Πειραιώς Σεραφείμ: «Κατάχρηση της θεοδότου ελευθερίας η πεολειχία»

http://www.tovima.gr

του Δημήτρη Γαλάνη

Κήρυγμα εναντίον του «χυδαίου» στοματικού έρωτα από τον μητροπολίτη.
Η απόλυτη γελοιότητα στις ημέρες μας δεν εξαντλείται μόνο στην πολιτική, αλλά, όπως όλα δείχνουν, έχει εισχωρήσει και σε άλλους χώρους. Πως αλλιώς να εκλάβει κανείς την ανακοίνωση που εξέδωσε ο μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ στην οποία καταδικάζει τον στοματικό έρωτα τον οποίο χαρακτηρίζει «χυδαία» πράξη. Επίσης καταφέρεται εναντίον της ελεύθερης βούλησης και σημειώνει ότι η πεολειχία καταδεικνύει «την τρομακτική τραγικότητα της παραχρήσεως των σωματικών οργάνων και της παραχρήσεως της θεοδότου ελευθερίας μας».

Στην ανακοίνωση ο μητροπολίτης αναφέρεται σε δημοσιεύματα εφημερίδων σύμφωνα με τα οποία αυξάνονται τα περιστατικά στοματικών καρκίνων που οφείλονται σε έναν ιό που μεταδίδεται με το στοματικό σεξ και σημειώνει ότι η ορολογία των δημοσιευμάτων σχετικά με την «χυδαία πράξη που περιγράφουν είναι απαράδεκτη. Καταδεικνύει όμως την τρομακτική τραγικότητα της παραχρήσεως των σωματικών οργάνων και της παραχρήσεως της θεοσδότου ελευθερίας μας, γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο με πολλή πατρική αγάπη παρακαλούμε θερμώς όλους τους υπευθύνους διαμορφώσεως της κοινής γνώμης αλλά και τους υπευθύνους διαχειρήσεως των πραγμάτων του κόσμου μας να αντιληφθούν επί τέλους την ευθύνη τους και το χρέος τους απέναντι στο ιερό πρόσωπο του ανθρώπου και στο μέγιστο δώρο του Θεού, τη ζωή».

Επίσης ο κ. Σεραφείμ διαβεβαιώνει ότι δεν κινείται από κάποιο «ομοφοβικό σύνδρομο» αλλά ορμάται «εκ λόγων ποιμαντικού χρέους και ποιμαντικής ευθύνης» και προσπαθεί να «εμπεδώσει την αλήθεια ότι τα οψώνια της αμαρτίας είναι θάνατος και ότι η παράχρησις των σωματικών οργάνων του ανθρωπίνου όντος εγκυμονεί τρομακτικές συνέπειες τόσο στην ψυχική όσο και την σωματική υγεία του».

 

ΣΧΟΛΙΑ

Με τι περναει ο κοσμος τον καιρο του | 15/11/2012 22:29
Οταν καταφερεται ο μητροπολιτης εναντια στο στοματικο ερωτα αυτο δεν σημαινει οτι κατα τα αλλα μπορειτε να ξεσκιζεστε ελευθερα.Ιδιες απαγορευσεις ισχυουν και για τον πρωκτικο ερωτα,τις εξωσυζυγικες,αστεφανωτες η ομοφυλοφυλικες σχεσεις,τον αυνανισμο ακομα και την θεαση ερωτικων τηλεοπτικων σκηνων που χαρακτηριζεται ως οφθαλμοπορνεια. Κατα τα αλλα μισθοδοτουνται μεν απο το κρατος,αλλα κηρυττουν διαρκως κατα αυτου μεσα απο μια διχαστικη ρητορικη καταφερονται μονιμως κατα του πολιτικου συστηματος.Ας τους χαιρεται το κρατος που τους πληρωνει κιολας.
Ανώνυμος / ηαπάντηση92

O μητροπολίτης Πειραιά επικαλέστηκε ρεπορτάζ που δημοσιεύθηκε στα «ΝΕΑ Online» τον Μάρτιο του 2010 | 30/09/2012 13:21
http://ygeia.tanea.gr/default.asp?pid=25
Αφού βγάζουν από τις κηδείες γιατί σκάνε ;απάντηση123

ΘΟΥ ΚΥΡΙΕ | 30/09/2012 09:45
ΓΙΑ ΚΟΙΤΑ ΜΕ ΤΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΕ ΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ…
nik the greekαπάντηση238

🙂 | 30/09/2012 03:42
Δουλεια δεν ειχε ο διαολος, πεταλωνε τζιτζικους….
Aussieαπάντηση217

kai | 30/09/2012 03:21
η χρυσή αυγή, ο πιστός ρουφιάνος της εκκλησίας, τι να κάνει; Αφού όλο πίπες λέει
Nikosαπάντηση269

Αυτο ειναι γνωση | 29/09/2012 16:14
Τέλος πάντων πανεπιστήμων, πολύπειρος και παντογνώστης ο άγιος,γνωρίζει τα πάντα και μπορεί ως εκ τούτου να εκφέρει γνώμη ακόμη και για το στοματικό σεξ, αυτός είναι κινητή βιβλιοθήκη, μπράβο πείρα.
Β.Μακρηςαπάντηση408

… | 29/09/2012 15:56
http://www.youtube.com/watch?v=q-shgwZdtS4 http://www.youtube.com/watch?v=H4mLROk9n8k
john fistikisαπάντηση23

Και το ΝΒΑ σας ακουει | 29/09/2012 15:33
This is Scotty Pippen, Ti akribos theleis na peis re atomo ? Am I tosos epikindinos? Are you serious? Oi Psires poy exeis stin ensomatomeni skoypa soy einai ligoteros epikindines apo mena Slam you Take a hike Pope of dope Scotty Pippen.NBA basketball playa. The trully one.
Scotty Pippenαπάντηση198

Ypokrites @ gr | 29/09/2012 15:06
Eklhsia : protwstatei se mia xwra apoluths ypokrisias …..
mpoxa @απάντηση338

ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΑΤΕΡ ΜΟΥ | 29/09/2012 14:43
Εάν η πεολειχία την λέγαμε απλά ΜΠΟΥΛΚΟΥΜΕΣ τότε μήπως επιτρεπόταν; Ξέρετε πάτερ μου γιατί εγώ είμαι λάτρης της πεολειχίας και του λασπομένου δρόμου, όπως λένε οι Κινέζοι. Τσοφάω…..
ΚΩΣΤΑΣαπάντηση2811

YPOKRITES@GR | 29/09/2012 14:37
EKLHSIA : ARXHGOS SE MIA XWRA APOLYTHS YPOKRISIAS….
AHDIASMENOS !απάντηση278

επί τέλους δεσπότης με χιούμορ… | 29/09/2012 14:26
Μπηχτές για τον Παυλόπουλο είναι ρε παιδιά.Παρεξηγήσατε το χιούμορ του σεβασμιωτάτου !
διάκωναπάντηση425

Kamia ypopsia gia propagandistiki dimosiografia | 29/09/2012 13:57
«I apolyti geleiotita stis meres mas den exantleitai mono stin politiki»An xekinouse etsi ena arthro gia tis diloseis enos imami aftomatos tha xaraktirizotan os xenofobiko kai skotadististiko.An itan gia ravvino aftomata tha itan antisimitiko. Alla gia enan orthodoxo ierea einai aftonoito oti opoiosdipote exei dikaioma na xlevazei tis apopseis tou prokatavolika xoris afto na katastei prosvoli ti thriskeftikis eleftherias H didaskalia tou Xristou einai diaxroniki kai den grafike gia na ikanopoiisei tis anagkes tis epoxes mas. Kai an sto mellon i pederastia einai kati apolyta fysiologiko opos stin Ollandia pithanotata o sygkekrimenos arthrografos tha einai flogeros yperaspistis tis.
Proodos to 1 pro Xristou?απάντηση1345
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε Proodos to 1 pro Xristou?
Απάντηση | 02/10/2012 12:00
Διάβασα και ξαναδιάβασα το σχόλιό σου προσπαθώντας να καταλάβω τι θέλεις να πεις (δεν βοηθάει βέβαια και το greeklish). Τα μπερδεύεις πολύ. Η αναφορά στον ιμάμη ή στο ραβίνο είναι άστοχη, γιατί ανήκουν σε θρησκευτικές μειονότητες εδώ στην Ελλάδα και δεν ακούγονται δημοσίως. Ο μπελάς όμως είναι ορισμένοι παπάδες που θέλοντας και μη τους βρίσκουμε μπροστά μας με κάθε άσχετη δήλωση. Το γελοίο του πράγματος είναι ότι ο τόπος βασανίζεται από σοβαρά προβλήματα και βγαίνει τούτος εδώ και μιλάει για ένα θέμα που αφορά την προσωπική ζωή του κάθε ανθρώπου, έτσι το μόνο που συμπεραίνει κανείς είναι ότι το κάνει για να αποσπάσει την προσοχή μας. Είναι επόμενο να χλευαστεί. Καμία διδασκαλία δεν είναι διαχρονική, η κάθε διδασκαλία προσαρμόζεται τις ανάγκες της εποχής της (αν υπάρχει αναφορά ότι ο Χριστός δίδασκε περί πεολειχίας παρακαλώ παράπεμψέ με). Και είναι άστοχο έως προκλητικό να συγκρίνετε το συγκεκριμένο θέμα με την παιδεραστία, είναι σαν να δίνετε σινιάλο στους παιδεραστές ότι μπορούν να ελπίζουν πως κάποτε θα γίνουν αποδεκτοί. Το θέμα του άρθρου αφορά αποκλειστικά και ΜΟΝΟ ΕΝΗΛΙΚΟΥΣ και κάτω τα χέρια από τα παιδιά μας, έστω και με «τυχαίες» αναφορές.
Μάριοναπάντηση71

Σκόνη στα μάτια | 29/09/2012 13:35
Αυτά είναι σκόνη στα μάτια μας για να μας κοιμίζουν δηλ. αυτός ενδιαφέρεται γι εμάς και εμείς πρέπει να ενδιαφερόμαστε γι αυτούς, να πάμε στην Εκκλησία και να τους δίνουμε τα λεφτά μας, λάδια κλπ. και είμαστε πάτσοι. Η Εκκλησία αυτή τη στιγμή ΕΠΡΕΠΕ να μείωναι το ΧΡΕΟΣ έχει τα λεφτά ΜΑΣ, από τα δικά μας, δεν δούλεψαν ποτέ, παίρνουν τα λεφτά μας, και αντί να κάνουν αυτό, μας δίνει τάχα συμβουλές για το ΚΑΛΟ ΜΑΣ. ΤΥΨΕΙΣ είναι αυτός ξέρει καλά ότι δεν κάνουν ΤΙΠΟΤΑ για τον κόσμο, συνεπώς αυτοί αμαρτάνουν εναντίον μας. ΔΩΣΕ ΜΑΣ ΠΙΣΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ Κλέφτες δεν ντρέπεστε, παραιτηθήτε από τους μισθούς σας αν είστε άνθρωποι του Θεού, αλλά που τέτοια ΤΥΧΗ, φαγοπότι μέχρι να σκάσει από το πάχος …
ΜΙΝΑαπάντηση2212
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε ΜΙΝΑ
Απάντηση | 01/10/2012 12:50
Πέστα skeptomenh gynaika μπας και καταλάβουν οτι τελειώσανε τα ψωμιά τους με την εύκολη μισθοδοσία την κρατικοδίαιτη δεκάκις παρουσία.
Μένωναπάντηση31

Και οι λεσβίες νόμιζαν ότι την έχουν βγάλει καθαρή. | 29/09/2012 12:24
Ο μητροπολίτης έχει σε ένα βαθμό δίκιο. Οι γιατροί τονίζουν ότι η αυξανόμενη δημοτικότητα του canalingus μεταξύ των ετερόφυλων ζευγάριών μιας και συχνά θεωρείται ως ασφαλέστερο από τη πλήρη σεξουαλική επαφή έχει οδηγήσει σε αύξηση τών λόιμώξεων στον αντρικό πληθυσμό απο τον ιό HPV που προκαλεί τον καρκίνο αυτό. Συμβουλή προς τους gay είναι άμα θέλετε να προστατευτείτε αποφεύγετε τους bi.
Βασίλης Καζιάςαπάντηση1221
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε Βασίλης Καζιάς
Απάντηση | 30/09/2012 02:30
Cunilingus γράφεται εφόσον ντρέπεσαι να το πεις στα ελληνικά, βρε μισογύνη παλιοταλιμπάν!
Κικήαπάντηση130

