Η Ιωάννα της…«Ανατροπής» κατατρόπωσε Άδωνη και κυβερνητική προπαγάνδα στον Πρετεντέρη

http://www.koutipandoras.gr/
Συνιστούμε στον κ. Γ. Πρετεντέρη να καλεί συχνά τους πρωταγωνιστές των κοινωνικών εξελίξεων και των κινητοποιήσεων και μην αναλώνεται απλώς και μόνον στη διαστροφή και παραποίηση της πραγμτικότητας, όπως έπραξε τελικά στην «Ανατροπή» της Δευτέρας, έτσι ώστε να πέφτουν οι μύθοι της αγοραίας κυβερνητικής προπαγάνδας, να καταρρίπτονται οι θεωρίας συνωμοσίας και να αποκαλύπτεται, -στο βαθμό, βεβαίως, του δυνατού-, «γυμνή» η κατάσταση στην εκπαίδευση.

Ο «ιθύνων νους», λοιπόν, των κινητοποιήσεων των μαθητών, ο οποίος παρότρυνε μέσω του facebook τους συμμαθητές του να προχωρήσουν σε καταλήψεις, ο Ευτύχης, μαθητής Λυκείου, μίλησε και αποκάλυψε τους λόγους που τον οδήγησαν σ΄ αυτή του την απόφαση, να παρακινήσει δηλαδή τους συμμαθητές του να βγουν στους δρόμους και να διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους.

Δίπλα του, η Ιωάννα, το «πρόσωπο της ημέρας», ένα πανέμορφο κορίτσι, κόρη εκπαιδευτικών, εκ των οποίων ο πατέρας της είναι σε διαθεσιμότητα, ετοιμόλογη, καίρια στις παρεμβάσεις, εκφράζοντας τις ανησυχίες και τις ελπίδες της νέας γενιάς, και, ως εκ τούτου, αγνή αλλά και ώριμη, νηφάλια αλλά και ενθουσιώδης, με πλήρη επίγνωση ότι έχει το δίκιο με το μέρος της, «κατατρόπωσε» στην κυριολεξία έναν αμήχανο κ. Άδωνι Γεωργιάδη , ο οποίος το μόνον που κατάφερε να της προσάψει- κι αυτό όταν τα μικρόφωνα είχαν σιγήσει για διαφημίσεις -, ήταν ότι θα είναι άξια διάδοχος του Αλ. Τσίπρα!!!

Οι μύθοι της κυβέρνησης, κατά τ΄ άλλα, παρά τα ψελλίσματα και τις λεκτικές θωπείες του προσκεκλημένου στην εκπομπή υφυπουργού Παιδείας, διαλύθηκαν. Κατεδείχθη περίτρανα ότι οι καταλήψεις των σχολείων, ανταποκρίνονταν στην ανάγκη έκφρασης και διεκδίκησης των δικαιωμάτων των μαθητών, οι οποίοι διαβλέπουν ότι τα όνειρά τους συνθλίβονται, ότι δεν έχουν κανένα μέλλον, ότι οι ελπίδες τους διαψεύδονται και επιπλέον υπόκεινται σε ένα επίπονο και ατελέσφορο βασανιστήριο για να περάσουν στο Πανεπιστήμιο, στο οποίο τους επιβάλει το υφιστάμενο εκπαιδευτικό σύστημα, το οποίο βασίζεται σε μια αναχρονιστική και εκδικητική αντίληψη για τη μόρφωση.

Εξανεμίσθηκε και η κυβερνητική προπαγάνδα , η οποία βασίσθηκε στην επιστράτευση από την ηγεσία του υπουργείου Παιδεάις – η οποία θα έπρεπε να είναι, αν μη τι άλλο, στο πλευρό των μαθητών – της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ασφάλειας Αττικής, ώστε να καταδείξει δήθεν ότι οι καταλήψεις των σχολείων ήταν υποκινούμενες, ελεγχόμενες και κατευθυνόμενες από πολιτικά κόμματα και, -γιατί να κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας-, από τον ΣΥΡΙΖΑ. Το «κυνήγι μαγισσών» στο οποίο επιδόθηκε ο κ. Ανδρέας Λοβέρδος και η παρέμβαση της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου, με την επίκληση ακόμη της «εγκυκλίου Τέντε» περί παρέμβασης στις περιπτώσεις καταστροφών στα σχολεία, όπως απεδείχθη, δεν ήταν τίποτα περισσότερο από μια απόπειρα να ρίξει η κυβέρνηση στάχτη στα μάτια της κοινής γνώμης.

Κι όλα αυτά λόγω δύο παιδιών, στα οποία εδόθη απλώ και μόνον η ευκαιρία να μιλήσουν, να ορθώσουν το λόγο τους, να περιγράψουν την κατάσταση στη Μέση Εκπαίδευση, να πουν την άποψή τους, να εκφράσουν τις αγωνίες και να απαντήσουν στο «γιατί».

Advertisements
%d bloggers like this: