που δεν πηγαίνουν, ζητούν και από άλλα κράτη αλλά ματαίως… Το προσπάθησα αλλά αληθινά δεν άξιζε τον κόπο.
Απάντηση
east21/11/201420:01
εσυ το προσπάθησες?σαν γυναικα?μονη σου?δυσκολα ελλε-ινιδα τεμπελα φιλοχρηματη να παει εκει περα, και τελος παντων. ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ κανενας δεν παει φιλανδια, εχουν από τα μεγαλύτερα ποσοστα αυτοκτονιας παγκόσμιος. και όπως ειπες και η άλλη, δεν υπαρχει ηλιος για 5 μηνες το χρονο,τρελα πραγματα για εμας,οι φιλανδοι είναι τρομερα αλκοολικοι! πινουν για να μην την ψωνισουν η και αυτοκτονησουν,για αυτό φυσικα και το αλκοολ στην φιλανδια Εειναι πανακριβο, 20+ ευρω ένα μπουκαλι βοτκα.,αστο δεν αξιζει. μερος συνεχιζομενης δυστυχιας.
Απάντηση
σταυρος21/11/201419:12
ειμαι ειδικευομενος ιατρος στο τελος της ειδικοτητας, 35χρ και λαμβανω 1046 ευρω μισθο και 529 ευρω απο εφημεριες εφτα 24ωρα το μηνα στο νοσοκομειο.αν νομιζεις φιλε μου οτι τα λαδωνομαι κανεις μεγαλο λαθος!!τη λαντζα και την κουραση που τρωω καθε μερα,φτανει….εχω σχεδον σιχαθει το επαγγελμα που επελεξα πριν ακομη καλα-καλα να το ασκησω… αυτοι που παιρνουν το χρημα ειναι καποιοι λιγοι στον αριθμο παντως ιατροι,συνηθως μεγαλης ηλικιας 55-65χρ και ανω,τοσο στο δημοσιο αλλα οσο και στον ιδιωτικο τομεα οπου με ποικιλους τροπους εκμεταλλευονται καταστασεις και ασθενεις.
Απάντηση
Μια αλήθεια21/11/201419:58
Μεγαλύτεροι τσίπιδες από τους γιατρούς δεν υπάρχουν. Μιλάω εκ πείρας από τον επαγελματικό και φιλικό μου κύκλο. Δέχομαι ότι εκτελούν λειτούργημα, δέχομαι ότι με «όρους αγοράς» είναι απαραίτητοι, δέχομαι ότι είναι αδικημένοι (μισθολογικά και ως ταμείο) από το κράτος (σε αντίθεση με τις κάστες των δικηγόρων-μηχανικών που προστατεύονται) αλλά…Παίζει να είναι οι χειρότεροι πελάτες, μετράνε και τη δεκάρα και καταλήγουν σε απίστευτες γυφτιές. Ως οικονομολόγος (και με την ιδιότητα του υπαλλήλου και του ελεύθερου επαγγελματία) τους έχω για ότι χειρότερο. Καλά να είναι οι άνθρωποι αλλά έχουν ένα κυνισμό που με τρομάζει για το πώς θα συμπεριφέρονται στη δουλειά τους (προφανώς και η φύση της δουλειάς τους, τους κάνει κυνικούς αλλά πρέπει να υπάρχουν όρια). Και για τις απολαβές τους ως μισθωτοί στην Ελλάδα και στο εξωτερικό ας αντιληφθούν ότι στην Ελλάδα οι σπουδές είναι δωρεάν. Αντίθετα, στη ΒΔ Ευρώπη, λίγοι θα «επενδύσουν» στις σπουδές τα απαιτούμενα ποσά για να σπουδάσουν ιατρική. Απλή λογική προσφοράς-ζήτησης και απόσβεσης επένδυσης είναι.