Ο κόσμος τρικυμίζεται….. | 29/09/2012 12:18
….. και το ……… θου Κύριε φυλακήν τω στόματί μου…… χτενίζεται….. Το έλεγε η μακαρίτισσα πεθερά μου!
Μισελίναπάντηση235

… | 29/09/2012 11:47
Ως επαγγελματίας, καταλήγω στο συμπέρασμα, ότι το ποιμαντορικό μήνυμα του Πειραιώς απευθύνεται σε Μειμαράκη – Παυλόπουλο. Οι λοιποί προχωράτε ελεύθερα…
M@ri@n@ Douvlisαπάντηση634

Παπά… | 29/09/2012 11:44
…αντι να ασχολείσαι με το πώς η μητρόπολή σου θα απαλύνει τον πόνο και την εξαθλίωση των πολιτών που υποφέρουν, έρχεσαι στις μερες μας να κανεις διάλεξη για πεολειχίες. Άντε, μαζευτείτε εκεί κάτω και κοιτάξτε τη «δουλειά» σας… Σε εισαγωγικά…δεν πιστευω να δούλεψες ποτέ… Κηφήνες, βδέλες, που μας δίνουν «συμβουλές»…
Ηλίαςαπάντηση5713

Φτήνια | 29/09/2012 11:35
To άρθρο λες και γράφτηκε για να αναπαράγει μια παρακμιακή φιγούρα της εκκλησίας, για να προκαλέσει εξίσου παρακμιακά και «κοινότοπα» σχόλια αναγνωστών. Γιατί δεν προβάλλετε φωτισμένους λόγους σαν αυτόν του Αρχιεπισκόπου Αλβανίας για την κρίση; http://news247.gr/eidiseis/gnomes/kirzopoulos/oikonomikh_krish_o_rolos_ths_ekklhsias_arxiepiskopoy_alvanias_anastasioy.1946773.html Το καταλαβαίνω βέβαια ότι η ‘καταδίκη’της πεολειχίας από τον Πειραιώς πουλάει περισσότερο…
Andrewαπάντηση3721
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε Andrew
Απάντηση | 29/09/2012 18:38
για κάθε φωτισμένο παπά (πόσο φωτισμένος είναι κάποιος που πιστεύει σε θεούς και δαίμονες;), υπάρχουν 100 αμόρφωτοι, χυδαίοι, σκοταδιστές, παραδόπιστοι παπάδες. Πάρ’το πρέφα
corruptedαπάντηση179

ΛΟΓΙΚΟΝ | 29/09/2012 11:30
Φανταστειτε ,καλοι μου ανθρωποι, ποσα τεκνα του ποιμνιου δεν γεννιουνται με τον τροπο αυτο. Τα τεκνα αυτα, πρεπει να προστατευθουν με καθε τροπο γιατι αποτελουν το μελλοντικο πομνιο και ταυτοχρονα το μελλοντικο εισοδημα των αγαθων αυτων ποιμενων, διαφορετικα τους περιμενει η κολαση του ΟΑΕΔ…
Ο πρακτικος νουςαπάντηση356

Απορία | 29/09/2012 11:14
Για το πρωκτικό σεξ που που είναι εξαιρετικά δημοφιλές στους κύκλους του εν λόγω «πατέρα» γιατί δνε μας λέει τίποτε και μας αφήνει με την απορία ;
Stavαπάντηση8612
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε Stav
Απάντηση | 29/09/2012 22:19
Απορία στην απορία: πώς τα ξέρετε και τα λέτε αυτά; Τα είδες ή τα έζησες; Προσωπικά δεν έχω ιδέα και ούτε με νοιάζει να μάθω. «Τατιανιές» κάθε είδους, με αφήνουν παγερά αδιάφορο. Ούτε κριτής είμαι για να κρίνω ούτε τίποτα. Μα και αν συμβαίνουν- όπως τα αχαρακτήριστα παραδείγματα κακοποιησης ανηλίκων στη δυτική Εκκλησία- δεν μπορεί κανείς να καταδικάσει όλους τους ιερωμένους.
Γιάννης Μ.-ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΣαπάντηση24

Απόδειξη! | 29/09/2012 11:09
Έχει δίκιο ο σεβασκιότατος. Σε λίγο θα μας πούνε οι αριστερισταί ότι καταγόμαστε από τις μαϊμούδες! http://www.youtube.com/watch?v=a7DmFjJYwqk
ουρακοτάγκοςαπάντηση169

Απίστευτη επιβεβαίωση. | 29/09/2012 11:00
Καλά υποψιαζόμουν πως κάποιοι κάνουν πλάκα στα μπλογκς του ΒΗΜΑτος και δεν θα πρέπει να δίνουμε σημασία. Χθες προσπαθούσα να στείλω κάποιο σχόλιο αλλά γιά άγνωστο λόγο το μήνυμα δεν έφευγε. Άρχισα λοιπόν από καιρού εις καιρόν να γράφω γιά κείμενο ένα τυχαίο γράμμα της αλφαβήτου και να υπογράφω με ένα άλλο τυχαίο γράμμα και δοκίμαζα να το στείλω γιά δοκιμή. Κάποια στιγμή φαίνεται ότι εξαλείφθηκε το πρόβλημα και το μήνυμα – δοκιμή έφυγε κι αναρτήθηκε. Το κείμενο ήτανε το λατινικό l κι υπογραφή q. Ε, λοιπόν σ’ αυτό το μήνυμα που δεν έλεγε απολύτως τίποτα, που στάλθηκε σαν τεστ διόρθωσης του προβλήματος, έχω 4 ντισλάικ. Βρέθηκαν 4 συνάνθρωποι που αξιολόγησαν το τίποτα και δεν τους άρεσε.
μαπάντηση238
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε μ
Απάντηση | 30/09/2012 13:18
Δυσκολο να βγαλλουμε συμβερασματα απο λαικ και ντισλαικ. Μπορει για παραδειγμα μερικους να μην τους αρεσε οτι δεν υπηρχε κειμενο στο μυνημα που στειλατε και σας βαλλαν ντισλαικ γιαυτο.. Ο καθενας βαζει λαικ και ντισλαικ για τους δικους του λογους..Γιαυτο δεν χρειαζεται να τα παιρνουμε σοβαρα..
ΕΕ Ελληναπάντηση10

σε ποιον τα λες πρωτα? | 29/09/2012 10:58
πατερ μηπως να τα πεις ολα αυτα πρωτα στον κληρο? ας αρχισουν εκεινοι να εφαρμοζουν και το ποιμνιο βλεποντας και κανοντας…
mariaαπάντηση266

Δίκιο έχει ο Σεβασμιώτατος | 29/09/2012 10:26
Διότι ο στοματικός έρωτας (δεν αναφέρεται αποκλειστικά στην πεολειχία ο Σεβασμιώτατος, κάθε είδους στοματικός έρωτας ενέχει κίνδυνο) έχει συνδεθεί επιδημιολογικά με τον καρκίνο κεφαλής
TKαπάντηση918
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε TK
Απάντηση | 29/09/2012 22:55
Agapite sumpoliti, prokeitai gia ton idio io (HPV) pou prokalei ta kondulwmata kai kapoia stelexi tou theorountai upeuthina gia ton karkino tou traxilou tis mitras. Mhpws the eprepe h Ekklisia tote na apagorepsei kai tis eterofulofilikes sxeseis? Ena h ekklhsia endiaferetai toso gia ton aplo kosmo, otan o Megalos ellinas giatros, Dr. Papanikolaou pou vrike kai to screening test kai etsi meiothike o karkinos tou traxilou ths mhtras PAGKOSMIA, giati den ekane kati na ton voithisei na meinei sthn Ellada kai na voithisei ton topo? E? Kai autoi kai to @@@ kratos? Ypokrites kai farisaioi!
Ellin tou exwterikouαπάντηση20

προκατάληψη | 29/09/2012 09:25
(2)Και αν δηλαδή κατηγορούν την Ορθόδοξη Εκκλησία για μεσαιωνισμούς και σκοταδισμούς, τότε, τί χαρακτηρισμό μπορεί κάποιος να προσδώσει σε άλλες θρησκείες, έργα των οποίων βλέπουμε, διαβάζουμε,ακούμε καθημερινά. Κανεις δεν υποστηρίζει ότι οι ιεράρχες δεν κάνουν λάθη. Ίσως να κάνουν περισσότερα λάθη και λιγότερο καλό. Δεν θα το κρίνω εγώ αυτό. Των περισσοτέρων η αντίδραση είναι ότι αυτοί ευθύνονται για όλα τα δεινά. Και φυσικά, τύποι σαν τον όλους που ειρωνεύονται και χλευάζουν, μόνον ασχολίαστοι μπορούν να μείνουν. Στην τελική, ο άνθρωπος μιαν άποψη είπε. Δεν μπορώ να ξέρω αν είναι σωστή ή όχι.Αυτό που ξέρω είναι ότι υπάρχουν και άλλα θέματα πιο σοβαρά και ως δείχνουν τα πράγματα πλέον και πιο ζωτικής σημμασίας και δεν μπορώ να καταλάβω πραγματικά για πιο λόγο τέτοιες δηλώσεις, σε τέτοιες μέρες δύσκολες, ιντριγκάρουν τόσο. Μήπως τελικά υπάρχει προκατάληψη εναντίον της Εκκλησίας;
Γιάννης.Μ.-ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΣαπάντηση824

προκατάληψη εναντίον της εκκλησίας | 29/09/2012 09:21
Πολύ ιντριγκάρουν τον Έλληνα οι ιεράρχες. Θάλεγε κανεις πως είναι αντίδραση , στο γεγονός ότι έχουν λεφτά και δεν τα δίνουν στο λαό…που στην τελική, γιατί να τα δώσουν; Τα τρώνε από το λαό αυτοί που ο λαός εκλέγει και μετά ο λαός , τα βάζει με την Εκκλησία γιατί δεν …δίνει ! Άνκαι προσωπικά πιστεύω ότι η Εκκλησία σαν σώμα, επιτελεί έργο προσφοράς μακριά όμως από τα φώτα και τη δημοσιότητα. Σε αυτήν την δημοσιότητα που βγαίνουν μόνον τα …άπλυτα…Πόσος ντόρος γίνεται σε κάθε δήλωση ιερωμένου που δεν αρέσει; Πόσος ντόρος γίνεται για κάθε λογής σκάνδαλο-υπαρκτό ή όχι- που αφορά ιερωμένο;Και δώστου δηλώσεις περί …σκοταδισμού -λες και τα πάντα λούζονται στο …΄άπλετο φως, πλην της Εκκλησίας…- και μας πρήζουν διάφοροι «φιλελεύθεροι» για σκοταδισμούς και φανατισμούς επειδή υπάρχουν πχ έργα που προσβάλλουν την πίστη, τον Χριστό ή την Παναγία ακόμη, που ακόμη και οι τούρκοι σέβονταν…και δε μιλώ για αντιδράσεις υστερικές, αντιδράσεις φανατισμού με διαδηλώσεις και άλλα. Αυτά μάλλον αποτέλεσμα θρησκοληψίας είναι και όχι θρησκευτικότητας. Μεγάλη διαφορά, πολύ μεγάλη και έχουν γραφεί αρκετά για αυτό το θέμα. Προσωπικά λίγα διάβασα, μα έζησα παραπάνω όμως και μπορώ-πιστεύω- να διακρίνω τη διαφορά.
Γιάννης.Μ.-ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΣαπάντηση420

reply | 29/09/2012 08:46

614απάντηση31

MERIKA LEPTA HDONHS | 29/09/2012 07:54
TREIS XIMIO8ERAPIES CISPLATINUM, TREIS XIMI8ERAPIES 5FU, KAI DWDEKA AKTINOBOLIES. KOSTOS 200.000 EURW. OKTW MHNES 8ERAPIA, ME 30% PI8ANOTHTA NA PE8NAEIS. KAI OLA AUTA GIA MERIKA LEPTA HDONHS.
REGASαπάντηση728
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε REGAS
Απάντηση | 30/09/2012 02:34
Βρε άντε παράτα μας, χημειολάγνε τρομοκράτη! Εσύ να τον βάλεις στο μούσκιο. Άει σιχτίρ νυχτιάτικα!
Κικήαπάντηση91

Η πεολειχία γυναίκας προς άνδρα επιτρέπεται, δέσποτα; | 29/09/2012 03:20
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Αν διαβάσετε το πλήρες κείμενο του τερατόμορφου στην ιστοσελίδα της «Ιεράς Μητροπόλεώς» του, θα δείτε ότι οι έρευνες στις οποίες αναφέρεται μιλούν για κινδύνους εκ της πεολειχίας και στα δυο φύλα. Γιατί τότε ο αχαρακτήριστος τονίζει ότι δεν διακατέχεται από «ομοφοβικό σύνδρομο» αναφερόμενος στην πεολειχία; Η ετεροφυλοφιλική πεολειχία δεν αποτελεί αμάρτημα ή απλώς δεν τον αφορά, καθώς ίσως δεν εντάσσεται στο ρεπερτόριο των προσωπικών φαντασμάτων του;
τραγοπτύστηςαπάντηση2311

Η χώρα χάνεται… | 29/09/2012 03:01
… και η εκκλησία ασχολείται με τίς πίπες…
papatrombesαπάντηση638

kyriakos | 29/09/2012 02:22
Νεοελληνικη μορφωμενη τιτλουχα σοβαροφανης σουργελαρια. Ο σοβαροβλακας εχει παντα μεγαλες πιθανοτητες να ‘πετυχει’. Σε ολες τις χωρες! Που ηταν οταν το πνευματικο τσιμπουκι πηγαινε συννεφο; Απλα ως τυπικος Ελλην τη πιανει τη δουλεια κανα δυο δεκαετιες αργοτερα.
kyriakosαπάντηση207

πνευματική ζωή vs σαρκολατρεία | 29/09/2012 02:15
Ντροπή για τις απόψεις που εκφράζετε γι’αυτόν τον άνθρωπο. Από πότε ο αγνός τρόπος ζωής ή η μέχρι ενός ορίου εκδήλωση της σεξουαλικότητας ακόμη και μέσα στο γάμο αποτελεί κακό και οπισθοδρόμηση; Από πότε οι αρετές αποτελούν σκοταδισμό; Φυσικά και είναι ένα θέμα που μπορεί να τον απασχολεί ως ποιμένα και επιβάλλεται να εκφράζει λόγο. Όχι τόσο για τη σωματική ασθένεια αλλά για την προστασία του ανθρωπίνου προσώπου, που είναι ανεπανάληπτο και που η συναναστροφή με τη σαρκολατρεία το καταστρέφει. Επίσης σκοπός του γάμου δεν είναι η τεκνογονία αλλά κατά πρώτον η θέωση του ανθρώπου μέσα από τον κοινό αγώνα με τον άνδρα ή τη γυναίκα αντίστοιχα. Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για σας. Σεβασμός!!!
vasiliosαπάντηση1155
Απαντήσεις 3 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε vasilios
Απάντηση | 03/06/2013 00:15
Να πάει να χεστεί . Κανένα σεβασμός στους τρελόγερους.
Ι. Μπακαςαπάντηση00

Απάντηση σε vasilios
Απάντηση | 30/09/2012 02:36
Εμείς στο γάμο μας θέλουμε να βγάζουμε τα μάτια μας. Εσύ τι ζόρι τραβάς;
Κικήαπάντηση51

Απάντηση σε vasilios
Απάντηση | 29/09/2012 13:41
Αγαπητε ψυχακια απο αλλο πλανητη. Σωστα ολα αυτα που λες!!! Να πας στους αστεγους να τους πεις να παρουν απορους στα σπιτια τους. Μωρη εξωγηινη μισοπαραλυτη!!!
kyriakosαπάντηση122

Απορίες χαζού. | 29/09/2012 02:04
Μήπως λέω μήπως, το κοινώνισμα μεταδίδει περισσότερους ιούς απ’ότι η πεολειχία, μιας και η κυρία/»κύριος» μπροστά μου, μπορεί κάλλιστα να έχει διαπράξει την αμαρτία ( κατά εσέ) του Fellatio (για να μαθαίνεις και άλλες γλώσσες) που μοιράζεται το ίδιο κουταλάκι με τους υπόλοιπους; ΥΓ Παράλογο είναι ότι πολλοί/ες μοιράζονται ένα κουταλάκι στην εκκλησία με εκατοντάδες αγνώστους, κάτι που ούτε καν θα μπορούσαν να διανοηθούν να πράξουν στην καθημερινή τους ζωή.
Αστυνόμος Μπέκαςαπάντηση3612

Υποκριτες.. | 29/09/2012 01:12
Γιατί να τους πληρώνουμε; | 28/09/2012 20:32 Γιατί την ώρα που εσύ τρως τον άμπακα και την κάνεις ταράτσα εκείνοι τρέχουν και δίνουν κάτι χιλιάδες μερίδες κάθε μέρα σε άστεγους. Αλλά επειδή μόνο την πάρτι σου κοιτάς λογικό είναι να σκέφτεσαι και έτσι.
Υποκριτες..απάντηση1129

Σέρυ | 29/09/2012 00:38
Σέρυ, αει ξυρισου !
Greek / New Zealandαπάντηση157

Τι εχει να μας πει για την αιδιολειχια | 29/09/2012 00:33
Αυτη επιτρεπεται ; Θα ηθελα να μαθω την αποψη της εκκλησιας για αυτο το θεμα απο αυτους που γνωριζουν σε βαθος.
mauroαπάντηση305

na skasete | 28/09/2012 23:06
me Pastizio
SATANASαπάντηση278

Τι ειναι αμαρτία? | 28/09/2012 22:56
Για τον πεοθηλασμό βγήκες να μας πεις ότι είναι αμαρτία, το cern είναι του διαβόλου, ο Hopkins είναι παλιοσακάτης, για την αιμομιξία όμως τι έχεις να μας πεις? ο Θεούλης σου ευλόγησε τον Λωτ κ’ τις θυγατέρες του που έκαναν sex μεταξύ τους. (Όσοι δεν το πιστεύετε ρίξτε μια ματία στο(Γένεσις ΙΘ’ 30, ΙΘ’ 32, ΙΘ’ 35-36). )Για πες? Αυτό επιτρέπεται? Ο Θεός σου λέει ναι, εσύ?
Skycladαπάντηση477
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε Skyclad
Απάντηση | 29/09/2012 12:16
αμαρτωλέ να πας στην κόλαση μαζί με τις κόρες του λωτ. θα είμαι και γω εκεί.
αμαρτωλόςαπάντηση84

Το λάθος… | 28/09/2012 22:54
…είναι ότι αναδημοσιεύονται τέτοιες αηδίες. από τα μμε. Δεν θα έπρεπε καν να ασχολούνται με την πάρτη του
αιλιανόςαπάντηση445

Άπειρα | 28/09/2012 22:32
καλά τώρα το λες,που έχω κάνει άπειρα?Ρε, την τρέλα μου μέσα!!!
Λέλααπάντηση427

Ρε μήπως αυτό εννούσε ο Δαβίδ με τον Ψαλμό του; | 28/09/2012 21:57
Θοῦ, Κύριε, φυλακὴν τῷ στόµατί µου καὶ θύραν περιοχῆς περὶ τὰ χείλη µου.
Deep Throatαπάντηση407

Απαγορευεται το καπνισμα | 28/09/2012 21:36
Εδω δεν μπορεσε ολοκληρο Κρατος (λεμε τωρα) να κοψει το καπνισμα στους δημοσιους χωρους και θα μπορεσετε εσεις, Δεσποτα, να κοψετε την πιπα στους ιδιωτικους;
nikaramαπάντηση664

ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΣΤΟΝ …! | 28/09/2012 21:23
Αν ο Πανάγαθος και Παντοδύναμος δεν ενέκρινε τις συγκεκριμένες πράξεις, θα τις είχε απαγορεύσει, πάτερ. Αυτό το ξέρουν πολύ καλά αρκετοί συνάδελφοί σας, οι οποίοι φροντίζουν να επωφελούνται από την θεόσδοτη ελευθερία. Μήπως να το ξανασκεφθείτε;
Ναυτίλοςαπάντηση216

Κάνει κακό στην υγεία!! | 28/09/2012 21:12
Οι πιπες και τα τσιμπουκια, όπως άλλωστε ο ναργιλες κάνουν κακό την υγεία ! Δίκιο έχει ο θεοφωτιστος !!! Το καταϊφι όμως; Ρε γαμωτο εδώ μιλάμε για ανισότητα των δυο φύλων ! Καλα και τη γυναίκα μου που ανενδωτη επιμένει τι να την κάνω; Να την πω χυδαία ; Απαπαπα…..
Δημήτρης Εαπάντηση275

Μυστικό | 28/09/2012 21:08
Να μας πούν οι πάπαροι το δικό τους τρόπο σέξ και δεν αρρωσταίνουν θα χαρούμε
Δημήτρηςαπάντηση225

Με προβληματίζει | 28/09/2012 20:52
Με προβληματίζει που ο μεγάλος Ποιμένας δε λέει τίποτα για την αιδοιολειχία.
Παναγιώτηςαπάντηση215
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε Παναγιώτης
Απάντηση | 30/09/2012 02:39
Στο sequel. Όλα με τη μία θες να τα μάθεις εσύ;
Κικήαπάντηση50

Γιατί να τους πληρώνουμε; | 28/09/2012 20:32
Καλά όλα. Δημοκρατία έχουμε και ο καθένας μπορεί να έχει τη γνώμη μου. Η απορία μου είναι γιατί θα πρέπει να πληρώνω εγώ αυτούς τους σκοταδιστές; Πνευματικοί ταγοί δεν μπορεί να είναι όταν ζουν στο Μεσαίωνα. Στάση ζωής δεν μπορούν να διδάσκουν όταν δεν συμβαδίζουν με την εποχή τους. Ο,τι λένε αφορούν απλούστερες κοινωνίες που εδώ και αιώνες δεν υπάρχουν. Την περιουσία της εκκλησίας, που ουσιαστικά ανήκει στο Δημόσιο, την θεωρούν δική τους και τη διαχειρίζονται χωρίς κανένα δημόσιο έλεγχο. Μάλιστα αντιδρούν και στη φορολόγησή της. Ξαναρωτώ λοιπόν: Γιατί πρέπει να τους πληρώνω; Και ξαναρωτώ: Γιατί πρέπει να τους πληρώνω;
Γιώργος Αρβανίτηςαπάντηση22228
Απαντήσεις 2 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε Γιώργος Αρβανίτης
Απάντηση | 28/09/2012 23:57
Τι μου λες, ρε παιδί μου, ποιον πληρώνεις; Εσένα θέλει να σώσει ο άνθρωπος από χυδαίες και μάλιστα καταστροφικές πράξεις και εσύ πεισματάρης που εισαι δε θέλεις να ζεις εν αρμονία με τον εαυτό του αλλά όπωσδήποτε να καταχράσαι της ελευθερίας σου. O, tempora, o mores!
Βασιλάκοςαπάντηση610

Απάντηση σε Γιώργος Αρβανίτης
Απάντηση | 28/09/2012 22:50
Δύο σημεία: α) Συμφωνώ ότι δεν υπάρχει λόγος το Κράτος (δηλ. εμείς οι φορολογούμενοι) να πληρώνει τον μισθό όχι μόνο των κληρικών αλλά και μίας σειράς άλλων που ζουν εις βάρος μας. β) Λανθάνεις, η περιουσία της Εκκλησίας ήταν πολύ μεγαλύτερη (κατά 60-70%) πριν την κλέψει και καταπατήσει το Κράτος. Εγώ έχω προτείνει να επιστραφεί ένα μεγάλο μέρος της περιουσίας της στην Εκκλησία, και εκείνη να αναλάβει όχι μόνο τους μισθούς των κληρικών αλλά και μία σειρά έργων (σχολεία, παιδικούς σταθμούς, νοσοκομεία), όπως ακριβώς εγένετο τον Μεσαίωνα και αρμόζει στην Παράδοσή μας..
Αριστείδης Καρατζάςαπάντηση619
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε Αριστείδης Καρατζάς
Απάντηση | 01/10/2012 13:00
Ξεχνάς όμως ότι πρόκειται για δημόσια περιουσία. Και τη δημόσια περιουσία μπορούννα την διαχειρίζονται μόνο οι εντεταλμένοι (εκλεγμένοι) εκπρόσωποι των πολιτών. Η εκκλησία όχι μόνο δεν υπόκειται σε δημόσιο έλεγχο αλλά αρνείται πεισματικά να τον δεχθεί. Επιπλέον, η στάση της εκκλησίας σε θέματα διαφάνειας και συνετής διαχείρισης, δεν έιναι και ό,τι καλύτερο. Η θέση μου είναι ότι η εκκλησία θα πρέπει να στηρίζεται στα μέλη της τα οποία θα εκλέγουν τους εφημέριους. και εκείνοι θα πληρώνονται από τα μέλη καθε εκκλησίας. Ας προσπαθήσει η εκκλησία να βρει πόρους και να ασκήσει το πνευματικό και κοινωνικό της έργο. Γιατί με τα λεφτά του κράτους ο καθένας μπορεί να κάνει ό,τι θέλει.
Γιώργος Αρβανίτηςαπάντηση10