Απάντηση
.21/11/201420:50
Για την αποκατάσταση της αλήθειας με ΒΔ Ευρώπη αν εννοείς το ΗΒ πάω πάσο. Γιατί Σκανδιναβία οι σπουδές είναι από δωρεάν έως παίρνεις και φοιτητικό επίδομα ενώ Ολλανδία και Γερμανία κοστίζουν πολύ λίγο.
Απάντηση
YUNAN21/11/201419:30
ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΛΑΔΩΝΕΣΑΙ ? ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΘΙΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΟ ΛΑΔΩΜΑ ΓΙΑ ΡΩΤΑ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΓΙΑΤΡΟΥΣ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΟΠΩς ΛΕΝ ΚΙ ΓΑΛΛΟΙ – IL FAUT S’ADAPTER AUΧ HAΒITUDES DU PAY …. ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΣΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ …..
Απάντηση
Μαλβίνα21/11/201419:26
Μπορείς, σε παρακαλώ, να μου πεις γιατί δεν αρπάζεις μια τέτοια ευκαιρία? Ξεκινάς τη καριέρα σου βλασφημόντας τη στιγμή που επέλεξες να γίνεις γιατρός (κακώς, κατ’ εμέ, αλλά έτσι κάνεις εσύ). Είναι δυνατόν να περάσεις όλη σου τη ζωή ασκώντας ένα επάγγελμα που τό έχεις ήδη σιχαθεί? Έχεις ελπίδες να γίνεις «καλός» γιατρός, με τέτοια ψυχολογία? Άρα γιατί δεν φεύγεις????
Απάντηση
σταυρος21/11/201421:36
ειναι μεσα στις σκεψεις μου η εργασια στο εξωτερικο περισσοτερο λογω συνθηκων και νοοτροπιας στο χωρο εργασιας στην ελλαδα,και οχι για τις απολαβες που λαμβανεις εδω…που ρεαλιστικα ειναι ικανοποιητικες αν προκειται να συντηρηθει μονο ενα ατομο…
Απάντηση
Νίκος22/11/201401:27
δεν πρόκειται να συντηρήσεις μόνο 1 άτομο και μου φαίνεται ότι δεν σου ταιριάζει η Ελλάδα. Σκέψου το σοβαρά για έξω.
Απάντηση
Ούτε μία πληροφορία…21/11/201419:07
για το πόσο πρέπει να πληρώσει κανείς για ενοίκιο κατοικίας εκεί. Μήπως αν έβλεπε κανείς τις τιμές θα μπορούσε να αποφασίσει πιό σωστά;
Απάντηση
.21/11/201419:04
Εύκολο το’χουν αυτοί ότι ο άλλος θα μάθει φινλανδικά της προκοπής για να δουλεύει ως γιατρός τόσο γρήγορα; Επίσης από τα 6000κτ είναι τα 3000 τουλάχιστον καθαρά; Τι κόστος ζωής έχει η Φινλανδία; Οι ώρες εργασίας είναι όντως αυτές ή πέφτει στήψιμο; Οι δε νοσηλευτές δεν βλέπω να τους πολυσυμφέρει με αυτό το μισθό.
Απάντηση
Καράντη Μαρία21/11/201420:09
Με δωρεάν κασέτες, μαθήματα, και οπτικοακουστικά μέσα, υπάρχουν πακέτα που εγγυώνται την εκμάθηση των Φινλανδικών σε 3 μονάχα μήνες! Εναλλακτικά, υπάρχουν και μέθοδοι επί πληρωμή: Linguaphone, Pimsleur, Berlitz, Hugo, κτλ. Κόστος: 100-300 ευρώ, χρόνος 3 μήνες, με εγγύηση επιστροφής χρημάτων. Ειδικά σχεδιασμένες για πολιτικούς, διπλωμάτες, στρατιωτικούς σε αποστολές, επιχειρηματίες, κτλ. Το ίδιο ισχύει και για άλλες Ευρωπαϊκές γλώσσες. Αν δε γνωρίζεις, καλύτερα να μην εκτίθεσαι!