Δέσποτα διευκρίνησε!… | 28/09/2012 20:14
Μένω Αθήνα
Στο ράφι οι γλυκές Πειραιώτισσες;..απάντηση6714

ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΛΑΙΜΟ… | 28/09/2012 20:07
Καποιος σχολιαστης λεει οτι ο Μακαριοτατος, με αυτα που δηλωσε, παιρνει κοσμο στο λαιμο του… Δηλαδη, αν καταλαβα καλα, φτανει μεχρι το λαιμο του το… !
ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΜΑΤΙαπάντηση6619

Ο υπερσεξουαλικός πίθηκος | 28/09/2012 19:58
Τι να πουν και οι χιμπαντζήδες; http://sanejoker.blogspot.gr/2012/09/blog-post_10.html
Γελωτοποιόςαπάντηση1814

Θρησκευτική απορία | 28/09/2012 19:49
Να καταλάβω Δέσποτα: Εσύ λες τα δικά σου, παπάς άνθρωπος είσαι , κάτι θα ξέρεις!.. Ο λαϊκός πολιτισμός όμως που έχει εμπεδώσει τόσα χρόνια τώρα το άλλο ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ και ΕΥΣΕΒΕΣ το «Σκύψε ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ», Τί να υποθέσει;.. Μας έχει κατακλύσει η Αίρεσις;.. Μίλα, διαφώτισε το Ποίμνιον!.. Λειτουργεί Ορθόδοξα ή ο Γκουσκούνης ήτο όργανο των μισσελλήνων Εβραίων, Ιεχωβάδων, Μασσώνων, 12θεϊστών, Ιλλουμινάτι, Ισλαμιστών και μη συνεχίσω τον κατάλογο… ΑΠΑΝΤΑ Δέσποτα , να φωτιστούμε!…
Ο Λαός μας υπέπεσε σε Αίρεση;.απάντηση8918

ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΤΟ ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!!!!!!!!!!!!!! | 28/09/2012 19:48
Aν το δοκίμαζε θα είχε διαφορετική γνώμη.Εγώ προτιμώ τις αμαρτίες μ’εξιτάρουν.Αυτός τι ζόρι τραβάει;;;;;;;;;;;;;;;;;Ο κόσμος χάνεται και το παπαδαριό ασχολείτε με τα πέη ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ανώνυμος / ηαπάντηση13619

Ρώτησα ειδικούς και μου ‘πανε…. | 28/09/2012 19:48
..ότι τέτοιες περιπτώσεις συνιστούν εφηβικά τραύματατα…..και υπάρχει μόνο μία θεραπεία!!!! Δεν σας λέω όμως!!!
Ο Βλάκαςαπάντηση6511

Tι να πη κανεις ???? | 28/09/2012 19:41
Μα καλα αυτα τα νουμερα θα δωσουνε πνευματικη αναταση στην Ελλαδα????? Βαλτε τους να φανε κανενα παστιστσιο να σκασουνε. Η να τους το πουμε ποιο ευγενικα «αει σιχτιρι»…
M.P.απάντηση9313

ΑΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΜΑΥΡΟΦΟΡΕ! | 28/09/2012 19:35
των θεων! Χωρις απαγορευσεις,καζανια,διαολους,βασανιστηρια,μελια,πιλαφια,ουρι,,κ.λ.π. Εσεις και οι απαγορευσεις σας ειστε οι δημιουργοι ολων των συμπλεγματων που φανταζεται ανθρωπου νους,χωροφυλακες των ψυχων μας,μαυροι σαν τα ρουχα που φορατε! Τραβατε απο κει που’ρθατε. Τουτος ο τοπος ποτε του δε σας ειχε αναγκη.Εχουμε ΠΡΟΤΥΠΑ! ΣΩΚΡΑΤΗΣ,ΠΛΑΤΩΝΑΣ,ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ,ΕΜΠΕΔΟΚΛΗΣ,ΑΝΑΞΑΓΟΡΑΣ,ΕΠΙΚΤΗΤΟΣ,ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ,ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ,ΖΗΝΩΝΑΣ,ΔΙΟΓΕΝΗΣ,ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ,ΑΡΙΣΤΙΠΠΟΣ,ΑΝΤΙΣΘΕΝΗΣ,ΠΡΟΚΛΟΣ,ΙΑΜΒΛΙΧΟΣ,ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ,ΞΕΝΟΦΑΝΗΣ,ΠΡΩΤΑΓΟΡΑΣ,ΠΥΡΡΩΝΑΣ,ΛΙΒΑΝΙΟΣ,ΚΑΡΝΕΑΔΗΣ,ΛΕΥΚΙΠΠΟΣ,ΠΛΩΤΙΝΟΣ,ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ,ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ,ΑΝΤΙΦΩΝΤΑΣ,ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ,ΔΙΚΑΙΑΡΧΟΣ….
ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ Ο ΕΦΕΣΣΙΟΣαπάντηση9419

Δέσποτα διευκρίνησε!… | 28/09/2012 19:28
Μένω Αθήνα, ο «Αθηνών
Στο ράφι οι γλυκές Πειραιώτισσες;..απάντηση307

Σωστά άμ πως!!! | 28/09/2012 19:17
Εγώ νομίζω ότι οι ηθικές αξίες πρέπει να τηρούνται. Εδώ ούτε στο ντύσιμο δεν είμαστε ευπρεπεις πως να είμαστε στο κρεβάτι; Άντρες να έχουν μακριά μαλλιά με κοτσιδα, να ντύνονται στα μαύρα και να μην ξυριζονται;; Ασε δε το αλλο,οι εκφυλοι να φορανε μακριές φούστες αντί για παντελόνια! Νέοι το σεξ απο και εμπρός με κανόνες,οργάνωση και τάξη! Εμείς θα σας πούμε τι θα γλυφετε όχι ότι του καπνίσει του κάθενα!! άμ πως!
Δημήτρης Εαπάντηση6610

Παντως αν | 28/09/2012 19:14
ήθελε να καυτηριάσει τα γαλλικά του Μειμαράκη έναντι της σεμνής αφωνίας του Πάκη θα μπορούσε να το πει πιο σύντομα!
Ανώνυμος / ηαπάντηση638

ΑΜΗΝ | 28/09/2012 19:11
Ο αυνανισμός πίπτει σύννεφον.
Ανώνυμος / ηαπάντηση9910
Απαντήσεις 2 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε Ανώνυμος / η
Απάντηση | 29/09/2012 23:43
Συμφωνώ με τη Μικρή Λουλού!… Ούτε γω θα προσθέσω like!.. Τώρα που έφτασαν τα 96 likes, το ανάποδο απτο 69 ή …69 μπρούμητα, δε θέλω να το χαλάσω κι εγώ!…
Ο μεγάλος ξάδερφος της μικρής Λουλούς!απάντηση10

Απάντηση σε Ανώνυμος / η
Απάντηση | 29/09/2012 06:18
Στα 69 likes, δεν ήθελα να βάλω άλλο ένα και να χαλάσω αυτό τον υπέροχο αριθμό.
Μικρή Λουλούαπάντηση102
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε Μικρή Λουλού
Απάντηση | 30/09/2012 02:42
Έλα τώρα μικρή μου Λουλού! 69 σημαίνει κατάχρηση της θεοδότου ελευθερίας εις το τετράγωνο. Μας έκαψες!
Κικήαπάντηση40

ΑΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΜΑΥΡΟΦΟΡΕ! | 28/09/2012 19:08
Ουαι το ενα ,ουαι το αλλο! Μετανοειτε,εγκρατειστε,καντε,ραντε! Και βεβαια αυτα μονο για το ποιμνιο,το κοπαδι! Οι ποιμενες ομως που βγαζουν τα φιρμανια αυτοεξαιρουνται -η πλειοψηφια-τι ποιμενες ειναι αλλωστε!! Αν δε γνωριζουν αυτοι το λογο του θεου,τοτε ποιος αλλος! Καποτε στην πατριδα μας η ηθικη ηταν υποθεση της φιλοσοφιας και οχι δουλεια των παπαδων.ΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ηταν αυτοι που ανοιγαν το δρομο για ολες τις μεταφυσικες αγωνιες του ανθρωπου και οι ανθρωποι ακολουθουσαν αυτο που τους ταιριαζε! Προσωκρατικοι,Στωικοι,Επικουριοι,Σκεπτικιστες,Κυνικοι,Κυρηναικοι,Μεγαρικοι,Ελεατες,Πυθαγοριοι,Υλιστες,Πλατωνικοι,Γνωστικοι,Αριστοτελικοι….Οσο για τη σεξουαλικοτητα? Υποθεση των ανθρωπων,ενιοτε και των
ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ Ο ΕΦΕΣΣΙΟΣαπάντηση3710

Συμβουλέψτε με πάτερ | 28/09/2012 19:07
Αγαπητέ πάτερ-σεξολόγε Πειραιά και προαστίων Σεραφείμ. Έχω μεγάλο πρόβλημα. Συμφωνώ απόλυτα με τα λεγόμενά σας. Η πεολειχία δεν επιτρέπεται. Ήταν στις 10 εντολές η εντέκατη, αλλά δεν χώραγε στις πλάκες που κατέβασε ο Μωυσής και την έβγαλαν. Σχετικά με το πρόβλημα. Η κοπέλα μου γουστάρει να μου κάνει πεολειχία. Με έχει λιώσει. Μέρα νύχτα ξανά και ξανά και ξανά. Προσπαθώ να την μεταπείσω και να της εξηγήσω ότι θα πάμε στην κόλαση και οι δύο αλλά δεν ακούει. Αυτή βάζει το κεφάλι κάτω και συνεχίζει. Ζω ένα δράμα. Σας παρακαλώ συμβουλέψτε με τί να κάνω!!!
Παθόνταςαπάντηση14912
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε Παθόντας
Απάντηση | 28/09/2012 21:27
Τραγική φιγούρα έλληνα βιοπαλεστη…αμοιρο παλικάρι…ατιμη κενωνια τον πετάξες στον βούρκο ….τώρα που ανθίζει η γης η κοπελια σου να σε καταστρέφει έτσι;;; Και εσυ στωικα να αντιστέκεσαι… Σεραφείμ στείλε τα χερουβιμ να τον σώσουν απο την κολασμενη γιατι φτάνει η βασιλεία των ουράνων …κρατά γερά αδελφέ έν χριστο και μην φοβάσαι με λίγη προσπάθεια θα γίνεις και εσυ ανεραστος …..
Δημήτρης Εαπάντηση121

Πάντα με τους πλούσιους το Δεσποταριάτο!…. | 28/09/2012 19:02
Η πεολειχία είναι το βιάγκρα του φτωχού, παπούλη μας!… Είπαμε το Δεσποταριάτο νά’ ναι με τους πλούσιους , αλλά όχι κι έτσι!… Εσύ κήρυξες ταξικό πόλεμο μέχρι και στην πίπα!…
Ο ιατρός της γειτονιάς σουαπάντηση929

Αφορισμο στον Τασσο Μπουγα…. | 28/09/2012 18:55
…..Για το λαικο ασμα «παρε μου μια πιπα να κοψω το τσιγαρο»
Ολυμπιοςαπάντηση7510

Monternos skotadismos | 28/09/2012 18:54
Opws kai h ypothesi «Pastitsiou», kathws kai tetoiou typou sxolia, deixnoun mia anhsyxhtikh strofh pros ton skotadismo kai tin anodo tou arrwsthmenou thesmou tis thriskeias. KSYPNHSTE PRIN EINAI ARGA. ANTISTATHEITE! GYNAIKES: SYNEXISTE THN PEOLEIXIA ANDRES: SYNEXISTE TIN AIDOIOLEIXIA.
Lαπάντηση509

ΟΥΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ | 28/09/2012 18:49
Θα ήθελα να θυμίσω σε όλους ότι ο μακαριστός Χριστόδουλος πέθανε απο καρκίνο στο ήπαρ , ο οποίος προκλήθηκε απο ηπατίτιδα C , μια κυρίως σεξουαλικά μεταδιδόμενη ασθένεια…. Ο πρώην άγιος Δημητριάδος γνωστός και στον Βόλο σαν Βανέσσα…..
Παύλοςαπάντηση10021

Τρεμε Σεφερλη! | 28/09/2012 18:40
Πρωτα ο «κιναιδος» Ελτον Τζων, που παντρευεται με αντρα και γεμιζει το ρεζερβουαρ απο την εξατμιση. Μετα ο «απιστος» Κανταφι, που καλειται να αλλαξοπιστησει. Μετα ο «κομπλεξικος σακατης» Στηβεν Χωκινγκ, που υβριζεται επειδη αναζητα την ηλικια του συμπαντος. Μετα, το «σατανικο» μποζονιο του Χιγγς, που καλειται σε τετ α τετ συνεντευξη απο τον Σεβασμιοτατο. Προχθες η «σιωνιστρια» Χιλαρυ, καταγγελεται, οπως μετανοησει. Σημερα η «αντιχριστη» πιπα αφοριζεται. Ανεξαντλητη πηγη γελιου ο Σεραφινο. Αντε, σε λιγο και στο «Δελφιναριο», που ειναι και της Μητροπολεως του. Να’χουμε κατι να γελαμε στην μαυριλα μας. Ε ρε «Γεροντας Παστιτσιος» που σου χρειαζεται, Σεβασμιωτατε!
derwandererαπάντηση14112

Να βάλουμε ψωμάκι…………….. | 28/09/2012 18:38
Στο στόμα μας επιτρέπεται!! Γιατί πολλοί αυτή τη στιγμή δεν μπορούν να αγοράσουν τίποτα και το χειμώνα θα ψοφίσουν από το κρύο. Εσείς όμως έχετε το παχουλό μισθό, λάδια, δώρα, δωρεές από τα κορόϊδια. Βέβαια ξέρω καλά ότι πρέπει να προσέχουμε την υγεία μας, αλλά άμα είσαι στο δρόμο ή χωρίς δουλειά και ψωμάκι να φας, δεν σκέφτεσαι το σεξ!!!! ΄Ετσι δεν είναι!!! Μιά φορά στη ζωή μου ζήτησα χάρη από ένα παππά που ήξερε τον μακαρίτη τον αδελφό μου κλπ. και με έστειλε στο διάολο, αυτός όμως έμαθα ότι πήρε και άλλη προαγωγή!!!!!! Η Εκκλησία πρέπει να τα δώσει όλα για το χρέος, όλα τα χρήμα, βίλες κλπ, πού είναι το ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ, δεν βλέπω τίποτα, δώσε μας να φάμε και άστα αυτά ΜΟΥΤΡΟ!!!!
Φτωχιά γυναίκααπάντηση8711
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε Φτωχιά γυναίκα
Απάντηση | 28/09/2012 22:08
Εσύ φταις που πίστευες ότι το ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ αποτελεί μήνυμα των παπάδων, «εισπράξτε από παντού» είναι το σύνθημά τους!
Μέμοςαπάντηση131

ΤΑΞΙΣ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ!! | 28/09/2012 18:37
Καλά τα λέει ο χριστιανοταλιμπάν .Καθήστε καλά γιατί την επόμενη φορά θα σας το βάλει στον γύψο.
Πεοκρούστηςαπάντηση9112

Enas papas stin krevatokamara mas.Oute sto Iran | 28/09/2012 18:36
Den ksero an prepei na kylisto apo ta gelia i na sparakso sto klama (pou kati tetoioi alonizoun sto dimosio choro choris dynamiko antilogo kai monopoloun tin paideia). To papadiliki den echei kan aisthisi tou poso geloioi einai, fainontai kai akougontai.
Christouli mou, sose mas apo tous papades.απάντηση6010
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε Christouli mou, sose mas apo tous papades.
Απάντηση | 28/09/2012 22:09
Αν πιστεύεις στο Χριστούλη, τον οποίο επικαλείσαι, να ξέρεις ότι αυτός έφερε στη θέση αυτή τον Σεραφείμ… άρα κάπου κάνεις λάθος!
Μέμοςαπάντηση58

theotika | 28/09/2012 18:28
Eklisia – Sex 0 -1
dadaistαπάντηση5011
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε dadaist
Απάντηση | 28/09/2012 18:38
μάλλον 0 – 3 εννοείτε….
…απάντηση443

Μέγα λάθος σου Σεβασμιώτατε | 28/09/2012 18:10
να απευθύνεσαι σε όλους για τέτοια θέματα. Βλέπεις τα σχόλια. Για τους πραγματικούς πιστούς χριστιανούς ΔΕΝ μπορεί να χρησιμοποιείται παρά φύσιν η στοματική κοιλότητα, στην οποία εισέρχεται Σώμα και Αίμα Χριστού. Τελεία και παύλα. Οι υπόλοιποι είναι ελεύθεροι να κάνουν ότι σχετικό θέλουν και δεν δίνουν λογαριασμό σε κανένα.
Ανώνυμος / ηαπάντηση4167
Απαντήσεις 5 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε Ανώνυμος / η
Απάντηση | 28/09/2012 23:27
Δηλαδή το στόμα σας προτιμάτε να το έχετε για να κάνετε τελετές που έχουν απομεινάρια ανθρωποφαγίας (σώμα κι αίμα=»μετάληψη») κι όχι για έρωτα? Οοκκ! Καλό κι αυτό!
Πέτροςαπάντηση82

Απάντηση σε Ανώνυμος / η
Απάντηση | 28/09/2012 21:07
Φιλε / η φυσικα οταν κοινωνουμε δεν κραταμε ες αει τη θεια κοινωνια στο στομα μας …Το σωμα του ανθρωπου ειναι θεικο και ολα τα σημεια του ειναι ευλογημενα απο τον Θεο .Και το πεος και ο πρωκτος ειναι ευλογημενα επισης…
Νικηφορος Α.απάντηση80

Απάντηση σε Ανώνυμος / η
Απάντηση | 28/09/2012 19:54
λοιπόν οποιαδήποτε πράξη μπορεί να είναι άγια μπορεί να είναι και αμαρτία..αν έχω μία σχέση αγάπης με την/τον σύντροφό μου μπορώ να κάνω ό,τι μας ευχαριστεί (αρκεί να μη μπαίνουμε σε κίνδυνο)..Ο Ιησούς Χριστός είναι υπέρ της μονογαμίας όχι υπέρ των ενοχών…
nikαπάντηση274

Απάντηση σε Ανώνυμος / η
Απάντηση | 28/09/2012 19:07
ε όχι και δεν δίνουμε λογαριασμό οι υπόλοιποι! και οι φόροι που πληρώνουμε για τους μισθούς του τι είναι;
τα λεφτά μου πίσω ρε!απάντηση324

Απάντηση σε Ανώνυμος / η
Απάντηση | 28/09/2012 18:20
αν η στοματική κοιλότης είναι για να εισέρχεται Σώμα και Αίμα Χριστού τι έχετε να μας πείτε γαι τον συμβολικό κανιβαλισμό σας? Είναι παρά φύσιν ή όχι?
παραφυσικόςαπάντηση6711
Απαντήσεις 2 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε παραφυσικός
Απάντηση | 28/09/2012 19:38
Έγραψες!
Παστίτσιοςαπάντηση164

Απάντηση σε παραφυσικός
Απάντηση | 28/09/2012 18:54
Στο «σώμα και αίμα» θα κολλήσουμε; Εδώ κάθε Πάσχα ο κόσμος γλεντάει που ο Τζίζους αναστένεται. Τρομέρο αν αναλογιστεί κανείς τον τρόμο που προκαλούν οι ταινίες τρόμου με τα ζόμπι. Πολύ αντιφατικό.
Αχ αχ αχ αχαπάντηση227

Ευσεβάστως | 28/09/2012 18:08
Αναρωτιέμαι αδελφοί, ως εμπειρογνώμων ομιλεί ο Άγιος Πειραιώς;
Διαπορών ευσεβήςαπάντηση11312

εδώ ο κόσμος καίγεται | 28/09/2012 18:07
και οι μητροπολίτες ονειρεύονται πεοχειλίες
Ανώνυμος / ηαπάντηση9612
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε Ανώνυμος / η
Απάντηση | 28/09/2012 18:19
mathe na to les swsta prwta!
da daαπάντηση931

δεν μας έφτανε το άλλο χρέος έχουμε τώρα και το ποιμαντικό | 28/09/2012 17:58
την παράχρησε, την παράχρησε, την παράχρησε, της τραβάει και διαμόρφωση της κοινής γνώμης στο τέλος….
ανώνυμοςαπάντηση407

Αυτοπεολειχία | 28/09/2012 17:57
Προτείνω σαν λύση για την αποφυγή μεταδοτικών ασθενειών, την αυτοπεολειχία σε όσους είναι «εύκαμπτοι». Σε αυτή την περίπτωση όμως ο παναθλιότατος Σεραφείμ προειδοποιεί ότι μπορεί να πάθετε ρήξη αυχένα…
Παύλοςαπάντηση10910
Απαντήσεις 3 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε Παύλος
Απάντηση | 30/09/2012 07:53
Σου προτεινω να δεις την ταινια «φτηνα τσιγαρα» να ακουσεις την εξιστορηση του θρυλικου Τσακωνα «πηγε να κανει τσιμπουκι στον εαυτο του , εσπασε ο αυχενας, και εμεινε με τα αρχιδια στα ματια» !!! ΘΕΙΚΗ ΑΤΑΚΑ !!
Ολυμπιοςαπάντηση30

Απάντηση σε Παύλος
Απάντηση | 28/09/2012 18:27
xaxaxaxax Έγραψες!
Παστίτσιοςαπάντηση363

Απάντηση σε Παύλος
Απάντηση | 28/09/2012 18:06
πολύ αμφιβάλλω για τέτοια προειδοποίηση περί αυχένος, η εν λόγω επαγγελματική τάξις διακρίνεται για την ευκαμψία της, ιδιαιτέρως της σπονδυλικής στήλης και του οσφύος…
θεράπωναπάντηση512

αχ παπά μου, | 28/09/2012 17:39
δεν ξέρεις τι χάνεις!!!
papagalosαπάντηση10811
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε papagalos
Απάντηση | 28/09/2012 22:15
Μπα, δεν χάνει τίποτα… Επειδή ξέρει καλά, θέλει να περιορίσει την ευχαρίστηση, αλλιώς δεν λέει να το κάνει μαζί με το ποίμνιο…
Λάμπροςαπάντηση62

ΠΕΟΛΑΤΡΗΣ | 28/09/2012 17:35
ΔΕΣΠΟΤΑ, ΠΩΣ ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ,ΓΙΑΥΤΟ ΑΙΩΝΕΣ ΕΙΧΑΤΕ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΟ ΙΕΡΑΤΙΟ ΣΑΣ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΣΤΗΝ ΚΘΑΡΕΥΟΥΣΑΣ. ΡΩΤΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΝΑΦΙ ΣΟΥ,ΠΟΣΟΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΤΩΝ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΩΝ.
ο αμαρτολος της ΜΗΤΡΟΠΟΛΗς ΣΟΥ ΜΠΡΑΧΑΜΙαπάντηση629

Ουστ! | 28/09/2012 17:35
Ποιός είσαι εσυ ρε Γαλάνη που θα χαρακτηρίσεις γελοίο έναν Μητροπολίτη του διαμετρήματος του Πειραιώς. Συγνώμη, ξέχασα, αυτή είναι η ελευθερία του τύπου, να βρίζουμε όποιον θέλουμε όπως θέλουμε…
Ανώνυμος / ηαπάντηση14145
Απαντήσεις 2 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε Ανώνυμος / η
Απάντηση | 28/09/2012 22:17
Είναι αλήθεια, τεράστιο το διαμέτρημα του γιαδεσιμότατου, στην τέχνη της ψυχαγωγίας!
ekimαπάντηση112

Απάντηση σε Ανώνυμος / η
Απάντηση | 28/09/2012 19:51
Αφου σου αρεσει τοσο ο παναχρειωτατος γιατι δεν πας να το βρης να ανταλαξετε τις εμπειρειες σας για την πεοχειλια και δεν ξερεις τι μπορει να γινει…
M.P.απάντηση386

Εισενέγκεις ημάς εις πειρασμόν | 28/09/2012 17:35
Απομένει να μας εξηγήσει ο Θείος αν μιλάει από άμβωνα ή εκ πείρας.
αναμάρτητοςαπάντηση827

παραχρήσεις | 28/09/2012 17:22
μόνο για παράχρηση της θεοδότου ελευθερίας κάνετε λόγο, για την παράχρηση της συνταγματικής μου ελευθερίας καμία κουβέντα σεβασμιότατε, βλέπετε πρέπει να σας στείλω το μισθό σας από τους φόρους μου ανεξάρτητα της στοματικής σας διάρροιας
…απάντηση1128

Η αιδοιολειχία; | 28/09/2012 17:21
Η αιδοιολειχία επιτρέπεται;
Σ.Β.απάντηση1847
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε Σ.Β.
Απάντηση | 28/09/2012 19:52
Σκασε ρε μη το παρη ειδηση και μας το απαγορεψει και αυτο
M.P.απάντηση512