Απάντηση
.21/11/201421:19
Από πρώτο χέρι γνωρίζω και δεν κάνω εικασίες.. Αυτό είναι το θέμα. Για φινλανδικά δεν ξέρω συγκεκριμένα, αυτό που λες είναι εφικτό για γλώσσες τύπου ιταλικά. Στις σκανδιναβικές γλώσσες σε ένα τρίμηνο κι αν το κάνεις και ως αγγαρεία και από Ελλάδα δεν θα μάθεις (όχι να διαβάζεις-να μιλάς λέω) ούτε πως να ζητήσεις τσιγάρα από τα 7-11. Όχι να πεις πάω αύριο και έπιασα δουλειά. Το κάνουν κάποιοι Έλληνες γιατροί σε Σουηδία και Δανία αλλά θέλει σχεδιασμό και προετοιμασία αρκετό καιρό. Από την άλλη όπως είπε και κάποιος άλλος δεν λέμε σε κανέναν να μην φύγει, εγώ μάλιστα λέω το αντίθετο, αλλά να μην έχει φαντασιώσεις στο κεφάλι του για επίγειους παραδείσους γιατί θα προσγειωθεί ανώμαλα και να μην υποτιμά τόσο την Ελλάδα και τους Έλληνες γιατί της λείπουν μόνο τα φράγκα και η πολιτική βούληση. Αλλιώς θα ήτανε αυτή πόλος έλξης..
Απάντηση
Μαλβίνα21/11/201419:16
Μια ζωή στη μιζέρια… Φαίνεται ότι προτιμάς το καφενείο και τη πρέφα. Έαν είσαι άνεργος, παίρνεις όποια δουλειά σου δίνουν (ακόμα και τα ψίχουλα των … 6.000ευρώ) και ΜΕΤΑ ψάχνεις για καλύτερη δουλειά. Εσύ, με τόσα ερωτήματα που βάζεις, απορώ εάν μπόρεσες να βρεις καμιά γκόμενα!!!
Απάντηση
ork22/11/201401:02
γιατι εσυ καλυτερη εισαι?δουλεψες ποτε στην ζωη σου? 1 ΕΝΣΗΜΟ ΕΧΕΙΣ? η επαγγελεσαι οικιακα? ΔΟΥΛΕΙΑ ΡΕ πανε δουλεψε αχρηστη, τις ελλεινιδες θα ταιζουμε σε αυτην τη χωρα? ε όχι ποτε, αντε 2 ευρω να σου δωσω να παρεις μια σερβιετα να μην σταζεις οκ.ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ
Απάντηση
.21/11/201419:28
Μαλβίνα τράβα στο εξωτερικό για δουλειά, σπουδές, μάθε νέες γλώσσες, δες πως είναι να ζεις εκεί από όλες τις απόψεις και τι ρόλο βαράει ο κόσμος και μετά παίξ ‘το μαγκάκι! Το οικονομικό και η φήμη είναι σημαντικότατα γιατί αν δεν τα προσέφεραν κανείς δεν θα έμενε στις χώρες τους για πάνω από 2-3 χρόνια έτσι για την εμπειρία του διαφορετικού. Ούτε οι ίδιοι δεν θα έμεναν. Στην Σκανδιναβία ειδικά αν δεν ξέρεις την γλώσσα σε τρώει η μαρμάγκα. Ειδικά για γιατρός πρέπει από πριν να στρώσεις κ..λο. Το «Πες το κι έγινε μωρό μου» είναι μόνο ένα τραγούδι της Αλεξίου.
Απάντηση
Κωστας21/11/201420:09
Οποιος νομιζει οτι στο εξωτερικο θα κανει λεφτα ειναι γελασμενος. 6000 ειναι μεικτα, το κοστος ζωης μεγαλο, τα νοικια τεραστια. Καλο ειναι οι ελληνες να κανουν τον σταυρο τους οσοι εχουν δουλεια γιατι οικονομικα και σε ποιοτητα ζωης δεν μπορουν να τα βρουν αλλου. ΠΡΩΤΑΘΗΤΕΣ ΣΤΗ ΚΛΑΨΑ ειναι. Απο την αλλη , αυτο δεν σημαινει οτι ο ανεργος δεν πρεπει να παει εξω. Απλα μια χαρα περναει εδω και δεν θελει να χασει τον φραπε του. Γιατι εκει η ζωη ειναι δουλεια σπιτι. Τα μεγαλεια που εχουμε εδω δεν τα εχει κανεις
Απάντηση
τσανακτσιδης αποστολος21/11/201419:03
Καλό είναι να μην βγάζουμε βιαστικά συμπεράσματα..Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε το κοστος ζωής . Γενικά είναι υψηλό ειδικα η στέγαση. Εαν μας έδιναν αυτά τα στοιχεια θα ηταν πιο ασφαλής η εκτιμηση.
Απάντηση
Dr 21/11/201418:57
Kostadine έχεις επισκεφτεί τη Φιλανδια;
Απάντηση
Niko Dimi21/11/201418:57
ETSI EINAI . PANTOS H SUOMI ( FINLAND) EINAI ARISTA SAN XORA KAI ME OTHODOXES EKKLHSIES . OYTE XRHSH AYGH OYTE NTABATZHLIKIA KAI OX ADELFE . OPOIOS PAEI STO HELSINKI KAI TO BALH KATO GINAITAI KALA. MOTO ENA ANGOYRI EXEI. BARY XEIMONA PAGONIES SOY PEFTEI H MYTI.
Απάντηση
SASA21/11/201418:48
Υπαρχει λίπος ακομη….
Απάντηση
Μαλβίνα21/11/201419:21
Τρείς λέξεις είπες και πήγες στην ουσία της υπόθεσης… Λίπος πολύ υπάρχει ακόμα, πολύ μαύρο χρήμα (μάλλον από τον μπαμπά), κανένα νοίκι αδήλωτο στη μαύρη ζούλα και … αραλίκι. Έχει ο Θεός. Και μέχρι τότε, μας φταίνε οι Γερμανοί και όλοες οι φυλές του Ισραήλ…
Απάντηση
νομιζω21/11/201418:48
πρεπειννα ξερεις αψογα τη γλωσσα.στην ιατρικην ειναι απολυτως απαιτητο αυτο αννορεπει ως γιατρος να ρωτησεις καποιο που ποναει ,να καταλαβεις λαθος και να κανεις την ενεση εκει που δεν πρεπει η να δωσεις λαθος φαρμακο και μετα στις νεκροψιες και στις ανακρισεις να τους λες δισφορες δικαιολογιες δεν καταλαβα καλα με συγχωρειτε δεν γνωριζω καλα τη γλωσσα .ειναι και ο παλιοκαιρος το οτι κανει πολυ κρυο με εμγαλες κακοκαιριες νυχτωνει νωρις ειναι ολοι κλεισμενοι μεσα. στις βορειες χωρες ισχυει γενικα το εξης .ολη τη βδομαδα το κεφαλι κατω για δουλεια παρασκευη βραδι και σαββατο μεθυσια μεχρι τελικης πτωσεως ολο αυτο το στρες και το αγχος και το καταπολεμανε με τη βοτκα ,πολλοινκαι με κοκες,χορτα κλπ κκλπ ,την κυριακη αραχτοι σπιτι για αποτοξινωση απο το αλκοολ και ξεμεθυσμα και τη δευτερα παλυ για δουλεια την ιδια ρουτινα.επισης στις χωρες αυτες επειδη οι κοινωνιες τους ειναι απο παλια απελευθερωμενες εχουν πολυ μεγζλα ποσοστα αφροδισιων νοσηματων ,συφιλες ,βλενοροιες ακομη και εητζ και υπαρχει ενα πολυ μεγαλο ποσοστο που ειναι σοβηνιστες και ρατσιστες κατα των νοτιων μαι των ξενων και εκδηλωνουν συχνα τα αισθηματα τους με ασχημο τροπο και δεν ειναι τοσο ροδινα οσο ακουγεται
Απάντηση
Μούφα η επικεφαλίδα 21/11/201418:43
Η απάντηση βρίσκεται στην τελευταία παράγραφο. Μαλλον πας εκεί και μαθαίνεις γλώσσα πρώτα και μετα εργάζεσαι ως γιατρός.