Δεν είναι πεολειχία… | 28/09/2012 17:06
..εννοεί τον πεοθηλασμό. Μόνον αιδοιολειχία υπάρχει. Άστα, δέσποτα, μην μπαίνεις σε αλλονών χωράφια, διότι γίνεσαι ρόμπα.
ΑΣΚΗΤΗΣαπάντηση1187
Απαντήσεις 2 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε ΑΣΚΗΤΗΣ
Απάντηση | 28/09/2012 19:16
Aν γνώριζε καλύτερα το θέμα, φίλε Ασκητή, δεν θα τον έλεγαν Σεραφείμ, αλλά Χρυσόστομο…
dαπάντηση272

Απάντηση σε ΑΣΚΗΤΗΣ
Απάντηση | 28/09/2012 18:42
Δικά του, καταδικά του είναι τα χωράφια.
α.κ.απάντηση263

Η αιδιολειχία;;.. | 28/09/2012 17:05
Επιτρέπεται;;;;…
amola kalubaαπάντηση825
Απαντήσεις 2 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε amola kaluba
Απάντηση | 28/09/2012 23:54
Ήθελα να κάνω like στο σχόλιό σου, αλλά βλέπω ότι μέχρι τώρα έχει ήδη 69… Και δεν θέλω να το χαλάσω… Εξαιρετικά συμβολικό για το συγκεκριμένο άρθρο…
Α. Παπάντηση42

Απάντηση σε amola kaluba
Απάντηση | 28/09/2012 17:22
ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ, ΑΛΛΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΧΑΣΕΙΣ…
ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ, ΑΛΛΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΧΑΣΕΙΣ…απάντηση693

«Θου Κύριε φυλακήν το στόματι μου» | 28/09/2012 17:04
Παρακαλώ υμάς αδελφέ εν Κυρίω Σεραφείμ όπως απευθύνητε τοιαύτην προτροπήν πρωτίστως εις ιεράς μονάς όπου το εν λόγω «άθλημα» εξασκείται κατά κόρον…
Ανώνυμος / ηαπάντηση1175

προς Διόδωρο Σικελιώτη | 28/09/2012 17:02
Διόδωρε,Υπατία, Ιστωρ, Αίαντα κλπ : θέλω να ακούσω την γνώμη σου για τον Σεραφείμ και την πεολειχία. Όπως πάντα , με ιστορική και λογοτεχνική τεκμηρίωση. (Μεγάλο Ανατολικό κλπ)
Νίκοςαπάντηση396

Θλιβεροί | 28/09/2012 16:59
Είστε θλιβεροί εξουσιο-λάγνες. Παράσιτα που ζείτε εις βάρος μας και δεν προσφέρεται τίποτα. Πρέπει να εκλείψετε από προσώπου γης. Σιχάματα…
Άθρησκοςαπάντηση757

Στα τσακιδια βρωμοπαπα | 28/09/2012 16:58
Τι ειναι ο ανθρωπος βρωμοπαπα; αυτος που του αρεσει η πεοχειλια η αυτος που αυτοκτονει απο ντροπη γιατι στη γυναικα του και τα παιδια του δεν μπορει να προσφερει ενα πιατο φακη; Αντι να πεις «παιδια βοηθατε αλληλους » μας ερχεσαι με ανοησιες περι σεξουαλικης φυσιολογιας. Οταν ημουν μικρος ακουσα στην τηλεοραση εναν παπα που ειπε, «οχι παιδια το σεξ δεν ειναι κακο, το κακο ειναι οταν θελεις μεσα απο το σεξ να ευχαριστησεις μονο τον εαυτο σου και οχι τον συντροφο σου».Τι σοφα λογια και ποσο με διδαξαν στη ζωη μου; Σε αφωριζω και τα παραπονα σου στο διαολο αφεντη σου. Εμ τι νομιζες παλιοτραγοπαπα οτι εσυ σεβεσαι τον συντροφο μου περισσοτερο απο μενα; εσυ εισαι το μεγαλο ΕΣΥ, στα τσακιδια.
Petros A. Lenasαπάντηση10211

Κατ επίφαση | 28/09/2012 16:58
Θού Κύριε φυλακή τω στόματί μου… Τι να πεί και ο Ασκητής… Τι να πεί;
Ωραίααπάντηση366

Ωχ! Γλέντι θα γίνει στα σχόλια! | 28/09/2012 16:51
Thank you Vima! Ωπα!!!
παπαπιπαςαπάντηση1075

Ολο πεολειχιες… | 28/09/2012 16:48
Σεραφειμ, παλι αρχισες τις πεολειχιες? Ελος πια…
εμψυχο πτωμααπάντηση808

Πατερ Τί χάνεις!! | 28/09/2012 16:48
Πατερ ..Τί χανεις!!!
ιασωναπάντηση706

Βαλτός; | 28/09/2012 16:46
Άλλος ένας βαλτός αποπροσανατολίζει από το βάλτο.
Ζόφοςαπάντηση515

ΕΛΕΟΣ ΠΑΤΕΡ … | 28/09/2012 16:43
Λυπηθειτε τα αυτια μας… Αυτα τα πραγματα λεγονται σε προσωπικο επιπεδο μεταξυ πνευματικου και πιστου οχι δημοσια !——-Και ναι ας υποθεσουμε οτι λογω της πεολειχιας μεταδιδεται ενας καρκινος μηπως και με το κολπικο σεξ δεν μεταδιδονται τοσα αφροδισια ακομα και ο καρκινος της μητρας ? Μηπως ειπε ποτε ο Χριστος να κανουμε ερωτα ετσι η αλλιως ?Αλλα ακομα κι αν ειπε δεν απεκλεισε αλλες μορφες ερωτα …Τα οψωνια της αμαρτιας θανατος …Ναι αλλα μηπως και οι αναμαρτητοι κριτες μας , οπως εσεις σεβασμιωτατε , δεν πεθαινετε και δεν αρρωσταινετε ? Η μηπως οχι? Λησμονησατε τον μακαριστο Χριστοδουλο , {και αυτος αναμαρτητος…},που πεθανε απο οδυνηρο καρκινο ? Ο καλος Θεος ας μας ελεησει ολους .
Νικηφορος Α.απάντηση536

Ε, ρε γλέντια | 28/09/2012 16:41
Λύσαμε όλα μας τα προβλήματα και ασχολούμαστε με …. πεολειχίες…. Ο Φρόυντ είχε δώσει μία εξήγηση για ποιο λόγο μερικοί άνθρωποι έχουν μανία με το σπορ αλλά δεν θέλω να επεκταθώ ούτε για τις πεολειχίες ούτε για τα αναπτυξιακά στάδια…. όποιος κατάλαβε κατάλαβε….
Asxetosαπάντηση645
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε Asxetos
Απάντηση | 28/09/2012 17:00
Νομιζω οτι πλεον ξεπεραστηκε και ο Φρουντ με τα σταδια του.Ο ανθρωπος ειναι εξαιρετικα περιπλοκο ον και οι ψυχο-σεξολογοι πλεον εχουν σηκωσει ψηλα και τα ποδια απεναντι στον ανθρωπο…Αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου…
Νικηφορος Α.απάντηση242

Δυστυχώς όμως υπάρχει κίνδυνος για την υγεία σύμφωνα με το παρακάτω | 28/09/2012 16:39
Ο αριθμός των σοβαρών καρκίνων στο κεφάλι και στον λαιμό που σχετίζονται με έναν ιό ο οποίος μεταδίδεται με το στοματικό σεξ, αυξάνεται γρήγορα, αναφέρουν βρετανοί ερευνητές. Και συνιστούν να εξεταστεί σοβαρά το ενδεχόμενο εμβολιασμού των αγοριών εναντίον του. Όπως γράφουν στην «Βρετανική Ιατρική Επιθεώρηση», η μορφή του καρκίνου που εξαπλώνεται ραγδαία, ιδίως στις ανεπτυγμένες χώρες, λέγεται οροφαρυγγικό καρκίνωμα των πλακωδών κυττάρων και προκαλείται από την μόλυνση με συγκεκριμένα στελέχη του ιού των ανθρώπινων θηλωμάτων (HPV). Για την προστασία από αυτά τα στελέχη, τα οποία ενοχοποιούνται και για τον καρκίνο του τραχήλου της μήτρας, υπάρχουν δύο εμβόλια (το Cervarix και το Gardasil) τα
Alexandrosαπάντηση1843
Απαντήσεις 4 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε Alexandros
Απάντηση | 29/09/2012 02:10
Επειδή ο καθένας δεν μπορεί να λέει ότι θέλει, παρακαλώ δωστε μας τα links και τη σχετική βιβλιογρραφία.
Γιατρόςαπάντηση53
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε Γιατρός
Απάντηση | 29/09/2012 13:38
Για τον δήθεν γιατρό, (γιατί ένας γιατρός και γνωρίζει τη σχετική βιβλιογραφία και ξέρει πού να τη βρει· ένας άσχετος δεν ξέρει να τη διαβάσει, και για να μη δημιουργούνται εσφαλμένες εντυπώσεις, ιδού η πιο πρόσφατη: http://jama.jamanetwork.com/article.aspx?articleid=1104983 http://jama.jamanetwork.com/article.aspx?articleid=1104977 http://www.cdc.gov/nchs/data/nhsr/nhsr056.pdf http://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(10)62342-2/abstract http://www.thelancet.com/journals/lanonc/article/PIIS1470-2045(11)70286-8/abstract#
Χ. Πολίτηςαπάντηση11
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε Χ. Πολίτης
Απάντηση | 30/09/2012 11:41
Οταν σας ζήτησα βιβλιογραφία δεν ήταν γιατί δεν ήξερα πού να την βρω αλλά για να δω ποια είναι αυτή που έχετε υπόψιν σας. Διαβάζοντας τα abstracts μόνο αυτό δε λένε. Καλημέρα σας.
Γιατρόςαπάντηση00

Απάντηση σε Alexandros
Απάντηση | 29/09/2012 01:09
Κολλάει μωρέ ο Έλληνας με το κάπνισμα, τους ιούς και τον καρκίνο; Δύο στους τρεις καπνιστές πεθαίνουν εξαιτίας του τσιγάρου; Ο τρίτος, ο κωλόφαρδος, είναι πάντα Έλληνας. Ο Έλληνας δεν κολλάει μπροστά σε τίποτα, άσε τους γιατρούς να λένε μαλακίες. Ο Άγιος Πειραιώς πήγε να κάνει «παράχρηση» της ιατρικής κι άρχισε πάλι τις απειλές του (υποτονικό τον βρήκα σήμερα, κατά πολύ ανώτερος ο Πρόεδρος της Βουλής) και ορθώς οι Έλληνες (οι ωραίοι και καραμπουζουκλήδες) τα πήραν στο κρανίο. Άκου λέει να μην κάνουν πεολειχίες, γιατί είναι αμαρτία (να υποθέσω ότι ένας επίσκοπος απευθύνεται στο ποίμνιο του, δηλ. στους Χριστιανούς της Μητρόπολής του, και όχι στους μεϊμαρίζοντες αναγνώστες του Βήματος;) ή μπορεί να πάθουν καρκίνο, πού ξανακούστηκε… Ο Έλλην ο σωστός τίποτα δε φοβάται και έχει ακλόνητη πίστη – όχι αυτή του Αγίου Πειραιώς – στην ιστορική του κωλοφαρδία.
Ιόςαπάντηση13

Απάντηση σε Alexandros
Απάντηση | 28/09/2012 17:58
Εάν υπάρχει κάποιος κίνδυνος, ίσως να υπάρχει δεν το ξέρω δεν είμαι γιατρός, δεν φαντάζομαι πως δεν ισχύει το ίδιο και για το κάπνισμα, το κολύμπι σε πισίνα, σε ακατάλληλες παραλίες, στη ζωή που κάνουμε την καθιστική, το άγχος, την απίστευτα χάλια δαιτροφή… επίσης ανάλογοι κίνδυνοι, όχι καρκίνων φυσικά, εκτιμώ πως υπάρχει κάνοντας μπάντζι τζάμπινγκ, ελεύθερη πτώση, κάνοντας πυγμαχία, οδηγώντας μοτοσικλέτα και… πάει λέγοντας. Να αρχίσουμε λοιπόν να βγάζουμε… νόρμες για το οτιδήποτε και μετά άντε να κλειδωθούμε και σπίτια μας και να έχουμε να σκεφτόμαστε μόνο τους σεισμούς. Όσο για την απόλαυση η οποία είναι άκρως απαραίτητη και επιβεβλημένη για τον άνθρωπο ως ον εντάξει μωρέ μια μικρή θυσία για να ζήσουμε… ασφαλείς…
stelios bamiatzisαπάντηση245