Απάντηση
Λιγο φραπε, λιγο τεμπελια και το φακελακι μου21/11/201418:43
Και να αφησουν το ηλιο, το φραπε και το φακελακι. Δυσκολο.
Απάντηση
germanotsolias21/11/201418:41
μα γιατι απορητε … ετσι και οι γιατροι οπως ολοι οι ελληνες εχουν μαθει να κονομανε χωρις να δουλευουν … ειχαν μαθει στο να γραφουν συνταγες σε ανιπαρκτους ασθενεις να μην κοβουν αποδηξει να περνουν φακελακια … τι απο την μια μερα στην αλλη δεν αλλαζει ο ανθρωπος ή η νοοτροπια …
Απάντηση
CHRISK21/11/201419:42
Εχεις σοβαρο προβλημα και οχι μονο ορθογραφιας.Να το κοιταξεις.
Απάντηση
xmmm21/11/201418:41
Δυστυχώς για κάποιους από τους πολίτες που πραγματικά τους τσάκισε η κρίση, οι περισσότεροι (ακόμα) μια χαρά τα φέρνουν βόλτα. Τα σαβ/κα τα σκυλάδικα είναι γεμάτα, το κυκλοφοριακό στις μεγάλες πόλεις ακόμα ασύληπτα μεγάλο, οι πωλήσεις i phone επίσης… Που να τρέχω στη Φινλανδία για 6 ψωροχιλιάρικα; Προτιμώ τα φακελάκια, τη φοροδιαφυγή κτλ και ας αμοίβεται ο δάσκαλος των παιδιών μου με 640 ευρώ το μήνα.
Απάντηση
ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΧΩΡΙΣ ΕΡΕΥΝΑ…21/11/201418:40
απο το site: Ψάχνουμε για: – 2 ιατρούς (γενικοί ιατροί), – 5 ψυχίατρους (μπορεί να αφορά και θέσεις για εκπαίδευση ειδικότητας) – 2 οδοντίατρους – 1 οδοντίατρο με εξειδίκευση στην κλινική οδοντιατρική – 1 πνευμονολόγο – 1 ογκολόγο – 1 ακτινολόγο ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΔΑΤΕ ΕΣΕΙΣ 18.000 ΘΕΣΕΙΣ ???? ΑΛΛΟ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΕ ΕΝΑ ΧΩΡΙΟ ΣΤΗ ΛΑΠΩΝΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΦΗΝΕΤΕ ΝΑ ΕΝΝΟΗΘΕΙ
Απάντηση
Καράντη Μαρία21/11/201420:02
Αυτές είναι οι άμεσες θέσεις εργασίας του πρακτορείου. Τα κενά στη Φινλανδία είναι 18.000, με τις συνταξιοδοτήσεις που αναμένονται τα επόμενα χρόνια! Σωστό το άρθρο του Πρώτου Θέματος. Παρόμοια κενά σε νοσηλευτές, εκατοντάδες χιλιάδες(!), έχει η Γερμανία.
Απάντηση
Παπαφλέσσας21/11/201418:40
Το ποσό αυτό είναι μικτό,στο τέλος μένει 4000 μιας και οι κρατήσεις είναι 30 τοις εκατο.Συν τον τελικο φόρο.4000 δεν είναι λίγα μεν αλλά σκεφτείτε ότι δε θα είσαι γιατρός στο Όσλο αλλά σε μια επαρχιακή πόλη στη μέση του πουθενά.Όποιος φυσικά δεν έχει πάει Φινλανδία(πανέμορφη σα Φύση αλλά η επαρχία δεν παλευεται),μπορει να λεει οτι θελει και εξυπναδες.Καποιοι νομίζουν ότι οι νεοι γιατροι των 1000 ευρω με το ζορι παιρνουν φακελακια.Ο λαικισμος και η ημιμαθεια σε ολο της το μεγαλειο.Ας παει να δει πως ειναι να ζει εκει και μετα ας μας πει αν θα την παλεψει στα 35 να παιρνει εκει 4000. Γιάννης(άνεργος εν Ελλάδι Ελληνας γιατρός απόφοιτος Ιατρικής Αθήνας εργαζόμενος αυτή τη στιγμή στην Αγγλία)
Απάντηση
qwa21/11/201420:38
Το οσλο μεγαλε είναι στη νορβηγια…
Απάντηση
LaLa21/11/201420:32
Ελπίζω στην Ιατρική να είσαι καλύτερος από ότι στη Γεωγραφία. Το Όσλο είναι στη Νορβηγία. Το Ελσίνκι οκ είναι Φινλανδία.
Απάντηση
vicky21/11/201418:37
μα τι λέτε τώρα? είναι δυνατόν να πάνε φινλανδία? έχει κρύο κ χιονίζει πολύ! βρε δεν μας παρατάτε? τεμπέληδες! μόνο να γκρινιάζετε ξέρετε. το είδα αυτό το ποστ στο facebook και τα σχόλια από κάτω έλεγαν, απαπα, κάνει κρύο, σκοτεινιάζει γρήγορα κτλ! καλοπερασάκηδες!
Απάντηση
george21/11/201420:55
τραβα πηγαινε εσυ
Απάντηση
Gigi21/11/201418:31
Τι λέει ρε, να φύγουν από την ομορφότερη χώρα του κόσμου να πάνε για 6000 ευρώ στην καταθλιπτική χωρα με τις περισσότερες αυτοκτονίες παγκοσμίως? Κάτσ’ καλά λέω!
Απάντηση
Jimmy21/11/201420:46
Που το είδες αυτό πανάσχετε? Η χώρα είναι 21η, πιο κάτω από τη Ρωσία, τη Σερβία και το Βέλγιο. Αν δεν κάνεις κέφι να πας, βρες άλλη δικαιολογία
Απάντηση
Gigi21/11/201423:03
Ρε κουμπάρε είσαι ασυνάρτητος, δεν μπορείς να εκφραστείς και λες ανοησίες. Καλά, πρώτη φορά ακούς για πληθώρα αυτοκτονιών στη Φιλανδία? Απορώ πως μπορείς να συγκρίνεις τη Φιλανδία με την Ελλαδίτσα μας. Ακόμα εδώ έχουμε καλοκαίρι, άντε να δεις πόσοι κάνουν ακόμα μπάνια στη θάλασσα. Βγες έξω να θαυμάσεις τον γαλάζιο μας ουρανό και σκέψου τι τραβάνε οι βορειοευρωπαίοι με τις πλημμύρες και τα κρύα τους. Βγες για λίγο έξω το Σαββατοκύριακο και πήγαινε με την κοπελιά σου σε ένα ταβερνάκι σου Ψυρή, αγκάλιασέ την και κάντης έρωτα στου Φιλοπάππου κάτω από τον έναστρο ουρανό και όσο εσύ θα ζεις αυτά τα απλά και ωραία πράγματα, σκέψου ότι κάποιοι συνάνθρωποί σου στη Φιλανδία κοιμούνται κουκουλωμένοι με το που θα βραδιάσει για να ξυπνήσουν το άλλο πρωί να δουν την καταχνιά που θα τους μαυρίσει την ψυχή. Τα καταλαβαίνεις αυτά που σου γράφω? Αν όχι δεν είσαι Έλληνας και αντε γειά.