Απάντηση σε Alexandros
Απάντηση | 28/09/2012 17:10
Κυκλοφορούν ένα κάρο ιοί σ’ αυτόν τον πλανήτη, και λοιπόν; Τι θα κάνουμε; Θα μπούμε στη γυάλα; Εδώ μας σερβίρουν και τρώμε όλα τα τυποποιημένα σκατά και τροφές αμφιβόλου προελεύσεως με χίλια δυο πρόσθετα, προϊόντα βιοτεχνολογίας, μεταλλαγμένα, ό,τι να’ναι δηλαδή, κι εμείς θα φοβόμαστε μήπως ο χάρος παραμονεύει σε κάθε πτυχή της ζωής μας. Αυτή είναι η χαρά της ζωής;
Μάριοναπάντηση296
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε Μάριον
Απάντηση | 28/09/2012 19:02
Ένας είναι ο ιός, ο ιός του θεού του μονογενή! Ιός και όχι υιός… Ευλόγησον.
Good winesαπάντηση124

Αρχιεπίσκοπε κάνε κάτι | 28/09/2012 16:39
Για το στοματικό έρωτα στις γυναίκες δεν έχει να πει κάτι ο Σεβασμιότατος; Ή στο δικό του κόσμος δεν έχoυν ούτε καν φτάσει στο αυτί του τέτοια πράγματα; 😉 Δηλώνω πιστή Χ.Ο. και παρακαλώ θερμά τον Αρχιεπίσκοπο να κάνει κάτι για το φαινόμενο Σεραφείμ. Βλάπτει ανεπανόρθωτα την εικόνα της ελληνικής εκκλησίας που στο σύνολό της δεν αποτελείται από μισάνθρωπους σκοταδιστές.
ευτυχώς οι γυναίκες εξαιρούνται! ;)απάντηση648
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε ευτυχώς οι γυναίκες εξαιρούνται! 😉
Απάντηση | 28/09/2012 22:25
Αυτή είναι μαντάμ η ελληνική εκκλησία, μόνο που τα κρύβει και δεν βγαίνουν παραέξω. Ο γιαδεσιμότατος Σεραφείμ εκφράζει το επίπεδο της απόλυτης πλειοψηφίας των μητροπολιτών! Αν δεν σας κάνει, να φτιάξετε μια δική σας θρησκεία, χωρίς μαυροντυμένους…
sfrangαπάντηση21

respect Peoleixia! | 28/09/2012 16:38
Το χειρότερο είναι να τις κάνεις ή να τις λες….??
sexomanisαπάντηση615

Ασμα Ασματων | 28/09/2012 16:36
Κεφαλαιο 4, εδαφια 1 μεχρι 6, ειδικα το εδαφιο 6. Η ερωτικη επαφη για το ανδρογυνο εχει την ευλογια του Θεου. Ο ασκητισμος που εκφραζει ο μητροπολιτης δεν ειναι Βιβλικος.
Ετσι εχουν τα πραγματααπάντηση616

ακου φιλε μου… | 28/09/2012 16:36
Με τι ασχολουνται οι τυποι!Οι χειροτεροι καθηγητες που ειχα,ηταν θεολογοι.Το κακο ειναι, που πληρωνει το αθλιο αυτο κρατος ασκοπα, καθε ειδους παρασσιτα, ενω τοσοι συνανρωποι μας στερουνται και τα πιο στοιχειωδη.Βλεπε τοσες αυτοκτονιες και φυγη τοσο πολλων στην ξενητια.
Willyαπάντηση667

Ο Άινσταιν είχε δίκιο… | 28/09/2012 16:31
Είχε δίκιο ο Άινσταιν. Το σύμπαν μπορεί να μην είναι άπειρο. Εϊναι όμως η ανθρώπινη βλακεία. Με όλον τον σεβασμό για τον «Αγ(ρ)ιο Πειραιώς» – ελπίζω να μη συλληφθώ και εγώ για προσβολή του θρησκευτικού αισθήματος μετά από ό,τι λέω. Την πίστη την κατανοώ. Και εγώ είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος και πιστεύω βαθά. Αλλά αυτήν τη δήλωση δεν τη βρίσκω και τόσο χριστιανική. Που πάει το αγαπάτε αλλήλους; Έγινε αγαπάτε όλους, πλην ομοφύλων. Και έπειτα ενώ ο κόσμος υποφέρει, πεινά και εσύ βγάζεις ανακοινώσεις για να μιλήσεις για αγοραίο στοματικό έρωτα; Πλάκα με κάνεις; Για τους φτωχούς ανθρώπους τι είπες; Για το μνημόνιο τι είπες; Η ποιμαντική ευθύνη εξαντλείται σε αυτές τις ανοησίες; Έλεος.
Ανδρέαςαπάντηση8910

πως? | 28/09/2012 16:29
μια ερώτηση μόνον: από τα μαθαίνει ο άγιος πάτέρας τα σχετικά με τας αμαρτίας και τους τρόπου αυτών ? θα ήθελα να δώ ποιός συνέταξε το σχετικό manual!!!
Ανώνυμος / ηαπάντηση489

Αυτό ισχύει εδώ και 100ες χρόνια… | 28/09/2012 16:28
για την Ορθόδοξη Εκκλησία. Για να μπεί ως άρθρο στην εφημερίδα, είτε δεν έχουμε τίποτα να γράψουμε, είτε…..;;;;τι;; Υ.Γ. Για όποιον δεν του αρέσει αυτή η άποψη τής Ορθόδοξης Εκκλησίας, ας αποχωρήσει.
Χρήστοςαπάντηση1295
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε Χρήστος
Απάντηση | 28/09/2012 19:58
Αφου σου αρεσει τοσο ο παναχρειωτατος γιατι δεν πας να το βρης να ανταλαξετε τις εμπειρειες σας για την πεοχειλια και δεν ξερεις τι μπορει να γινει…
M.P.απάντηση136

παππού παππού…. | 28/09/2012 16:24
Ο παππούλης αφού έλυσε όλα τα προβλήματα της κοινωνίας άρχισε να καταπιάνεται και με την σεξουαλική ζωή των ζευγαριών. Ε ρε Αριστοφάνης που σας χρειάζεται κοπρίτες.
Papatsakalosαπάντηση869

γελοιότητες | 28/09/2012 16:23
Νομίζω ότι θα ήταν καλύτερα οι ιερωμένοι να ασχολούνται με άλλα ζητήματα. Ο κόσμος περιμένει απ’ αυτούς ένα θετικό παράδειγμα, φιλανθρωπικό έργο και ιερατικό λόγο παρηγορίας (ειδικά στην εποχή μας). Ε, ας τ’ αφήσουνε τα άλλα για τον Θάνο Ασκητή…
γλυφιτζούριαπάντηση7212

Επίκαιρος Φορολογικα ο Πατερ!! | 28/09/2012 16:22
Πρέπει όμως να μας στηλιτευσει και τις άλλες στασεις που μας ζητά να ενδόσουμε η φοροεισπαρακτική σημερινη πολιτική.
Ερε Πατρώα Θρησκεία που μας χρειαζεται…απάντηση575

άλλος δρόμος | 28/09/2012 16:22
Καλά,δοκίμασε μεγάλε,μπας και πας στο παράδεισο…
o έξω απο δωαπάντηση5213

αει ρε | 28/09/2012 16:19
τραβα να τα πεις και στον βαγγελα αυτα. που ειναι και αντρακλας ντουρος παντελονατος και χριστιανος και τον εχει και ομορφο.
?απάντηση8012
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε ?
Απάντηση | 28/09/2012 17:05
Κι ο Mick Jagger τον έχει όμορφο και γλυκό, είπε πρόσφατα ο Pete Townshend…
The Whoαπάντηση144
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε The Who
Απάντηση | 28/09/2012 17:27
ναι αλλα ο keith richards ειπε στην αυτοβιογραφια του οτι ο mick τον εχει μικρο. που ειναι η αληθεια; που; γινεται μικρο ομορφο και γλυκο μαζι; τελικα ειναι το μεγεθος, η τεχνικη ή η γευση (νεος παραγοντας) που μετραει; ειναι ανοιχτα ζητηματα αυτα. ποτε θα παρει θεση καποιος πνευματικος ηγετης;
?απάντηση164

σοβαρευτειτε | 28/09/2012 16:18
ΜΑΛΛΟΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΜΕ «ΕΙΔΗΣΕΙΣ», ΕΤΣΙ? ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΡΙΨΗ ΛΑΣΠΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
trialarilaloαπάντηση18100
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε trialarilalo
Απάντηση | 28/09/2012 17:11
Δεν είναι θεσμός της εκκλησίας ο κάθε παλαβός που λέει ότι του κατέβει. Κι όταν ο άλλος είναι παλαβός και φωνάξεις «να ένας παλαβός» δεν θίγεις τον θεσμό που τυχόν εκπροσωπεί. Δηλαδή τώρα που ο Μεϊμαράκης φέρθηκε μ’ αυτό τον αλήτικο τρόπο, αν τον στηλιτεύσω, θίγω τον θεσμό του προέδρου της Βουλής; Αν λοιπόν ο Μητροπολίτης είναι γελοίος εγώ θίγω τον θεσμό της Εκκλησίας ή αυτός; Αυτή η μανία προβολής κάποιων Επισκόπων καταντά αρρώστεια.
O μακαριστός πήρε κόσμο στο λαιμό τουαπάντηση463

ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ Κ Ο…ΠΑΠΑΣ…ΧΤΕΝΙΖΕΤΑΙ!!! | 28/09/2012 16:13
ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ Κ Ο…ΠΑΠΑΣ…ΧΤΕΝΙΖΕΤΑΙ!!!
maryrαπάντηση7811

«Οψώνια» | 28/09/2012 16:11
H εξουσιο-λειχία επιτρέπεται; Η καλοπέραση του κλήρου, όταν συνάνθρωποι υποφέρουν, δεν είναι «οψωνιον» της αμαρτίας;
γιωργος σ.απάντηση1188

για ποιον χτυπα η καμπανα | 28/09/2012 16:10
…απευθυνεται στον Πακη προφανως
Ανώνυμος / ηαπάντηση535

Συμφωνώ με τον Μητροπολίτη. | 28/09/2012 16:09
Εμ, έτσι όπως το θέτει ο Μητροπολίτης, τολμάς να διαφωνήσεις; Αν διαφωνήσεις θα σου βγει το όνομα ότι… Κι αν σου βγει το όνομα ότι… τι όνομα θα είναι αυτό; Ότι είσαι υπέρ της πεολειχίας της ενεργητικής ή της παθητικής; Και ποιος είναι αυτός που βάζει το στόμα και ποιος το άλλο, αν πρόκειται για μεταξύ αντρών ή μικτά ανάμεσα σε πρόσωπα διαφορετικού φύλλου και πάει λέγοντας. Άσε καλλίτερα. Ας μην σχολιάσω τις θέσεις του Μητροπολίτη. Γιατί κάτι ήμουν έτοιμος να πω για «ταλιμπάν» και «μεσαίωνες» κ.λ.π., αλλά δεν το ρισκάρω τελικά, να `χω το άνω κεφάλι μου ήσυχο, τουλάχιστον.
τρεχαγυρευόπουλοςαπάντηση4012

Μιλαει ο ειδικος | 28/09/2012 16:08
Οταν προκεται για «πεολειχια» παντα ακουω πολυ προσεκτικα τις συμβουλες των αγριων πατερων. Ειναι ειδικοι …
GGαπάντηση11713

Μια γνώμη | 28/09/2012 16:08
Δεν είναι γελοιότητα η κριτική ακόμα και ενός τέτοιου ζητήματος. Είναι θέμα ηθικής, ελευθερίας των ηθών και υγείας. Αν η κριτική και η θεολογική κριτική δεν είναι δουλειά του επισκόπου, τότε ποιανού είναι; Το άρθρο χρειάζεται διόρθωσει γιατί με το χαρακτηρισμό «γελοιότητα» αδικεί το πρόσωπο του μητροπολίτη και γενικά την αξία του ρόλου του επισκόπου.
αναγνώστηςαπάντηση15106
Απαντήσεις 3 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε αναγνώστης
Απάντηση | 28/09/2012 16:51
Απο ποτε η πεολειχια {απο αντρα η γυναικα} εντασσεται στη σφαιρα της Θεολογιας ? Απο ποτε ενας μητροπολιτης πρεπει να επεμβαινει στο κρεββατι των αλλων δημοσια ? Ας το κανει {με διακριτικοτητα παντα } στους πιστους που εξομολογει .Παντως δεν θυμαμαι πουθενα στα Ευαγγελια ο Χριστος να ασχολειται με τις ερωτικες στασεις…Αν δεν απατωμαι αυτο ειναι ειδικοτης της Καμα-Σουτρα .Πολυ ινδικη φιλολογια διαβαζει ο σεβασμιωτατος…
Νικηφορος Α.απάντηση274