Απάντηση
και???21/11/201418:24
Η ΖΩΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΦΡΑΓΚΑ ΚΑΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΟΙ ΦΙΝΛΑΝΔΟΙ ΔΕ ΘΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΟΥΣΑΝ! ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΤΑ ΜΟΙΡΑΖΕΙ! ΕΧΕΤΕ ΣΚΕΦΤΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ? ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΖΩΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΛΛΑΧ ΜΑΖΙ???
Απάντηση
.21/11/201418:21
Εύκολο το’χουν αυτοί ότι ο άλλος θα μάθει φινλανδικά της προκοπής για να δουλεύει ως γιατρός τόσο γρήγορα; Επίσης από τα 6000κτ είναι τα 3000 τουλάχιστον καθαρά; Τι κόστος ζωής έχει η Φινλανδία; Οι ώρες εργασίας είναι όντως αυτές ή πέφτει στήψιμο; Οι δε νοσηλευτές δεν βλέπω να τους πολυσυμφέρει με αυτό το μισθό.
Απάντηση
allos21/11/201418:17
η μαλλον επειδη δεν εχουν κοιταξει τις προκυρηξεις του ΟΑΕΔ για τη Φιλανδια
Απάντηση
kostandinos21/11/201418:09
αντε μετα να μας πεισουν οι Γιατροι οτι δεν τσιμπανε φακελακια, τους δινουν 6000 το μηνα και αυτοι προτιμουν την ψαροκωσταινα με τα 700 ευρωπουλα??? καποιο λακκο εχει η φαβα, η το αρθρο ειναι μουφα η οι γιατροι εδω κονομανε περισσοτερα απο 6000 και δεν θελουν να φυγουν!
Απάντηση
Καράντη Μαρία21/11/201419:59
Καλά οι γιατροί, αλλά οι νοσηλευτές γιατί δε φεύγουν; Σιγά μην κάτσουν στο ΕΣΥ οι νοσηλευτές για 957 ευρώ μικτά, όταν υπάρχουν 18.000 κενά, στα επόμενα χρόνια, μονάχα στη Φινλανδία (δείτε ανακοίνωση στον ΟΑΕΔ/EURES), με ελάχιστο μισθό 3.000 ευρώ! 500.000 κενά νοσηλευτών επίσης υπάρχουν στη Γερμανία, σε γηροκομεία/ψυχιατρεία/νοσοκομεία (δείτε την ανάλυση του OECD), με παρόμοιους μισθούς!
Απάντηση
όπα21/11/201422:19
κόψε κάτι
Απάντηση
Αγνωστος21/11/201419:18
Ή απλά η μετοίκηση στο κλίμα και την ιδιοσυγκρασία της Φινλανδίας δεν είναι δελεαστική για όλους, το χρήμα δεν είναι το άλφα και το ωμέγα, φοβούνται τα μεγάλα ανοίγματα, είναι ξενόφοβοι και δυσπροσαρμοστικοί χαρακτήρες, η ειδικότητα που θέλουν να ασκήσουν δεν είναι ανεπτυγμένη τόσο όσο σε άλλες χώρες εξωτερικού (ΗΒ, Σουηδία, Γερμανία, ΗΠΑ). Αλλά βέβαια, ο ειδικευόμενος στην Ελλάδα εν έτει 2014, «κονομάει» σίγουρα 6μιση χιλιαρικα, για τον ειδικό δεν το συζητώ, πρέπει να χτυπάει μισθούς επιπέδου «Ομπάμα». Απίστευτη η συλλογιστική που χουν κάποιοι εκει έξω..
Απάντηση
CHRISK21/11/201419:10
Ειδες στο χαρτη που ειναι η Φινλανδια;Εχει και το χωριο του Αη Βασιλη εκει ,τοσο κοντα στο Βορειο Πολο ειναι και δεν απαγορευεται να σε στειλουν εκει.Υστερα ποιος νομιζεις οτι εμαθε την ανακοινωση μεσω ΟΑΕΔ;Κανενας.
Απάντηση
Βασιλης21/11/201419:04
Το γεγονος οτι η Φινλαδια ειναι τερμα θεου κ οτι οι συνθηκες ζωης δεν εχουν καμια σχεση με εδω δε σου λεει κατι???Επειτα δες και κατα ποσο ακριβη ειναι η ζωη εκει…Επισης οι γιατροι φευγουν αλλα οχι Σκανδιναβια…Ολοι στην Αγγλια…Ειδικα ειδικευομενοι-μικροι σε ηλικια…
Απάντηση
…21/11/201418:55
παίζει να μη το γνωρίζουν…πάντως αν είναι αλήθεια όλο το πακέτο των παροχών τότε 9 στους 10 νέους βλέπω να φεύγουν… οι πιο παλιοί έχουν οικογένειες και ίσως να φοβούνται/βαριούνται τόσο μεγάλες αλλαγές στη ζωή τους…
Απάντηση
bill21/11/201418:47
Ενας γιατρος σε δημοσιο η ιδιωτικο νοσοκομειο σε ελλαδα παιρνει με εφημεριες 1800 ευρω περιπου.παραλληλα εχει την οικογενεια του,ισως το σπιτι του κ μια φθηνη χωρα.το να παει στην ακρη της ευρωπης,στα χιονια,με 3 μηνες μονο ηλιο και με φοβερη ακριβεια ωστε να του μενουν ουτε τα μισα ποιον συμφερει;
Απάντηση
@bill 21/11/201419:15
Αν και δεν ξερω τις τιμες της φιλανδιας. Γενικά απο τα ταξίδια μου στην ευρωπη δεν νομιζω οτι ειμαστε και φθηνή χωρα…
Απάντηση
προς bill21/11/201420:13
Ειμαστε πολλοι φθηνοι. Ξερεις ποσο ειναι το νοικι εξω? Τα δημοτικα τελη?Ασφαλεια αυτοκινητου? Παιδικος σταθμος? Παρκινγκ πληρωνεις παντου? Το κοστος ειναι τουλαχιστον 3 πλασιο σε σχεη με την ελλαδα
Απάντηση
Σχες21/11/201418:36
Τα 6000 ειναι μάλλον μεικτά. Λαμβάνοντας υπόψιν και το κόστος ζωής, ένας γιατρός που βγάζει 2000 καθαρά στην Ελλαδα, δε νομίζω να εχει σοβαρό λόγο να παει Φινλανδία.
Απάντηση
Λουκάς21/11/201418:28
Κωνσταντίνε δεν είναι μούφα αυτά τα νούμερα. Στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη κανείς γιατρός με ειδικότητα δεν παίρνει κάτω απο 4,5-5 χιλιάρικα, σε χώρες όπως η Ελβετία μάλιστα minimum 8 χιλιάρικα. Μιλάμε για δημόσια νοσοκομεία. Φαντάσου πόσα βγάζουν στην Ελλάδα από τα φακελάκια για να μην φεύγουν… Κάνουν που και που καμιά διαμαρτυρία για ξεκάρφωμα (απλήρωτες εφημερίες και καλά) αλλά κατά τα άλλα μια χαρά είναι η Ελλάδα για αυτούς…
Απάντηση
Νίκος22/11/201413:19
Ερώτηση: Γιατί χώρες όπως η Ελβετία να ζητήσουν Έλληνες γιατρούς; Χαθήκαν οι Ελβετοί;
Απάντηση
ΑΝΝΑ21/11/201419:40
Σωστός έτσι είναι μαύρα απο φοιτητές ονειρεύονται….
Απάντηση