Απάντηση σε αναγνώστης
Απάντηση | 28/09/2012 16:22
Σωστα ο επισκοπος τα καταφερνει πολυ καλα και γελοιοποιειται μονος του. δεν θελει βοηθεια. αληθεια, τι στασεις επιτρεπονται; υπαρχει στας γραφας αυτη η πολυτιμη πληροφορια;
?απάντηση497
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε ?
Απάντηση | 28/09/2012 16:52
Υπάρχει στην φύση…..σε κανένα ζωικό είδος δεν παρατηρούνται οι συγκεκριμένες τακτικές, πόσο μάλλον μεταξύ του ίδιου φύλλου. δεν πιστεύεις στην κοινή καταγωγή των ειδών?
Δαρβίνοςαπάντηση431
Απαντήσεις 2 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε Δαρβίνος
Απάντηση | 28/09/2012 20:00
Κανεις λάθος κύριε Δαρβίνε. Ούτε Δαρβίνο έχεις διαβάσει ούτε σκύλο έχεις δεί πότε να αυτοπιπάρεται.
Ο Βλάκαςαπάντηση74
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε Ο Βλάκας
Απάντηση | 28/09/2012 21:09
σκύλους δεν έχω δει να πιπάρονται μεταξύ τους, και ούτε πρόκειται να δει κανένας ποτέ, το αυτοπιπάρισμα γίνεται για καθαρισμό…
Δαρβίνοςαπάντηση53

Απάντηση σε Δαρβίνος
Απάντηση | 28/09/2012 17:33
Εχασες καποια μαθηματα στη βιολογια μου φαινεται. Ολα πανε με ολα: σκυλοι, πιγκουινοι, γοριλλες εχουν bi σχεσεις. ακομα ξεχνας οτι η ανατομια εμποδιζει τι μπορει να γινει. τελος, με το επιχειρημα σου οι ανθρωποι δεν εχουν ανακαλυψει ακομα τη γραφη γιατι αυτη δεν παρατηρειτε σε κανενα ζωικο ειδος. κοινως σκεψου πριν μιλησεις.
?απάντηση184
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε ?
Απάντηση | 28/09/2012 20:59
σκυλοι, πιγκουινοι, γοριλλες εχουν bi σχεσεις???? που το είδες αυτό,στα ντοκιμαντέρ? στοιχεία παρακαλώ! έχει όλο το δικαίωμα κάποιος να είνai bi, αλλά μην τα παραλέμε.
Δαρβίνοςαπάντηση42

Απάντηση σε αναγνώστης
Απάντηση | 28/09/2012 16:22
εσυ που εισαι ηθικο στοιχειο φανταζομαι δε θα εχεις δοκιμασει ποτε την πεολειχια ε?
baggelasαπάντηση329

ΠΟΥΡΙΤΑΝΙΣΜΟΣ | 28/09/2012 16:06
Μου ειναι αδυνατο να κατανοησω οτι η αρρητος αρχη ενδιαφερεται για το πως φτανω σε οργασμο. Πολλω δε μαλλον να με καταδικασει σε αιωνια τιμωρια για μια εστω παρασπονδια με πεπερασμενη διαρκεια….Η τιμωρια δεν πρεπει να ειναι αναλογη με το έγκλημα? Στο ανθρωπινο δικαιακο συστημα υπαρχει προσπαθεια να τηρειται αυτη η σχεσις πραξεως-ποινής. Ειναι δυνατον εις το προφανώς υπερτερον συστημα της θεια δικαιοσυνης να μην ισχυει κατι τετοιο κατα μειζονα λόγο (αν υποτεθει οτι προκειται περι παραβασεως κλπ)?
AZαπάντηση447

πιπερι παπα | 28/09/2012 16:05
κατι θα φοβαται ….
anetosαπάντηση355

Εσύ ποιός νομίζεις ότι είσαι; | 28/09/2012 16:05
Ποιός νομίζεις ότι είσαι και αποφασίζεις ότι η γνώμη κάποιου άλλου είναι γελοία; Ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει και εσύ μπορείς να κάνεις ότι νομίζεις και ότι σε βολεύει. Είναι τόσο μαικαβελικός και εσκεμμένα παραπλανητικός ο τίτλος της υποτιθεμένης δημοσιογραφίας σου, που νομίζει κανείς διαβαζοντάς τον ότι ο Μητροπολίτης μίλησε στον αέρα, χωρίς λόγο, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με το κείμενο του άρθρου. Απ’ ότι φαίνεται ως τώρα ποτέ δεν σε ενόχλησαν οι ανακοινώσεις και οι πράξεις της αριστεράς γιατί γνωρίζει το καλό μας. Η επί πληρωμή εργασία σου είναι να δίνεις την οποιαδήποτε είδηση και άσε μας να την κρίνουμε. Όσο κι αν δεν το πιστεύης μπορούμε να σκεφτόμαστε μερικές φο
Μακιαβελικός τίτλος άρθρουαπάντηση2177
Απαντήσεις 3 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε Μακιαβελικός τίτλος άρθρου
Απάντηση | 28/09/2012 20:04
Αφου σου αρεσει τοσο ο παναχρειωτατος γιατι δεν πας να το βρης να ανταλαξετε τις εμπειρειες σας για την πεοχειλια και δεν ξερεις τι μπορει να γινει…
M.P.απάντηση63

Απάντηση σε Μακιαβελικός τίτλος άρθρου
Απάντηση | 28/09/2012 17:04
Η Αριστερά που κολλάει;
Θα τρελαθώ.απάντηση167
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε Θα τρελαθώ.
Απάντηση | 28/09/2012 17:37
Στην διαχρονική μονομερειά του, ιδεοληψία του και προκαταληψή του. Αν δεν γράφει για την Χ.Α. θα γράφει για την εκκλησία. Του συνιστάται να συμπεριλάβει και κάτι άλλο πλήν των παραπάνω ώστε να μην προσανατολίζει τον αναγνώστη σύμφωνα με τις εμμονές του.
Δικό σου πρόβλημα αν δεν το βλέπεις τόσο καιρόαπάντηση98

Απάντηση σε Μακιαβελικός τίτλος άρθρου
Απάντηση | 28/09/2012 16:22
Κι εγώ συμφωνώ με τον προλαλήσαντα. Ο τίτλος είναι παραπλανητικός: υπήρξε περισσότερο βάθος στα λεγόμενα του Μητροπολίτη. Κι εν πάσει περιπτώσει, άσε εμάς τους αναγνώστες να αποφασίσουμε για τη γελοιότητα του πράγματος. Μην μας προδιαθέτεις…
ευη ηλιαδουαπάντηση1226

Δεν ειναι του παροντος | 28/09/2012 16:04
Παναγιωτατε, σας παρακαλω. Θα αυξηθουν οι ταραχες και η αναμπουμπουλα. Αφηστε πρωτα να περασει (Αμην και ποτε) αυτη η κριση και μετα βλεπουμε τι θα κανουμε και μ΄αυτο το προβλημα.
nikaramαπάντηση675

άσε μας ρε τράγο | 28/09/2012 16:04
τα κυρήγματα αυτά να τα κάνει στους παπάδες και τους μοναχούς που βγάζουν τα μάτια τους. Ασ’ ασχοληθεί καλύτερα με τίποτα συσσίτια της εκκλησίας και να μας αφήσει ήσυχους.
Ανώνυμος / ηαπάντηση7211

Εντός του γάμου επιτρέπεται; | 28/09/2012 16:02
Καλά οι ομοφυλόφιλοι ό,τι και να κάνουν καταδικαστέο είναι. Σόδομα και Γόμορρα. Αλλά δεν μας διευκρίνισε ο Αγιος: εντός του γάμου η πεολειχία επιτρέπεται; Βεβαίως γνωρίζουν άπαντες ότι σκοπός της συνουσίας είναι η τεκνοποίηση. Ομως, αν η πεολειχία δεν έχει μια «κατάληξη», για να το πούμε έτσι, αν δηλαδή εντάσσεται στην προκαταρκτική της συνουσίας μεταξύ δύο συζύγων διαδικασία, υπάρχει και πάλι παράχρηση του σωματικού οργάνου; Και επίσης μια ακόμη απορία: η αιδοιολειχία επιτρέπεται (εντός γάμου φυσικά); Πρέπει να μας τα λύσει τα ζητήματα αυτά η Εκκλησία σε μας τους νιόπαντρους, που υποκείμεθα διαρκώς σε πειρασμούς κυρίως μέσω του Διαδικτύου…
Νιόπαντροςαπάντηση1009
Απαντήσεις 2 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε Νιόπαντρος
Απάντηση | 28/09/2012 16:43
Eλπίζω να κάνεις πλάκα και αυτοί που έβαλαν τα likes επίσης.
Οι Ταλιμπάν δεν είναι και τόσο μακρυά…απάντηση158
Απαντήσεις 2 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε Οι Ταλιμπάν δεν είναι και τόσο μακρυά…
Απάντηση | 28/09/2012 19:28
Δηλαδή τι πρέπει να γράψει για να καταλάβεις ότι κάνει πλάκα; Ποιο σαφές δε γίνεται.
κυνικόςαπάντηση101

Απάντηση σε Οι Ταλιμπάν δεν είναι και τόσο μακρυά…
Απάντηση | 28/09/2012 16:54
Δηλαδή εσένα σου φαίνεται σοβαρό το παραπάνω σχόλιο;;;;; Για ξανακοίτα λίγο το χιούμορ σου…
τραβατε με και ας κλαιωαπάντηση151

Απάντηση σε Νιόπαντρος
Απάντηση | 28/09/2012 16:23
εμενα που μου αρεσει να «καταληγω» να το προσεξω; πες μου παπα μου πες μου.
?απάντηση264

Μεϊμαράκη, οεοοο | 28/09/2012 16:01
Φωνάξτε τον Μεϊμαράκη αμέσως να πετάξει το κοστούμι και να κατέβει στην αρένα να του δείξει του παπά!!!….
Ιδιωτικόςαπάντηση6210

κακούργημα | 28/09/2012 15:59
λόγω ευσπλαχνίας και πατρικής αγάπης δεν ζητάει ακόμα την σύλληψη και καταδίκη όσων κάνουν στοματικό σεξ αλλά προς το παρόν μας προειδοποιεί… και πρέπει επίσης να θυμόμαστε πως Τετάρτες και Παρασκευές νο σεξ!
κολασμένο κορμίαπάντηση666

Kapoios psevdetai | 28/09/2012 15:58
Emena i kopella mou mou leei oti i peoleihia einai trella.
emigresαπάντηση7810

Ας ξεκινησουν πρωτοι… | 28/09/2012 15:57
οι μοναχοι και οι ιερωμενοι το κοψιμο των «κακων συνηθειων» μεχρι να το σκεφτουμε οι υπολοιποι. Το Αγιο Ορος και η εκκλησια εχει γεμισει ομοφυλοφιλους υποκριτες και ο Σεραφειμ και οι ομοιοι του μας κανουν κηρυγματα. Προς αρση καθε παρεξηγησης δεν εχω τιποτα με τους ομοφυλοφιλους αλλα με τους υποκριτες.
cortoαπάντηση5111
Απαντήσεις 1 | Απόκρυψη όλων

Απάντηση σε corto
Απάντηση | 28/09/2012 17:01
l
qαπάντηση34

Παράχρηση; | 28/09/2012 15:55
Με συγχωρείτε, αλλά αυτές οι κοπέλες με τα απαίσια μακριά νύχια που είναι βαμμένα και διακοσμημένα με χάντρες και άλλα αηδή δεν υποπίπτουν στο αδίκημα της παραχρήσεως του σωματικού οργάνου; Εν πάση περιπτώσει, θεωρείτε ότι κάνουν ορθή χρήση των ονύχων τους;
Χρήστηςαπάντηση625

Η ΣΙΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΟΣ ! | 28/09/2012 15:53
ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ! ΚΑΙΝΕ ΚΑΙ ΚΑΙΝΕ ΑΣΧΗΜΑ . ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΤΕ, ΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΕ ΣΑΣ ! ΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ??
ΟΜΗΡΟΣαπάντηση236

Ερασιτέχνης ΔΥ | 28/09/2012 15:51
Να μη μιλάει για πράγματα που δεν γνωρίζει.
Μαμάραπάντηση497

 

Αρέσει σε %d bloggers: